Fået gave fra en hemmelig veninde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2014

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Men hvorfor har du så ikke fået den nye kode ???? 

Det lyder mere mærkeligt... Syntes du skal snakke med ham og fortælle ham alt det du skriver her... 

Siger ikke han er utro men kan godt forstå du er nærvøs.. Hvis min mand fik ny kode og ikke af sig selv gav mig den nye ville der blive ballade... Det er bare ikke ok efter det jeg var udsat for 

Jeg tror jeg har undladt at bede om koden, da jeg ved han bliver irriteret/ked af det, og føle at jeg igen beskylder ham for noget han måske ikke har gjort.

Han har før, når jeg har været ked af det han dengang gjorde, sagt at han selvfølgelig er rigtig ked af det han har gjort, men ikke ved hvad han mere kan gøre, og at jeg måske skulle have hjælp til at komme videre

Bare svært, for han har altid været pigernes  ven, og ham og jeg ser lidt forskelligt på had man kan tillade sig at skrive før det går over grænsen :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

Tiwin - Termin 31. Maj 2015

Anonym skriver:

Jeg tror jeg har undladt at bede om koden, da jeg ved han bliver irriteret/ked af det, og føle at jeg igen beskylder ham for noget han måske ikke har gjort.

Han har før, når jeg har været ked af det han dengang gjorde, sagt at han selvfølgelig er rigtig ked af det han har gjort, men ikke ved hvad han mere kan gøre, og at jeg måske skulle have hjælp til at komme videre

Bare svært, for han har altid været pigernes  ven, og ham og jeg ser lidt forskelligt på had man kan tillade sig at skrive før det går over grænsen :-(

Jeg vender altid tingene på alle led og kanter.

Hvis det nu var mig, der havde modtaget gaven- så ville jeg ikke undgå at snakke om den - jeg ville være ivrig efter at vise min kæreste at jeg intet ved om den.. Det ville jeg selv sætte pris på hvis det var mig, der stod på sidelinjen.. Synes du godt kan sætte nogle krav til hvad du vil se, når han har brudt jeres tillid før. Han er vel også kun interesseret i at du har det godt og er tryg.. Ikke? 

Anmeld

7. oktober 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg kan se, at der er en forhistorie med utroskab til denne situation med gaven, men jeg ser den altså ikke som tegn på ny utroskab. Hvis jeg var efter en mand, ville jeg da aldrig sende et kort med om, at han har alt allerede. At minde ham om, at han har en dejlig søn og en kæreste, der holder af ham samt en dejlig familie, er da ikke måden at få ham til at forlade dette eller indlade sig på utroskab.

Afsenderen skriver jo heller ikke, at vedkommende kender din kæreste ret godt, når vedkommende skriver, at ”med hjælp fandt jeg frem til …”. Umiddelbart tænker jeg, at min mor kunne have skrevet et lignende kort til min lillebror.

Anmeld

7. oktober 2014

B&J

hvor fra ved i det er en pige?
og måske er gaven fra noget familie.

og det der stod i kortet syntes jeg var sødt personen fortæller jo han har en dejlig familie osv. o ikke noget med personen er ude på noget

Anmeld

7. oktober 2014

missyM

Puha, jeg ved slet ikke hvad jeg ville gøre. Og da overhovedet ikke hvis jeg vidste der havde været et "problem" før.

Men jeg vil nu gi dig en stor krammer, for det må bare være en af de mest ufede situationer at stå i 

Anmeld

7. oktober 2014

Kløver

Har ikke lige læst hele tråden

jeg synes nu det er en sød gave, som jeg ser det en gave som giver et skulderklap. Du skriver at vedkommende nævner han har alt, deriblandt en sød kæreste, næppe noget jeg ville skrive hvis jeg var en hemmelig elsker, eller lignende  

Tænker det er en som ville give en gave og hvor de ikke forventer noget retur,  hvis det er nogle i normalt ikke er på gave med  

Anmeld

7. oktober 2014

modesty

Jeg kan se, at der er en forhistorie med utroskab til denne situation med gaven, men jeg ser den altså ikke som tegn på ny utroskab. Hvis jeg var efter en mand, ville jeg da aldrig sende et kort med om, at han har alt allerede. At minde ham om, at han har en dejlig søn og en kæreste, der holder af ham samt en dejlig familie, er da ikke måden at få ham til at forlade dette eller indlade sig på utroskab.

