Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver:hvordan kan jeg smitte Jer over nettet!? Øv, troede endelig I havde fået det bedre -hvis det er nogen trøst er mit jo meget meget bedre, så måske det bare er sådan noget døgn noget!?god bedring til jer begge
Dutte84 skriver:Du har skam ikke smittet os... Vi var en tur oppe ved min søster - Og det skulle vi jo så ikke have gjort... Hun sagde de var raske... Men åbenbart ikke nok... ØØØV Altså... Jeg er rigtig træt af det... Jeg skal nok ikke regne med Julie bare sådan lige kommer over det... Der er meget af det rundt i luften...
Caroline86 skriver:ja, rigtig meget, desværre! øv altså
Diana... skriver:Ej hvor mega træls håber i snart får det bedre rigtig god bedring kram.
LotteN skriver:Caroline: dejlgit og høre du er blevet rask igenDutte: øvøv du er blevet syg - hvis du nu er på toppen imorgen, kan kærestne så ikke pase julie, så vi kan få selskab af diger det nogen der ved hvor man parkere tættest på derinde??? og hvad er adressen på det tætteste pakrkering (GPS)
Caroline86 skriver:måske kan du holde inde på torvet (LIGE ved siden af), men det er ikke sikkert der er åbent så tidligt... Ellers er der masser af parkering tæt på! bl.a. er der en stor parkeringsplads nede ved Shell, hvor der ikke er tidsbegrænsning.. tror nok det hedder Søtorvet, men vil ikke hænges op på det så skal man bare lige over fodgængerfeltet, op ad bakken, og vupti, så er du på torvet
Dutte84 skriver:Kæresten er ikke hjemme... Og hans kammerater ser ham helst børnefri...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128