Tid til planlagt kejsersnit :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2014

Christine

LinLin skriver:

Ja du må lige vente i køen  hvornår har du fået tid til?

jeg håber hver dag det bliver DAGEN - bare ikke lige i dag, hvor min mand er i Malmø for at filme Champions league - så jeg har holdt heeeeelt i ro i dag

Jeg har tid den 15. oktober. Og vores ældste søn er fra 15. marts, er det ikke kikset med to gange 15.?  Det føles så unaturligt at have en dato!

Uha nej, så skal det da ikke være i dag! Håber det er hans sidste tur så langt væk hjemmefra inden baby kommer?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Kay

kan godt forstå din frustration

Anmeld

1. oktober 2014

LinLin

Christine skriver:

Jeg har tid den 15. oktober. Og vores ældste søn er fra 15. marts, er det ikke kikset med to gange 15.?  Det føles så unaturligt at have en dato!

Uha nej, så skal det da ikke være i dag! Håber det er hans sidste tur så langt væk hjemmefra inden baby kommer?!

Det er da nemmere at huske 

Han har en overnatning= to kampe på Sjælland d. 18-19, men der håber jeg godt nok hun er kommet 

ellers er det "kun" Odense og Esbjerg... (Vi bor i aarhus)

Anmeld

1. oktober 2014

Christine

LinLin skriver:

Det er da nemmere at huske 

Han har en overnatning= to kampe på Sjælland d. 18-19, men der håber jeg godt nok hun er kommet 

ellers er det "kun" Odense og Esbjerg... (Vi bor i aarhus)

Joeh, der burde hun nok være kommet ud! Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor længe man "må" gå over termin, for lægerne lyver åbenbart lidt for mig 

Har så ikke lige prøvet at føde, men hvis det kommer dertil, så burde han kunne nå at komme fra både Odense og Esbjerg?! Måske er jeres baby perfektionist og kommer præcis på terminsdag 

Ja det er nemt nok at huske den 15. Og så er det i efterårsferien, hvor storebror kom i påskeferien.. det er da perfekt 

Anmeld

1. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

kan godt forstå din frustration

Tak 

Det er mærkeligt at lade det trække ud + sige at der er alverdens muligheder og så BUM klapper fælden og så VIL de død og pine skære mig op med 2 ugers varsel 

Anmeld

1. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Tak 

Det er mærkeligt at lade det trække ud + sige at der er alverdens muligheder og så BUM klapper fælden og så VIL de død og pine skære mig op med 2 ugers varsel 

Jeg ville havde det så underligt med det, især at få en dato og at de skulle skære i mig

Anmeld

1. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Jeg ville havde det så underligt med det, især at få en dato og at de skulle skære i mig

Ja ikke?! 

Det værste er nu bagefter, når de skal tjekke om man bløder for meget. Så står de to og kigger ned i (kæmpe)underbukserne og presser ned på såret. Øh hallo, lad lige være med at få såret til at springe op 

Gør de også noget lignende hvis man føder vaginalt?!

Det selvadministrerede morfindrop er dog en god ting 

Anmeld

1. oktober 2014

LinLin

Christine skriver:

Joeh, der burde hun nok være kommet ud! Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor længe man "må" gå over termin, for lægerne lyver åbenbart lidt for mig 

Har så ikke lige prøvet at føde, men hvis det kommer dertil, så burde han kunne nå at komme fra både Odense og Esbjerg?! Måske er jeres baby perfektionist og kommer præcis på terminsdag 

Ja det er nemt nok at huske den 15. Og så er det i efterårsferien, hvor storebror kom i påskeferien.. det er da perfekt 

Det ved jeg faktisk heller ikke; min ældste kom 15 dage før termin og den yngste kom på terminsdatoen  

det tager en time til Odense og halvanden, tror jeg, fra Esbjerg.... Men det er mest det der med hvornår jeg skal ringe efter ham. Tænk hvis jeg gør det for tidligt og det måske går i sig selv igen  plus han jo formentligt ikke kan køre i det øjeblik jeg ringer - jeg tror ikke TV2 synes er så smart der pludseligt bliver slukket for det ene kamera 

Anmeld

1. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Ja ikke?! 

Det værste er nu bagefter, når de skal tjekke om man bløder for meget. Så står de to og kigger ned i (kæmpe)underbukserne og presser ned på såret. Øh hallo, lad lige være med at få såret til at springe op 

Gør de også noget lignende hvis man føder vaginalt?!

Det selvadministrerede morfindrop er dog en god ting 

Det jeg husker som det værste fra min fødsel var at de stod og maste mig på maven for at sætte fødslen af moderkagen igang, og ellers er der 8 ugers undersøgelsen der er ubehagelig men ellers ikke

Anmeld

1. oktober 2014

Kløver

Christine skriver:

I dag fik jeg tid til planlagt ks. Nu har jeg snakket med fødselslæger tre gange.

1. gang var det mit eget valg om det skulle være ks

2. gang vidste de intet og havde intet at sige

3. følte jeg mig faktisk lidt presset til at vælge ks

Har også snakket med jordemoder de gange jeg har været der, de har talt mest for en naturlig fødsel.

Men jeg var bare overhovedet ikke forberedt på at de ville presse på i dén grad i dag! Og jeg har ikke lyst til at få ks. Jeg er med på at jeg har fået to ks og den ene gang var pga. moderkageløsning, så selvfølgelig er der en grund til at det er deres anbefaling. Men ikke nok med dét, de har givet mig en tid hvor jeg er 37+5 og jeg synes det er alt, alt for tidligt. Det føles bare helt forkert og unaturligt og dumt. Det er da synd for min baby? 

Jeg glæder mig overhovedet ikke og jeg er så træt af at ingen læger er på "mit hold". Ved selvfølgelig hvad ks er, men jeg hader det. Og jeg hader at lægerne ævler om deres weekend osv. imens man ligger med åben livmoder og er medicineret og bange. I det hele taget ser de ikke at der er en person bag hver eneste patient og jeg er bare møg træt af det. Og jeg ville da gerne kunne få et barn mere engang i fremtiden, men jeg tør ikke flere ks og jeg føler at min krop er smadret og uduelig og jeg er da "kun" 28.

Og efter hvert ks føler man sig bare forkert og dødssyg og uduelig og det har jeg da på ingen måder tænkt mig at glæde mig til 

På flere måder føler jeg bare at man bliver så undervurderet når man får ks og det føles helt forkert. Min kæreste er ikke rigtigt nogen hjælp, men han forstår det måske ikke fordi han ikke har prøvet at blive sprættet op  Og tiden er om to uger og jeg er IKKE klar. Men fik at vide at "det er den tid der er" 

Kæmpe kram 

jeg fik på en måde valget 3 gang, fik forklaret alle risici og med 2 ks i bagagen er det absolut det bedste med et ks 3 gang. Vil gerne uddybe hvis du ønsker men vil ikke dele her uden du ønsker det. 

Måske du har mulighed for at få det rykket tættere termin ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.