Den satans ventetid!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2014

A. Nonymsen

KatrineB skriver:

Hej :-)
Ja vi er jo gået i gang med protjekt baby, efter emnet har været snakket godt i gennem i noget tid og jeg er ved at spænge så skruk er jeg. Og yes hvor er det bare dejligt at vi har fundet ud af, at det skal være nu. Jeg har det dog bare så forfærdeligt  Jeg kan jo seriøst ikke tænke på andet pt, og tæller nærmest bare dage til jeg kan forsøge at prøve med en graviditetstest. Hvordan får i den tid til at gå? Jeg ved man siger man ikke skal fokusere så meget på det, men hvordan kan man dog lade vær?

Sig til hvis du finder på noget... Her er der MEGA lang tid til test dag (læs: har stadig mens) 

Og det er første cyklus vi forsøger, og er næsten begyndt at tælle dage allerede... Hvad gør jeg dog hvis det ikke lykkedes i første omgang?!?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

biniek

KatrineB skriver:

Ih hvor jeg altså håber den er der for jer!!
Held og lykke

tak  

og i lige måde

Anmeld

24. september 2014

KatrineB

A. Nonymsen skriver:

Sig til hvis du finder på noget... Her er der MEGA lang tid til test dag (læs: har stadig mens) 

Og det er første cyklus vi forsøger, og er næsten begyndt at tælle dage allerede... Hvad gør jeg dog hvis det ikke lykkedes i første omgang?!?! 

Åh ja! Tror vidst vi er i samme båd... Vi må lige holde hinanden opdateret med aktiviteter hvis der dukker noget op

Anmeld

24. september 2014

Babydrøm

Ja vi er jo gået i gang med protjekt baby, efter emnet har været snakket godt i gennem i noget tid og jeg er ved at spænge så skruk er jeg. Og yes hvor er det bare dejligt at vi har fundet ud af, at det skal være nu. Jeg har det dog bare så forfærdeligt  Jeg kan jo seriøst ikke tænke på andet pt, og tæller nærmest bare dage til jeg kan forsøge at prøve med en graviditetstest. Hvordan får i den tid til at gå? Jeg ved man siger man ikke skal fokusere så meget på det, men hvordan kan man dog lade vær?

Det er fantastisk

Men ja den ventetid, er til at blive skør af  Har desværre ingen gode råd, for kan ikke selv få tankerne væk fra pb 

Men jeg har dog taget mig sammen til ik at teste før tid, det synes jeg er godt klaret  Vi har prøvet i 15 mdr. Det bliver desværre ik lettere. 

Held og lykke, håber I snart er heldige  

Anmeld

24. september 2014

A1990

Jeg talte dage den første måned på PB, anden måned, tredje måned... Nu er der gået over et år og jeg tæller stadig dage. Ventetiden er uendelig lang, jeg har fået pip! og er så skruk.. 

Jeg har ingen gode råd.. Rejste i næsten to måneder i sommers, det fjernede fokus en lille smule, men det resulterede ikke i en baby.. og nu er jeg lige så bims igen som jeg var inden og tæller dage.. 

Så kan ikke sige noget der kan hjælpe, ud over at du bestemt ikke er alene om at føle sådan! 

Anmeld

24. september 2014

A. Nonymsen

KatrineB skriver:

Åh ja! Tror vidst vi er i samme båd... Vi må lige holde hinanden opdateret med aktiviteter hvis der dukker noget op

Ja lad os da lige det... Vi har en tre årig i forvejen så hun kan underholde lidt

Anmeld

24. september 2014

Hkj84

KatrineB skriver:

Jeg er glad for dit indlæg....for så er jeg heller ikke den eneste. Er ved at blive vanvittig. 

Jeg eg har mega travlt på arbejdet selv om jeg knokler og prøver at fokusere på arbejdet dukker der stadig alt muligt mærkeligt op i tankerne (om baby, graviditet og lign.). 

Jeg tror jeg har testdag fredag men da jeg har stoppet med p-piller og ved at det hele kan forsludres lidt havde jeg egentlig planlagt først at ville teste næste fredag (fordi jeg har fri og ro til det for mig selv der). Jeg ved bare ikke helt om jeg kan vente eller om jeg "kommer til" at teste fredag eller i weekenden. 

Jeg testede faktisk i går selvom jeg godt vidste at den ikke ville vise noget, men jeg havde fået ondt i både underlivet og bryst af at være til noget fitness. Man bliver sgu noget skør af at have sådan nogle planer. 

Anmeld

24. september 2014

KatrineB

Hkj84 skriver:

Jeg er glad for dit indlæg....for så er jeg heller ikke den eneste. Er ved at blive vanvittig. 

Jeg eg har mega travlt på arbejdet selv om jeg knokler og prøver at fokusere på arbejdet dukker der stadig alt muligt mærkeligt op i tankerne (om baby, graviditet og lign.). 

Jeg tror jeg har testdag fredag men da jeg har stoppet med p-piller og ved at det hele kan forsludres lidt havde jeg egentlig planlagt først at ville teste næste fredag (fordi jeg har fri og ro til det for mig selv der). Jeg ved bare ikke helt om jeg kan vente eller om jeg "kommer til" at teste fredag eller i weekenden. 

Jeg testede faktisk i går selvom jeg godt vidste at den ikke ville vise noget, men jeg havde fået ondt i både underlivet og bryst af at være til noget fitness. Man bliver sgu noget skør af at have sådan nogle planer. 

Haha jeg er også helt pjattet med de skide tests (har dog ikke taget nogen endnu) man har jo lyst til at tage dem hele tiden, vel vidende at den umuligt kan vise positivt endnu
Jeg skal første teste mandag, men jeg stoppede 6 dage inde i min cyklus med ppiller, så tænker at den må i forvejen være helt skubbet skævt. Havde dog tegn på æggeløsning, men tvivler! Du kan godt høre mit hoved diskuterer lidt med sig selv Jeg vil så gerne tro på det, men samtidig er jeg så bange for at blive skuffet - tænk nu hvis jeg virkelig er en af dem der skal vente i 100 år.

Anmeld

25. september 2014

biniek

Nu gar jeg fu det et project

je

eg vil lære min at huske et dæk kort

Anmeld

25. september 2014

biniek

Nu har jeg fundet et project

je

eg vil lære min at huske et dæk kort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.