Den satans ventetid!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2014

KatrineB

Nørreslet skriver:

Vi gik slet ikk op i alt det der med at teste og vi holdt heller ikk øje med hvornår der var ægløsning, vi havde bare sex og så testede vi en gang i mellem. jeg ville tænke alt for meget over det hvis jeg planlagde og holdt øje med det hele så nøje. Hvorfor ikk bare prøve jer frem slappe af omkring det ? så går ventetiden os meget hurtigere

Vi slapper nu meget godt af omkring det, og nu er vi i den heldige situation at vi tænder enormt meget på hinanden - så sexen kommer ganske naturligt. Men det er da noget vi ikke kan lade vær med at glæde os over, og vil jo helst bare gerne være blevet "en rigtig" familie i går. Vi hygger os med hele det her projekt baby, men du har ret man skal passe på det ikke tager overhånd. Vi har bare svært ved ikke at tænke på det, når nu skridtet først er taget. Heldigvis har jeg en mand der er lige så pjattet omkring det som jeg, så vi griner meget i processen og det gør nok, at det er lidt sjovere at holde øje med alle de ting :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2014

KatrineB

Hkj84 skriver:

Jeg testede i dag og den var negativ, men har der faktisk overraskende okay. Blev ikke skuffet...frygter det kommer sammen med evt. mens på et tidspunkt. Hvis ikke der kommer mens inden så bliver der først testet igen næste fredag. Skulle være i 4+1 idag så 5+1 næste fredag. Krydser fingre og håber den er der alligevel. 

Godt at det ikke slog så hårdt så. 

Jeg krydser fingre med dig! 

- skriv gerne en opdate, hvis jeg må følge med  

Anmeld

27. september 2014

Baby15

Kender det!! 

Testede positiv onsdag, fredag (3+6) begyndte jeg at bløde  

ventetiden fra mandag til fredag hvor vi fik svar fra blodprøver, var ulidelig! 

Men den bette har det efter tallene godt derinde  

Anmeld

27. september 2014

WilliamDSTN

KatrineB skriver:

Vi slapper nu meget godt af omkring det, og nu er vi i den heldige situation at vi tænder enormt meget på hinanden - så sexen kommer ganske naturligt. Men det er da noget vi ikke kan lade vær med at glæde os over, og vil jo helst bare gerne være blevet "en rigtig" familie i går. Vi hygger os med hele det her projekt baby, men du har ret man skal passe på det ikke tager overhånd. Vi har bare svært ved ikke at tænke på det, når nu skridtet først er taget. Heldigvis har jeg en mand der er lige så pjattet omkring det som jeg, så vi griner meget i processen og det gør nok, at det er lidt sjovere at holde øje med alle de ting :-) 

Hehe jeg kender det godt det er rigtig svært at man ikk bare bliver gravid når man nu så gerne vil, og det er næsten det man forventer det Jeg har nok bare svært ved at sætte mig ind i det der med at teste meget men det er nok bare mig hehe 

Anmeld

27. september 2014

Hkj84

KatrineB skriver:

Godt at det ikke slog så hårdt så. 

Jeg krydser fingre med dig! 

- skriv gerne en opdate, hvis jeg må følge med  

Jeg holder jer opdateret. 

Min kæreste har børn i forvejen så han kender jo til meget af det. Men jeg vil så også sige at vi tænder på hinanden og har sex når vi har lyst (ofte). Jeg har ikke taget ægløsningstest eller regnet dag, jeg havde måske en fornemmelse hvilket bare gjorde sexlysten større. 

Min kæreste synes min bryster er blevet meget spændte og mine brystvorter er konstant stive. Og derud over har jeg mens lign. smerter hele tiden. Hvilket jo både at være tegn på graviditet eller eftervirkninger efter stop af p-piller. Så det bliver spændende at test næste uge.  

Vi krydser fingre. 

Anmeld

27. september 2014

KatrineB

Hkj84 skriver:

Jeg holder jer opdateret. 

Min kæreste har børn i forvejen så han kender jo til meget af det. Men jeg vil så også sige at vi tænder på hinanden og har sex når vi har lyst (ofte). Jeg har ikke taget ægløsningstest eller regnet dag, jeg havde måske en fornemmelse hvilket bare gjorde sexlysten større. 

Min kæreste synes min bryster er blevet meget spændte og mine brystvorter er konstant stive. Og derud over har jeg mens lign. smerter hele tiden. Hvilket jo både at være tegn på graviditet eller eftervirkninger efter stop af p-piller. Så det bliver spændende at test næste uge.  

Vi krydser fingre. 

Der er jeg også! Jeg har heller ikke tage ægløsningstest, men er ret sikker på jeg kan mærke det på kroppen når dwn er der. 

Jeg er også nu der med mens. Lign. Smerter og ømme brystvorter, men tænker ogaå det kan være tegn på at mens snart kommer. Eller ja som du siger bivirkninger.... Jeg venter spændt og håber på den SNArt er der :-) 

Anmeld

27. september 2014

Hkj84

KatrineB skriver:

Der er jeg også! Jeg har heller ikke tage ægløsningstest, men er ret sikker på jeg kan mærke det på kroppen når dwn er der. 

Jeg er også nu der med mens. Lign. Smerter og ømme brystvorter, men tænker ogaå det kan være tegn på at mens snart kommer. Eller ja som du siger bivirkninger.... Jeg venter spændt og håber på den SNArt er der :-) 

Krydser fingre 

Anmeld

30. september 2014

Hkj84

KatrineB skriver:

Så er der to streger. Pyha kan slet ikke tro det. Hjæææælp. Har bare lyst at skrige. 

Hvordan går det hos dig har du fået testet?

Anmeld

30. september 2014

biniek

Getting Through That Two-Week Wait

Waiting can be hell – especially when your every hope and dream hinges on

whether or not you’ve managed to get pregnant. Since you cannot accurately

predict a pregnancy until at least 2 weeks after conception, most couples become a

basket case during this short waiting period. So, how can you get through it without

upsetting your internal balance and driving yourself (and each other) nuts?

Here are a few suggestions:

• Get busy with a new project. Nothing takes your mind off of any issue –

including whether or not you’re pregnant – like diving headlong into a new

project.

• Avoid thinking (and talking) about babies during this time of the month. I

know that’s hard, but try. Constantly letting your mind wander back to babies

and pregnancies will only make the wait seem longer.

• Have some fun. Go on vacation. Visit family and friends. Go to the theater.

Choose an activity to enjoy that you know you won’t be able to do for a while

once you do indeed conceive a child.

• Have sex just because you want to. For many couples trying to conceive, sex

becomes more of a chore than an enjoyment. Have fun again! Enjoy each other. Consider this: Once you become parents, you’ll have a lot less time and

energy for sex so you’d better have some fun now.

Anmeld

1. oktober 2014

KatrineB

Hkj84 skriver:

Så er der to streger. Pyha kan slet ikke tro det. Hjæææælp. Har bare lyst at skrige. 

Hvordan går det hos dig har du fået testet?

Iiih tillykke!!!!  Hvor er det godt 

Testet negativt igår, men stadig ingen tegn på mens (4 dage over) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.