Lidt forhistorie om mig..
jeg er en pige på 25 år, har en datter på 2 og har for nylig fundet tilbage sammen med kæresten (min datters far) igen..
Jeg har ikke fået nogle eksamen i folkeskolen så er på nuværende tidspunkt ved at afslutte en 9 kl..
Jeg har derud over en skæv rygrad som de forskellige læger ikke er enige om om der vil komme bedring i.. Jeg har dagligt smerter skal træne hverdag men kan desværre ikke overskue det pt (ja det et dumt men der sker meget i mit liv og mange beslutninger pt så jeg får ikke trænet som jeg skal)
nu står jeg så og skal finde ud af hvilke uddannelse jeg skal tage når jeg er færdig til jul på VUC.. Hvis ikke tingene interrsserer Mig hat jeg svært ved at holde fast i det.. Mine interesserer er børn i børnehave alderen, dyr men ikke dyrlæge, og så kan jeg godt lide at tegne men er ikke ret god til det og kan godt lide at tage billeder men ved man ikke bare kommer ind på fotograf uddannelsen..
Mit problem ligger i af de arbejder der er med dyr og børn kan min ryg pt ikke klare...
Så jeg er meget i vildrede om hvad min fremtid skal bringe... Er der nogle med nogle gode råd eller forslag ?
Anmeld