Christine skriver:
Tak fordi du forstår! 
Jeg føler mig også meget tvunget og jeg føler lidt det er respektløst at sige at det lige er den eneste tid de har, når det nu er så stor en ting (for mig, som er den der skal opereres).
Selv om uge 37 er "til tiden" så synes jeg det er for tidligt og jeg håber min jordemoder kan hjælpe med at se på det på tirsdag, men umiddelbart bliver det nok den dag. Fordi - som sygeplejersken så surt sagde - de har ikke andre tider 
Det var i hvert fald et chok at få at vide at nu er det nu om to uger. Hvis de ikke kan garantere at baby er helt klar, så nægter jeg at dukke op. Har nemlig mistanke om at de målte forkert til NF scanning så men termin burde være rykket lidt længere frem.
Kan sagtens forstå dig, og ville selv have det på nøjagtig samme måde. Min største frygt er KS og håber aldrig, jeg bliver nødt til at prøve det..
Og sikke da noget fis. Selvfølglig har de andre tider - og ellers kan de lave en til dig, hvis det er vigtigt nok! Jeg sidder selv og booker tider på sygehusene og vi rykker da rundt på patienterne efter behov! Fremskynder dem der skal ses akut og udskyder dem, der beder om det eller ikke har akut behov. Man skal bare være insisterende så skal der nok kunne findes en løsning
(og uden at opfordre til at udeblive, så finder vi i et væk nye akuttider til udeblevne patienter - eller patienter, der har meldt afbud pga anden sygdom)
Tror du baby er yngre end terminen siger eller?
Min søn er født 36+3 og jeg ville i hvert fald have ønsket han var blevet i maven minimum en uges tid mere..
Anmeld