Afsenderen skriver jo heller ikke, at vedkommende kender din kæreste ret godt, når vedkommende skriver, at ”med hjælp fandt jeg frem til …”. Umiddelbart tænker jeg, at min mor kunne have skrevet et lignende kort til min lillebror.

Helt enig. Det ville da være helt gakket at formulere sig sådan hvis man var en elskerinde.

Til TS: Jeg ville se det som et kæmpe overgreb hvis min mand forlangte at have adgang til min facebook. Man skal have lov til at kunne skrive til sine venner om bekymringer og problemer, og venner skal kunne skrive personlige ting til én, uden at man skal bekymre sig for om kæresten står og glor én over skulderen konstant. 

Det er et kæmpe skråplan at ville overvåge hinanden på den måde. Specielt når der intet ligger til grund for det.

Desuden ville det være totalt falsk tryghed at få udleveret en facebook-kode, gud og hvermand kan da bare oprette en mailadresse - eller en anden facebookprofil - hvis man gerne vil kommunikere uset med andre.

Hvis I (du) har nogle grundlæggende tillidsproblemer i parforholdet, så arbejd med dem, i stedet for at køre rundt i en ond cirkel af mistillid.

Anmeld

7. oktober 2014

Newsence

Anonym skriver:

Han kan jo godt gøre mere.. Han kan være gennemsigtig og lade Fog have alle koder.. Sorry men det er sgu da hans ansvar at selv sige til dig hvis han skifter kode OG hvad koden er... Skifter min mand kode siger han det inden han gør det og hvad koden er..

du du skal sgu ikke være bange for hans reaktion HAN er skyld i det er sådan så HAN må lære at reagere på en pæn måde.. Så sorry men syntes I skal have en snak og her må han forstå at det ikke er ok ikke at give dig koder med det samme af ham selv, at han skal reagere pænt OG at en gave som denne giver dig dårlig fornemmelse og at det betyder et mindre tilbagefald... Og helt ærligt så er det hele lidt mystisk så find ud af hvad I gør med gaven og så skal der noget ærlighed på bordet 

Anmeld

7. oktober 2014

BSB

For at sætte det på spidsen: Stoler du på ham? Det lyder ikke umiddelbart sådan. Vil du leve et liv i angst og tvivl? Nah...

Usikkerhed og jalousi er gift for et forhold. Beslut dig om du vil stole på ham eller lade være. Hvis du vil stole på ham så gør det, og lad tvivlen komme ham til gode. Også selvom han flirter, modtager gaver osv. Du må leve med den viden, at han er damernes ven og så finde glæde i, det er dig, han kommer hjem til.

Ellers må du gå fra ham. Sådan et forhold er svært at leve i, hvis man ikke vil leve i jalousi.

Anmeld

7. oktober 2014

Anonym trådstarter

Ja der har været tillidsbrud tidligere pga utroskab. Men det betyder ikke at jeg elsker ham mindre. Det betyder heller ikke at jeg hver dag går og er jaloux,  eller er nervøs når han kommer senere hjem fra job end beregnet. 

Det betyder,  at jeg, når der feks kommer en uventet gave, eller han har drukket kaffe hos en veninde uden at fortælle det, bliver ked, skuffet, og de gamle følelser kommer tilbage.

Det er noget der sker SÅ sjældent, så at sige jeg bør overveje om jeg skal blive i forholdet, synes jeg er at overdrive.

Jeg går ikke ind for at man, når der er børn involveret,  bare går fra hinanden, fordi der er modgang, og man ikke lige for tingene som man vil have det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.