Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SilleElisa skriver:ØV! Hvor ville jeg gerne ha' været med, men sidder midt i svendeprøve og skal aflevere d. 9, næste gang I arrangerer noget, der vil jer rigtig gerne med!!Jeg håber at I får en super lørdag
Diana... skriver: Kommer:Diana med Lucas (højstol)Mette med Kathrine (højstol) Sara med Aya (højstol)Lotte (melde tilbage senere med Lærke, indtil videre bliver hun ved far, har I alle med, tager jeg hende dog også med) Janie med William (højstol)louise med Marcus (evt højstol... er ikke sikker endnu)Trine med Maya (evt. højstol - hvis hun kan sidde til den tidPernille med Milla-Victoria (højstol)Monica (som også fungerer som højstol for jeres unger, hvis Jensens skulle løbe tør) Susanne med Emil (højstol) Begynder at overveje om der er nok højstole i jensensNenaDorthe med Julie Mira.. Højstol behøves ikke... Hun sidder nok ved nogen af jer andre os... Lærke (dog er Freja stadig i maven og behøver ingen højstol ) Caroline (Bebser er stadig i maven og bruger derfor mig som højstol )Cecilia (til den tid med en lille 32 uger gammel fyr i mavsen )Eva (mon ikke vi kan få klemt hende ned i en højstol) Sidste chance for at melde sig til kom så piger er der flere?
Eva skriver:Haha....kom jeg først ned, så kom jeg sgu nok ikke op igen-griner
suanne85 skriver:haha vil jeg gerne se
Eva skriver:Tror jeg ikke du vil-griner-
Dutte84 skriver:Hold kæft vi bliver mange...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128