KatrineB skriver:
Hej :-)
Ja vi er jo gået i gang med protjekt baby, efter emnet har været snakket godt i gennem i noget tid og jeg er ved at spænge så skruk er jeg. Og yes hvor er det bare dejligt at vi har fundet ud af, at det skal være nu. Jeg har det dog bare så forfærdeligt 
Jeg kan jo seriøst ikke tænke på andet pt, og tæller nærmest bare dage til jeg kan forsøge at prøve med en graviditetstest. Hvordan får i den tid til at gå? Jeg ved man siger man ikke skal fokusere så meget på det, men hvordan kan man dog lade vær? 
Jeg er glad for dit indlæg....for så er jeg heller ikke den eneste. Er ved at blive vanvittig.
Jeg eg har mega travlt på arbejdet selv om jeg knokler og prøver at fokusere på arbejdet dukker der stadig alt muligt mærkeligt op i tankerne (om baby, graviditet og lign.).
Jeg tror jeg har testdag fredag men da jeg har stoppet med p-piller og ved at det hele kan forsludres lidt havde jeg egentlig planlagt først at ville teste næste fredag (fordi jeg har fri og ro til det for mig selv der). Jeg ved bare ikke helt om jeg kan vente eller om jeg "kommer til" at teste fredag eller i weekenden.
Jeg testede faktisk i går selvom jeg godt vidste at den ikke ville vise noget, men jeg havde fået ondt i både underlivet og bryst af at være til noget fitness. Man bliver sgu noget skør af at have sådan nogle planer.
Anmeld