Anonym skriver:
Min kæreste har lige haft fødselsdag. I den forbindelse kom posten med en pakke til ham uden afsender på.
Han åbner den, og inde i ef der en welness boks til ham (har kostet 650 kr har vi googlet os til)
Der er også et kort, hvor der bla står noget med: hvad giver ma manden der har alt? En dejlig søn, en kæreste der holder af, en skøn familie og en fed bil. Med hjælp fandt jeg frem til denne gave, fordi jeg ved du er en mand der hviler i sig selv og tør stå ved den han er. Så du kan vise du er den mand jeg tror på du er.
Sådan noget lign. Sukkersødt, pladder agtigt i mine øre. Der er ingen afsender på.
Han siger han ikke ved hvem der har sendt ham det. Det er nu to dage siden han modtog gaven. Han siger det irriterer ham han ikke ved hvem der har sendt ham det. Han gemte gaven væk da familien kom, fordi han først ville finde ud af hvem der havde sendt den.
Nu vil han ikke rigtig snakke om det mere.
Hvem giver pludselig en ven en gave til 650 kr, endda en gave der slet ikke er ham, hvilket viser at personen ikke kender ham ret godt, selvom kortet prøver at sige noget andet.
Ved ikke hvad jeg skal stille op.
Har lyst til at sige jeg vil se hans telefon beskeder, og se om han holder noget skjult for mig. Men er jeg bare paranoid?
Hjælp piger.
Jeg var blevet død sur selvom vores mobiler sådan ligsom er dele mobiler og bare ligge fremme, men jeg havde forlangt at den blev solgt eller smidt ud, han havde forlangt nøjagtig det samme af mig.