Den satans ventetid!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2014

KatrineB

Biniek skriver:

Nu har jeg fundet et project

je

eg vil lære min at huske et dæk kort

Det må du uddybe? Et dæk kort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

biniek

KatrineB skriver:

Det må du uddybe? Et dæk kort?

http://fourhourworkweek.com/2013/02/07/how-to-memorize-a-shuffled-deck-of-cards-in-less-than-60-seconds/

Anmeld

25. september 2014

Hkj84

KatrineB skriver:

Haha jeg er også helt pjattet med de skide tests (har dog ikke taget nogen endnu) man har jo lyst til at tage dem hele tiden, vel vidende at den umuligt kan vise positivt endnu
Jeg skal første teste mandag, men jeg stoppede 6 dage inde i min cyklus med ppiller, så tænker at den må i forvejen være helt skubbet skævt. Havde dog tegn på æggeløsning, men tvivler! Du kan godt høre mit hoved diskuterer lidt med sig selv Jeg vil så gerne tro på det, men samtidig er jeg så bange for at blive skuffet - tænk nu hvis jeg virkelig er en af dem der skal vente i 100 år.

Synes også jeg diskutere med mig selv. Er meget i tvivl om jeg tør tage den test i morgen hvor jeg, hvis jeg er gravid er uge 4+1. Er bange for at blive skuffet, og så man jo også læst at nogen først har testet positiv i uge 5. Dilemma!!! 

Håber men frygter. 

Anmeld

25. september 2014

Yoggibear

I hear you sisters. 

Jeg synes også den her ventetid er dræbende lang.  Vi har ventet i 14 mdr. 
Jeg har endnu ikke fundet noget der kan få distraheret min hjerne. Men tager gerne imod forslag
De få der kender til det siger at jeg skal prøve at fokusere på noget andet men det er jo svært at blive distraheret når alt i verden handler om det og der render mange struttende maver rundt. 
Jeg håber at det snart lykkedes for jer og at i ikke skal vente så længe som vi har. Til alle dem der også har ventet længe håber jeg også snart det sker.

Anmeld

25. september 2014

biniek

Hkj84 skriver:

Synes også jeg diskutere med mig selv. Er meget i tvivl om jeg tør tage den test i morgen hvor jeg, hvis jeg er gravid er uge 4+1. Er bange for at blive skuffet, og så man jo også læst at nogen først har testet positiv i uge 5. Dilemma!!! 

Håber men frygter. 

der er også nogle der ikke tester positivt før uge 8-12 

Anmeld

26. september 2014

Svane83

Åh hvor kan jeg genkende mig selv i dit indlæg.

Med vores datter blev jeg gravid i 1. cyklus og jeg ved ikke hvorfor men det havde jeg da en forventning om at det blev jeg da også denne gang.... så jeg blev simpelthen bare SÅ skuffet da mens kom helt til tiden......

Nu hvor beslutningen om barn nr. 2 er taget så vil jeg bare være gravid NU!

Men nu må jeg jo lige vente på at mens er ovre og så har jeg selvfølgelig allieret mig med ægløsningstests til næste cyklus 

Anmeld

26. september 2014

KatrineB

Hkj84 skriver:

Håber men frygter. 

Åh ja jeg snakkede også med manden herhjemme om hvornår jeg skal teste. Jeg håber jeg kan holde ud at vente lidt for længe, så der er støtter chancer - netop for som du siger ikke at blive skuffet. 

Jeg går lige pt og er i den periode hvor mensturationen burde komme, og jeg "frygter" hele tiden den kommer. 

Men i dag har faktisk været en af de dage hvor jeg trods alt, har holdt mig lidt beskæftiget så jeg ikke har tænkt sååååå meget på det :-)

Anmeld

26. september 2014

WilliamDSTN

KatrineB skriver:

Hej :-)
Ja vi er jo gået i gang med protjekt baby, efter emnet har været snakket godt i gennem i noget tid og jeg er ved at spænge så skruk er jeg. Og yes hvor er det bare dejligt at vi har fundet ud af, at det skal være nu. Jeg har det dog bare så forfærdeligt  Jeg kan jo seriøst ikke tænke på andet pt, og tæller nærmest bare dage til jeg kan forsøge at prøve med en graviditetstest. Hvordan får i den tid til at gå? Jeg ved man siger man ikke skal fokusere så meget på det, men hvordan kan man dog lade vær?

Vi gik slet ikk op i alt det der med at teste og vi holdt heller ikk øje med hvornår der var ægløsning, vi havde bare sex og så testede vi en gang i mellem. jeg ville tænke alt for meget over det hvis jeg planlagde og holdt øje med det hele så nøje. Hvorfor ikk bare prøve jer frem slappe af omkring det ? så går ventetiden os meget hurtigere

Anmeld

26. september 2014

Hkj84

Biniek skriver:

der er også nogle der ikke tester positivt før uge 8-12 

Åhhh nooo. Det kan jeg da ikke lige overskue

Anmeld

26. september 2014

Hkj84

KatrineB skriver:

Åh ja jeg snakkede også med manden herhjemme om hvornår jeg skal teste. Jeg håber jeg kan holde ud at vente lidt for længe, så der er støtter chancer - netop for som du siger ikke at blive skuffet. 

Jeg går lige pt og er i den periode hvor mensturationen burde komme, og jeg "frygter" hele tiden den kommer. 

Men i dag har faktisk været en af de dage hvor jeg trods alt, har holdt mig lidt beskæftiget så jeg ikke har tænkt sååååå meget på det :-)

Jeg testede i dag og den var negativ, men har der faktisk overraskende okay. Blev ikke skuffet...frygter det kommer sammen med evt. mens på et tidspunkt. Hvis ikke der kommer mens inden så bliver der først testet igen næste fredag. Skulle være i 4+1 idag så 5+1 næste fredag. Krydser fingre og håber den er der alligevel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.