Jeg ser godt at du skriver, du slet ikke orker mere skole. MEN hvis du har en 10. klasse kan du komme meget langt med dine drømme! Jeg tog f.eks. et grundforløb på Københavns Tekniske Skole i den afdeling der hedder teknologi og kommunikation (kort sagt en film og foto linje/uddannelse) Grundforløbet tog kun 4 måneder, men det var nogle fede måneder, hvor både arbejdet med film og foto (og ligeledes photoshop programmet) var rigtig fint inddraget. Herefter kan man tage hele uddannelsen, hvis man finder praktikplads. Jeg valgte i stedet at blive au-pair i sin tid (dette var før jeg fik barn). Men muligheden for videreuddannelse er der - også uden en "hue-uddannelse" - med mindre de har lavet det hele om ...
Hmm, men derudover ved jeg godt nok ikke hvad jeg skal anbefale dig. Især når nu du er skoletræt. Det er altid rigtig svært med alt det her skole-halløj. Der er så mange ting man vil, og så meget overskud er der bare ikke altid..
Men prøv at tjekke de "alternative" skoler ud, såsom produktions-skoler eller tekniske skoler - der er af og til nogle meget fede forløb 
Anmeld