Maja84 skriver:
Øv øv øv, ved ikke hvor du skal føde, men synes de var til at snakke med i Kolding
jeg fik at vide, at de ikke må sætte en igang eller gå over tid, så skulle jeg føde selv skulle jeg selv gå igang inden termin, og skulle have en problemfri fødsel hvis det skulle ske. Risiko for at arret sprækker er stor, og går det mindste galt hedder det akut ks i fuld narkose, er der pludselig risiko eller bristninger osv, er det direkte i fuld narkose, brister arret har de måske 5-10 min til at få barnet ud og reparere, ellers er der stor risiko for at forbløde, og brister man ryger barnet ud i bughulen og vil ikke overleve. Hun snakkede længe og forklarede og ja jeg turde på ingen måde prøve selv, risikere noget eller ende med i bedste fald at få ks i fuld narkose hvis ikke fødslen gik perfekt 8-\ håber det gav mening
Ville nok især snakke med jm og i kunne finde kompromis som passer både dem og dig. Forstår godt du helst vil føde selv 
Skejby og her snakker de en hel masse, det er bare altid noget forskelligt de siger
Og de har nemlig snakket om hvor lille risikoen er for bristninger osv. Men de har ikke nævnt noget om fuld narkose og det er selvfølgelig rart at vide, så tak.
Har desværre først en jordemodertid EFTER kejsersnittiden (fantastisk planlægning) og jeg kan ikke komme igennem på tlf hos jordemoderpraksis. Det fungerer bare så dårligt i Århus 
Hvis de kunne udskyde kejsersnit nogle dage, så ville det være fint. Er lidt bange for hvad babyen skal udsættes for når det bliver så tidligt. Om hun kan trække vejret ordentligt, skal fodres af alle mulige andre (gør ikke amningen nemmere) eller hvad der skal ske.
Og så er det så skørt at de har sagt det er en lille baby, men alle flow mv. er helt perfekte og så vil de alligevel hive hende ud før hun får en chance for at vokse i maven. Ih altså.
Tak for dine råd, det er rigtigt fint at have noget at tænke over og jeg forstår sagtens du valgte ks. Det er bare så skræmmende og jeg blev så ked af det bagefter sidste gang, fordi der bliver set lidt ned på at føde på den måde.