Så der bestilt bor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

Mira0911

LotteN skriver:

nå okay,  det var ærgeligt!!!! - håber du kan komme med næste gang så!!!

Jah... Skal med næste gang - Det er helt sikkert...  Jeg har lavet en tråd om en tur til Baaboon City... Hvis du skulle være interesseret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LotteN skriver:

hvad med den der store parkeringskælder/hus der ligger under "centeret" - ligger det tæt på bøfhuset?

torvecentret? ja, det er lige på den anden side af torvet Ved bare ikke hvornår de lukker kælderen om lørdagen, så det skal du nok lige dobbelttjekke! er sgu så surt at bilen holder derinde bag lås og slå når man skal hjem

Anmeld

4. september 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

torvecentret? ja, det er lige på den anden side af torvet Ved bare ikke hvornår de lukker kælderen om lørdagen, så det skal du nok lige dobbelttjekke! er sgu så surt at bilen holder derinde bag lås og slå når man skal hjem

Ellers er der parkerings pladser ved kommunen...

Anmeld

4. september 2009

Lærke90

dejligt at høre at caroline er blevet rask, bare rigtig træls at det nu var dutte som skulle have en tur ..
Nu er der ikke lang tid til, så glæder mig til at se jer i morgen på jensens omkring kl 13.00

Anmeld

4. september 2009

Mira0911

Lærke90 skriver:

dejligt at høre at caroline er blevet rask, bare rigtig træls at det nu var dutte som skulle have en tur ..
Nu er der ikke lang tid til, så glæder mig til at se jer i morgen på jensens omkring kl 13.00

Jeg er os rigtig træt af det...

Hvis du ikke har set det, er der ved at blive arrangeret en tur til Baaboon city i Herning i November.. Der ligger afstemning for det....

Anmeld

4. september 2009

Lærke90

Dutte84 skriver:

Jeg er os rigtig træt af det...

Hvis du ikke har set det, er der ved at blive arrangeret en tur til Baaboon city i Herning i November.. Der ligger afstemning for det....

Det kan jeg godt forstå, men I må i hvert fald have rigtig godbedring.

uhh ja.. har lige tjekket, men det er først noget jeg kan svare på senere, når datoen er valgt  
Det afhænger nemlig også hvordan min graviditet forløber sig - har termin i december og tror hun kommer før tid , så tør ikke tage så langt væk hvis jeg føler at det er lige op over.

Men vil gerne med ellers  

Anmeld

4. september 2009

Mira0911

Lærke90 skriver:

Det kan jeg godt forstå, men I må i hvert fald have rigtig godbedring.

uhh ja.. har lige tjekket, men det er først noget jeg kan svare på senere, når datoen er valgt  
Det afhænger nemlig også hvordan min graviditet forløber sig - har termin i december og tror hun kommer før tid , så tør ikke tage så langt væk hvis jeg føler at det er lige op over.

Men vil gerne med ellers  

Det er helt op til dig...

Anmeld

4. september 2009

SaNiNa

Dutte - Øv altså kan i så se at blive raske... puster lige noget raske støv mod jer (vel ikke kun ve støv der findes )

Lotter hvis du finder en p-plads så kan vi følege for kender overhovede ikke silkeborg er mit første besøg i den by.

Anmeld

4. september 2009

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Dutte - Øv altså kan i så se at blive raske... puster lige noget raske støv mod jer (vel ikke kun ve støv der findes )

Lotter hvis du finder en p-plads så kan vi følege for kender overhovede ikke silkeborg er mit første besøg i den by.

Hehe... Tak skal du have... Det er ikke blevet bedre...

Anmeld

4. september 2009

MetteT

TIL JER I BIL...

Jeg er fra Silkeborg og mødes med Susanne85 ved parkeringspladsen ved shell ca tyve min i et... I ska være velkomne til at følges med os hvis i vil..

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.