Den satans ventetid!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.432 visninger
41 svar
32 synes godt om
24. september 2014

KatrineB

Hej :-)
Ja vi er jo gået i gang med protjekt baby, efter emnet har været snakket godt i gennem i noget tid og jeg er ved at spænge så skruk er jeg. Og yes hvor er det bare dejligt at vi har fundet ud af, at det skal være nu. Jeg har det dog bare så forfærdeligt  Jeg kan jo seriøst ikke tænke på andet pt, og tæller nærmest bare dage til jeg kan forsøge at prøve med en graviditetstest. Hvordan får i den tid til at gå? Jeg ved man siger man ikke skal fokusere så meget på det, men hvordan kan man dog lade vær?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

biniek

KatrineB skriver:

Ja vi er jo gået i gang med protjekt baby, efter emnet har været snakket godt i gennem i noget tid og jeg er ved at spænge så skruk er jeg. Og yes hvor er det bare dejligt at vi har fundet ud af, at det skal være nu. Jeg har det dog bare så forfærdeligt  Jeg kan jo seriøst ikke tænke på andet pt, og tæller nærmest bare dage til jeg kan forsøge at prøve med en graviditetstest. Hvordan får i den tid til at gå? Jeg ved man siger man ikke skal fokusere så meget på det, men hvordan kan man dog lade vær?

jeg får ikke tiden til at gå  

tager tests og skriver med andre .. 

heeeeletiden.. 

Anmeld

24. september 2014

KatrineB

Biniek skriver:

jeg får ikke tiden til at gå  

tager tests og skriver med andre .. 

heeeeletiden.. 

Haha meget beroligende at jeg trods alt ikke er den eneste!

Anmeld

24. september 2014

M (:

KatrineB skriver:

Den gang jeg blev gravid med min søn rejste vi på ferie i 17 dage. Vi hyggede os gevaldigt og bum, da jeg kom hjem var jeg gravid! (: 

Anmeld

24. september 2014

biniek

KatrineB skriver:

Haha meget beroligende at jeg trods alt ikke er den eneste!

det er langt fra  

kan ikke andet en at planlægge skrive ned og skrive med andre og snakke om PB 

tror de fleste er lidt obsessive  

Anmeld

24. september 2014

KatrineB

M (: skriver:

Den gang jeg blev gravid med min søn rejste vi på ferie i 17 dage. Vi hyggede os gevaldigt og bum, da jeg kom hjem var jeg gravid! (: 

Ih hvor lyder det dejligt! Må foreslå kæresten, at vi skal afsted, så jeg ikke bliver helt sindssyg 

Anmeld

24. september 2014

KatrineB

Biniek skriver:

det er langt fra  

kan ikke andet en at planlægge skrive ned og skrive med andre og snakke om PB 

tror de fleste er lidt obsessive  

Det er virkelig også en virrende periode. Jeg bliver bare nærmest skrækslagen når jeg ser nogen af de indlæg herinde, med folk der venter over et halvt år. Jeg er i forvejen så restløs, så et halvt år sådan her, så går jeg da ud af mit gode skind

Anmeld

24. september 2014

M (:

KatrineB skriver:

Ih hvor lyder det dejligt! Må foreslå kæresten, at vi skal afsted, så jeg ikke bliver helt sindssyg 

Det er da en perfekt anledning for at tage på ferie  

Anmeld

24. september 2014

biniek

KatrineB skriver:

Det er virkelig også en virrende periode. Jeg bliver bare nærmest skrækslagen når jeg ser nogen af de indlæg herinde, med folk der venter over et halvt år. Jeg er i forvejen så restløs, så et halvt år sådan her, så går jeg da ud af mit gode skind

kan jeg godt forstå.

har selv ventet i 13 måneder nu.

men er 99% sikker denne gang.

ÆL var der 

befrugtningen var ok

så nu mangler jeg at se om implantationen gik som den skal.

har testet. ALT for tidlig og den var negativ.. sukk

men ok har jo 4 dage tilbage før forv. mens. sååå  

lykke til 

Anmeld

24. september 2014

KatrineB

Biniek skriver:

kan jeg godt forstå.

har selv ventet i 13 måneder nu.

men er 99% sikker denne gang.

ÆL var der 

befrugtningen var ok

så nu mangler jeg at se om implantationen gik som den skal.

har testet. ALT for tidlig og den var negativ.. sukk

men ok har jo 4 dage tilbage før forv. mens. sååå  

lykke til 

Ih hvor jeg altså håber den er der for jer!!
Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.