Hvilke uddannelse ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2014

Princesspigen

Kamulla skriver:

hvor kommer du fra? jeg selv søger ind på fotografisk kommunikation til Marts der er det optagelsesprøver man skal igennem og ikke ens gennemsnit ud fra eks hhx de tager udgangspunkt i.. tror slet ikke det er et krav (satans) 

Jeg ved ikke om det er uddannelsen som fotograf eller hvad det præcis er for en, men uddannelses vejlederne her fortæller at man ik kan komme på fotograf uddannelsen uden man kan fremvise en læreplads først fordi der ikke er nok pladser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

Kamulla

Princesspigen skriver:

Jeg ved ikke om det er uddannelsen som fotograf eller hvad det præcis er for en, men uddannelses vejlederne her fortæller at man ik kan komme på fotograf uddannelsen uden man kan fremvise en læreplads først fordi der ikke er nok pladser

Prøv at google den så får du svar.. Her skal du først i praktik på 3. År og skolen hjælper med at skaffe den.. Det er på danmarks medie og journalisthøjskole .. Vil da ikke nævne den alm da du jo har skrevet om den i start indlægget, men meget kan man læse sig til hvis man liiiige googler 

Anmeld

7. oktober 2014

Jannicks.mor

mor:) skriver:

Vil blot sige at de færreste pædagogiske assistenter bliver ansat, da det er billigere med pædagogmedhjælper. De fleste bruger uddannelsen til efterfølgende at komme ind på pædagoguddannelsen. 

Så med kun 9. Klasse tror jeg du har få muligheder - så ville klart tage noget hf/hg/hhx

Det vil jeg ikke give dig ret i.. Jeg har haft flere forskellige spændende Jobs både med børn/voksne og inden for både normal og special området og har ikke gået ledig og jeg er pædagogisk assistent - tror det kommer an på landsdelen? 

Anmeld

8. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jannicks.mor skriver:

Det vil jeg ikke give dig ret i.. Jeg har haft flere forskellige spændende Jobs både med børn/voksne og inden for både normal og special området og har ikke gået ledig og jeg er pædagogisk assistent - tror det kommer an på landsdelen? 

Jeg har læst at det forholdet sig sådan lige med denne iddannelse - at du har haft en masse spændende jobs gør ikke at det jeg skrev er ukorrekt, for du er jo ikke alle pædagogiske assistenter

Anmeld

8. oktober 2014

Princesspigen

jeg er glad for alle jeres svar og har fået lidt at tænke over  

mange tak skal i have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.