Tid til planlagt kejsersnit :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2014

Christine

M (: skriver:

Kan du ikke få ændret din tid?

Hvis ikke, hvad sker der så, hvis man eks. får influenza lige netop den uge og derfor må aflyse? Det kan da umuligt være fedt at blive "tvunget" til KS - og så endda TIDLIGERE end man er klar til :/ 

Tak fordi du forstår! 

Jeg føler mig også meget tvunget og jeg føler lidt det er respektløst at sige at det lige er den eneste tid de har, når det nu er så stor en ting (for mig, som er den der skal opereres).

Selv om uge 37 er "til tiden" så synes jeg det er for tidligt og jeg håber min jordemoder kan hjælpe med at se på det på tirsdag, men umiddelbart bliver det nok den dag. Fordi - som sygeplejersken så surt sagde - de har ikke andre tider 

Det var i hvert fald et chok at få at vide at nu er det nu om to uger. Hvis de ikke kan garantere at baby er helt klar, så nægter jeg at dukke op. Har nemlig mistanke om at de målte forkert til NF scanning så men termin burde være rykket lidt længere frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

Christine

LinLin skriver:

Vi har ca 20 min i lige linie via motorvej, men hvis vi skal aflevere dem ved min mor inden så tager dét 25 min (hun bor i hasle) og så 5 min derfra...

Ja ok det skal man da lige regne med, selv om det ikke er super langt væk. Men det skal nu nok gå 

Anmeld

3. oktober 2014

M (:

Christine skriver:

Tak fordi du forstår! 

Jeg føler mig også meget tvunget og jeg føler lidt det er respektløst at sige at det lige er den eneste tid de har, når det nu er så stor en ting (for mig, som er den der skal opereres).

Selv om uge 37 er "til tiden" så synes jeg det er for tidligt og jeg håber min jordemoder kan hjælpe med at se på det på tirsdag, men umiddelbart bliver det nok den dag. Fordi - som sygeplejersken så surt sagde - de har ikke andre tider 

Det var i hvert fald et chok at få at vide at nu er det nu om to uger. Hvis de ikke kan garantere at baby er helt klar, så nægter jeg at dukke op. Har nemlig mistanke om at de målte forkert til NF scanning så men termin burde være rykket lidt længere frem.

Kan sagtens forstå dig, og ville selv have det på nøjagtig samme måde. Min største frygt er KS og håber aldrig, jeg bliver nødt til at prøve det..

Og sikke da noget fis. Selvfølglig har de andre tider - og ellers kan de lave en til dig, hvis det er vigtigt nok! Jeg sidder selv og booker tider på sygehusene og vi rykker da rundt på patienterne efter behov! Fremskynder dem der skal ses akut og udskyder dem, der beder om det eller ikke har akut behov. Man skal bare være insisterende så skal der nok kunne findes en løsning (og uden at opfordre til at udeblive, så finder vi i et væk nye akuttider til udeblevne patienter - eller patienter, der har meldt afbud pga anden sygdom)

Tror du baby er yngre end terminen siger eller? 

Min søn er født 36+3 og jeg ville i hvert fald have ønsket han var blevet i maven minimum en uges tid mere..

Anmeld

3. oktober 2014

Christine

M (: skriver:

Kan sagtens forstå dig, og ville selv have det på nøjagtig samme måde. Min største frygt er KS og håber aldrig, jeg bliver nødt til at prøve det..

Og sikke da noget fis. Selvfølglig har de andre tider - og ellers kan de lave en til dig, hvis det er vigtigt nok! Jeg sidder selv og booker tider på sygehusene og vi rykker da rundt på patienterne efter behov! Fremskynder dem der skal ses akut og udskyder dem, der beder om det eller ikke har akut behov. Man skal bare være insisterende så skal der nok kunne findes en løsning (og uden at opfordre til at udeblive, så finder vi i et væk nye akuttider til udeblevne patienter - eller patienter, der har meldt afbud pga anden sygdom)

Tror du baby er yngre end terminen siger eller? 

Min søn er født 36+3 og jeg ville i hvert fald have ønsket han var blevet i maven minimum en uges tid mere..

Jeg blev rykket 1 dag tilbage til nf scanning og alle scanninger efter har hun været til den lidt for lille side, men hun fejler ikke noget og jeg fejler ikke noget. Så det er muligt at hun er lidt yngre end de tror. Og derfor ville jeg gerne give hende en uge mere i maven.

Kan godt se din søn var en lille en og 36+3 er godt nok også tidligt. Har han nogle mén og hvordan havde han det lige efter fødslen?

Skønt med insiderinfo . Vil lige bede dem om at tjekke de tider igen så!

Anmeld

3. oktober 2014

LinLin

Christine skriver:

Ja ok det skal man da lige regne med, selv om det ikke er super langt væk. Men det skal nu nok gå 

Nej vi snakker da heldigvis ikke en times transport! 

det bliver tilsyneladende heller ikke i dag, hvor min mand har fri!?! Forstår det ikke....

Anmeld

3. oktober 2014

Christine

LinLin skriver:

Nej vi snakker da heldigvis ikke en times transport! 

det bliver tilsyneladende heller ikke i dag, hvor min mand har fri!?! Forstår det ikke....

Det er da næsten for dårligt! Er der ikke et lillebitte tegn? Men æh det skal også være en ret hurtig fødsel hvis det skal nå at blive i dag.

Har han slet ikke fri i weekenden? 

Anmeld

3. oktober 2014

LinLin

Christine skriver:

Det er da næsten for dårligt! Er der ikke et lillebitte tegn? Men æh det skal også være en ret hurtig fødsel hvis det skal nå at blive i dag.

Har han slet ikke fri i weekenden? 

Han har aldrig fri i weekenden  der filmer han Superliga-kampe...

Anmeld

3. oktober 2014

Christine

LinLin skriver:

Han har aldrig fri i weekenden  der filmer han Superliga-kampe...

Øv øv så er du nødt til at vente til næste uge 

Anmeld

3. oktober 2014

LinLin

Christine skriver:

Øv øv så er du nødt til at vente til næste uge 

Forventer også at gå over tid nu 

Anmeld

6. oktober 2014

Christine

LinLin skriver:

Forventer også at gå over tid nu 

Ej øv jeg kan godt forstår at du bliver lidt utålmodig 

Skrev du at du havde født ca. 15 dage før termin? For de har jo givet mig tid til ks når jeg er 37+4 og det er virkelig alt, alt for tidligt efter min mening. Så ville lige høre hvordan din baby havde det med at komme lidt tidligt (ved godt det ikke teknisk set er FOR tidligt, men...).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.