Fået gave fra en hemmelig veninde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Min kæreste har lige haft fødselsdag. I den forbindelse kom posten med en pakke til ham uden afsender på.

Han åbner den, og inde i ef der en welness boks til ham (har kostet 650 kr har vi googlet os til)

Der er også et kort, hvor der bla står noget med: hvad giver ma  manden der har alt? En dejlig søn, en kæreste der holder af, en skøn familie og en fed bil. Med hjælp fandt jeg frem til denne gave, fordi jeg ved du er en mand der hviler i sig selv og tør stå ved den han er. Så du kan vise du er den mand jeg tror på du er.

Sådan noget lign. Sukkersødt, pladder agtigt i mine øre. Der er ingen afsender på.

Han siger han ikke ved hvem der har sendt ham det. Det er nu to dage siden han modtog gaven. Han siger det irriterer ham han ikke ved hvem der har sendt ham det. Han gemte gaven væk da familien kom, fordi han først ville finde ud af hvem der havde sendt den.

Nu vil han ikke rigtig snakke om det mere.

Hvem giver pludselig en ven en gave til 650 kr, endda en gave der slet ikke er ham, hvilket viser at personen ikke kender ham ret godt, selvom kortet prøver at sige noget andet.

Ved ikke hvad jeg skal stille op.

Har lyst til at sige jeg vil se hans telefon beskeder, og se om han holder noget skjult for mig. Men er jeg bare paranoid? 

Hjælp piger.

Jeg var blevet død sur selvom vores mobiler sådan ligsom er dele mobiler og bare ligge fremme, men jeg havde forlangt at den blev solgt eller smidt ud, han havde forlangt nøjagtig det samme af mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Jeg var blevet død sur selvom vores mobiler sådan ligsom er dele mobiler og bare ligge fremme, men jeg havde forlangt at den blev solgt eller smidt ud, han havde forlangt nøjagtig det samme af mig.

Altså at gaven blev smidt ud? Har jeg også selv tænkt. Det er bare slet ikke ham sådannoget wellnes.

Har også tænkt bare at bruge den på mig selv. Jeg elsker welnes, og ville faktisk ikkerører mig at bruge deg på mig selv. Ville nok tænke: haha du gav det til min mand, men nu bruger jeg det bare.

Anmeld

6. oktober 2014

Anonym trådstarter

newsence skriver:

det er forskelligt fra selskab til selskab, men du kan bare have de gule sider på en fane ved siden af så tar det ikke så længe... og mange nr. vil jo være de samme så dem tjekker du kun en gang... du behøver kun hans nemide eller hans telefon så kan du se det på nettet og hvis han ikke har noget at skjule og har været utro før jamen så giver han dig gladeligt adgang... 

Gør min mand hver gang jeg vil ( efter utroskab) faktisk så har jeg hans nemide og alle koder for som han siger så kan jeg tjekke når jeg vil.. han er ligeglad hvis det giver tryghed så

har nu ikke gjort det længe men fik jeg mistanke så ville jeg nok..

face er bare noget lort for der er ingen tjek muligheder men på min telefon har jeg en app med hans face ( en anden end den man normalt har) så alle beskeder får jeg også lige når de sendes så på den måde kan han ikke her skjule noget og han vil heller ikke da det hjælper mig videre fra det der skete for et år siden

Hans face har jeg haft adgang til, indtil for en måneds tid siden, hvor koden var skiftet.

Ved selvfølgelig godt man kan blive bedt om at skifte koden, hvis de mistænker misbrug. Har jeg nemlig selv prøvet,  så derfor har jeg ikke spurgt ind til det 

Anmeld

6. oktober 2014

Eliza

Anonym skriver:

Altså at gaven blev smidt ud? Har jeg også selv tænkt. Det er bare slet ikke ham sådannoget wellnes.

Har også tænkt bare at bruge den på mig selv. Jeg elsker welnes, og ville faktisk ikkerører mig at bruge deg på mig selv. Ville nok tænke: haha du gav det til min mand, men nu bruger jeg det bare.

Ja jeg havde altså brugt den.... Jeg havde endda nok os lagt et helt offentligt opslag på min mands fb profil, hvor jeg ville skrive om hvor glad jeg var fod turen  

Der er er altså nowt lusk. 

Anmeld

6. oktober 2014

Mom2

Anonym skriver:

Min kæreste har lige haft fødselsdag. I den forbindelse kom posten med en pakke til ham uden afsender på.

Han åbner den, og inde i ef der en welness boks til ham (har kostet 650 kr har vi googlet os til)

Der er også et kort, hvor der bla står noget med: hvad giver ma  manden der har alt? En dejlig søn, en kæreste der holder af, en skøn familie og en fed bil. Med hjælp fandt jeg frem til denne gave, fordi jeg ved du er en mand der hviler i sig selv og tør stå ved den han er. Så du kan vise du er den mand jeg tror på du er.

Sådan noget lign. Sukkersødt, pladder agtigt i mine øre. Der er ingen afsender på.

Han siger han ikke ved hvem der har sendt ham det. Det er nu to dage siden han modtog gaven. Han siger det irriterer ham han ikke ved hvem der har sendt ham det. Han gemte gaven væk da familien kom, fordi han først ville finde ud af hvem der havde sendt den.

Nu vil han ikke rigtig snakke om det mere.

Hvem giver pludselig en ven en gave til 650 kr, endda en gave der slet ikke er ham, hvilket viser at personen ikke kender ham ret godt, selvom kortet prøver at sige noget andet.

Ved ikke hvad jeg skal stille op.

Har lyst til at sige jeg vil se hans telefon beskeder, og se om han holder noget skjult for mig. Men er jeg bare paranoid? 

Hjælp piger.

Jeg ville bruge det selv og tro på min mand, når han siger han ikke ved, hvor den kommer fra.

Anmeld

6. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Nej så hende der mener at kende ham så godt gør det så åbenbart ikk

Ja brug den på dig selv gør dig lækker og se godt ud for din mand så hvis hun henvender sig til ham kunne man bare sige tak for gaven ja den blev brugt min kæreste bruger den ofte eller sådan noget hehe 

Anmeld

6. oktober 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Hans face har jeg haft adgang til, indtil for en måneds tid siden, hvor koden var skiftet.

Ved selvfølgelig godt man kan blive bedt om at skifte koden, hvis de mistænker misbrug. Har jeg nemlig selv prøvet,  så derfor har jeg ikke spurgt ind til det 

Det ville jeg nok spørge ind til, hvis jeg var dig. Nu han har været utro før.. Hvis han har rent mel i posen, kan han jo sagtens give dig den nye kode 

Anmeld

6. oktober 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Fået flere informationer...?

Ville forlange nogle klare svar... Og at han er som en åben bog,.. Ville være meget mistænksom, når koden er ændret på facebook....

Anmeld

7. oktober 2014

Newsence

Anonym skriver:

Men hvorfor har du så ikke fået den nye kode ???? 

Det lyder mere mærkeligt... Syntes du skal snakke med ham og fortælle ham alt det du skriver her... 

Siger ikke han er utro men kan godt forstå du er nærvøs.. Hvis min mand fik ny kode og ikke af sig selv gav mig den nye ville der blive ballade... Det er bare ikke ok efter det jeg var udsat for 

Anmeld

7. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Fået flere informationer...?

Ville forlange nogle klare svar... Og at han er som en åben bog,.. Ville være meget mistænksom, når koden er ændret på facebook....

Desværre ikke endnu. Han havde meget sent fri fra job i går, og inden jeg fik set  mig om, sov vi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.