Så der bestilt bor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

LotteN

Sanne og Nicklas skriver:

Ja vi glæder os osse helt vildt. håber bare ikke jeg skal side og amme hele tiden han spiser og spiser hver ½ til 1 time i de dage her. så må jeg tage nogle stop der op af

vi kører hjem sammen dag... er godt nok ikke så vild med det men tror han har bedst af vante omgivelse efter alle de indtryk han få sammen med jer.

så vi har ikke kørt bil hele ugen og hele næste uge kører vi heller ikke bil så håber jeg det går...

sikke da en tur - men super hyggeligt du også kommer..

køreturen skal nok gå. bare sørg for at kør på et tidspunkt hvor han alligevel skal sove, så går dt nemmeste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

så kan jeg kun anbefale mathilde den blå... den drak jeg ½L af hver mogen under graviditeten mod opkastning.

Håber du får det bedre til lørdag

kvalmen er pga. maveinfektionen... plejer nemlig at drikke kakao mod graviditets kvalme, men det fungerer ikke når det er den her slags kvalme.. så skal man bare holde sig fra mælkeprodukter

Anmeld

3. september 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

sikke da en tur - men super hyggeligt du også kommer..

køreturen skal nok gå. bare sørg for at kør på et tidspunkt hvor han alligevel skal sove, så går dt nemmeste

ja, tænker mere på hans ryg, kan sætter sig bare til at sove når v kører men tager nole stop på vej han skal jo osse spise. regner med at kører ved 10 tiden så har jeg masser af tid

Anmeld

3. september 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

kvalmen er pga. maveinfektionen... plejer nemlig at drikke kakao mod graviditets kvalme, men det fungerer ikke når det er den her slags kvalme.. så skal man bare holde sig fra mælkeprodukter

puha, har aldrig haft sådan en maveinfektionen, kun graviditets kvalme men den hvade jeg osse meget af

Anmeld

3. september 2009

Moderator

puha, har aldrig haft sådan en maveinfektionen, kun graviditets kvalme men den hvade jeg osse meget af

ja, den var jeg endelig sluppet af med, og så kommer det her i stedet... øv bøv!
Men det burde jo gå over i løbet af nogle dage, så jeg håber de sidste 2 dage med rumle mave tæller med så jeg er klar på lørdag

Anmeld

3. september 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

ja, den var jeg endelig sluppet af med, og så kommer det her i stedet... øv bøv!
Men det burde jo gå over i løbet af nogle dage, så jeg håber de sidste 2 dage med rumle mave tæller med så jeg er klar på lørdag

Jeg  alt hvad jeg kan for du er frisk på lørdag...

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Jeg  alt hvad jeg kan for du er frisk på lørdag...

tak søde

Anmeld

3. september 2009

LotteN

ja, tænker mere på hans ryg, kan sætter sig bare til at sove når v kører men tager nole stop på vej han skal jo osse spise. regner med at kører ved 10 tiden så har jeg masser af tid

det havde jeg fuldstændigt glemt. de må jo kun sidde der i 45 af gangen - nøøj man glemmer hurtigt - bare vent, det finder ud hurtigtud af

Anmeld

3. september 2009

Lærke90

Caroline86 skriver:

Kan du så blive rask
Hvor er det bare typsik når man skal noget - Men godt at du kæmper imod det

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Lærke90 skriver:

Kan du så blive rask
Hvor er det bare typsik når man skal noget - Men godt at du kæmper imod det

jeg arbejder virkelig på det... ristet toastbrød, kogte hvide ris og lunken coca cola uden brus...
wiiii, rigtig opmuntrende..haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.