Tid til planlagt kejsersnit :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2014

LinLin

Christine skriver:

Ej øv jeg kan godt forstår at du bliver lidt utålmodig 

Skrev du at du havde født ca. 15 dage før termin? For de har jo givet mig tid til ks når jeg er 37+4 og det er virkelig alt, alt for tidligt efter min mening. Så ville lige høre hvordan din baby havde det med at komme lidt tidligt (ved godt det ikke teknisk set er FOR tidligt, men...).

David blev født 37+6. 3120 g og 49 cm. Han var helt "færdigbagt"; ingen problemer med amning, mave eller andet. Han fik dog en smule gulsot, men ikke noget der krævede indlæggelse eller noget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

Christine

LinLin skriver:

David blev født 37+6. 3120 g og 49 cm. Han var helt "færdigbagt"; ingen problemer med amning, mave eller andet. Han fik dog en smule gulsot, men ikke noget der krævede indlæggelse eller noget  

Det er godt at høre.. Ved ikke hvor meget jeg skal lægge i de to dage fra eller til  Men ville godt nok gerne flytte det bare to dage.

Jeg er ret bekymret for om amning ville kunne fungere og om hun får vejrtrækningsproblemer - det er der jo lidt en risiko for ved ks og når det så også er tidligt...

Men David var da fint stor 

Mine drenge er begge fra 38+2 og blev begge ret gule, men ikke behandlingskrævende.

Jeg håber jeres lillesøster snart føler sig færdigbagt til at komme ud!

Anmeld

6. oktober 2014

LinLin

Christine skriver:

Det er godt at høre.. Ved ikke hvor meget jeg skal lægge i de to dage fra eller til  Men ville godt nok gerne flytte det bare to dage.

Jeg er ret bekymret for om amning ville kunne fungere og om hun får vejrtrækningsproblemer - det er der jo lidt en risiko for ved ks og når det så også er tidligt...

Men David var da fint stor 

Mine drenge er begge fra 38+2 og blev begge ret gule, men ikke behandlingskrævende.

Jeg håber jeres lillesøster snart føler sig færdigbagt til at komme ud!

Jeg tror da ikke de to dage har forfærdeligt meget at sige  Dog ved jeg ikke noget om kejsersnit og dets indflydelse 

ja det håber jeg også! Termin i morgen! (min yngste er født på terminen )

men faktisk ville det være lidt hyggeligt at gå een (!) dag dag over tid da hun så ville blive født på min - desværre- afdøde og meget savnede bedstefars fødselsdag! 

Anmeld

6. oktober 2014

Christine

LinLin skriver:

Jeg tror da ikke de to dage har forfærdeligt meget at sige  Dog ved jeg ikke noget om kejsersnit og dets indflydelse 

ja det håber jeg også! Termin i morgen! (min yngste er født på terminen )

men faktisk ville det være lidt hyggeligt at gå een (!) dag dag over tid da hun så ville blive født på min - desværre- afdøde og meget savnede bedstefars fødselsdag! 

Jeg ved det heller ikke helt. Men det føles bare forkert at tvinge hende ud så tidligt  Tænk hvis hun bliver syg eller ikke kan trække vejret selv, eller...  Må spørge jordemoder i morgen. De kunne i det mindste godt forstå at jeg gerne ville have flyttet min tid til INDEN kejsersnitter 

Det ville da være rigtigt fint hvis det bliver onsdag så ja! Måske er det meningen det skal være sådan   

-Og så kan du nå at få nogle fine ture med barnevogn inden det bliver rigtigt koldt. Vejret er SÅ skønt (bortset fra blæsten). Perfekt til en fødselsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.