Børn der sidder fremadvendt - før tid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Det jo det. Men jeg er ikke bekymret mere der er masse af støtte både til hoved ryg osv i den der hedder 9-18 kg. Og han sidder en mill gange bedre i den end den anden.

Dutte84 det du har fået at vide i babysam med de SKAL være 9 måneder det ikke rigtig du har fået forkerte oplysninger. 

Hvorfor er det forkerte oplysninger? Hvis det er forkerte oplysninger - skal babysam ikke proppe os med noget der ikke passer...

Jeg skrev tidligere, at Julie skulle være 9 mdr før hun må sidde samme vej os...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Hvorfor er det forkerte oplysninger? Hvis det er forkerte oplysninger - skal babysam ikke proppe os med noget der ikke passer...

Jeg skrev tidligere, at Julie skulle være 9 mdr før hun må sidde samme vej os...

Du skrev SKAL være 9 måneder men de må os godt være 9 kg og det er rigtigt. 

Anmeld

20. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Du skrev SKAL være 9 måneder men de må os godt være 9 kg og det er rigtigt. 

Ja, babysam snakkede faktisk ikke om kg... Jeg synes godt nok de skal være bedre rustet personalet her i Silkeborg...

Anmeld

20. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Det jo det. Men jeg er ikke bekymret mere der er masse af støtte både til hoved ryg osv i den der hedder 9-18 kg. Og han sidder en mill gange bedre i den end den anden.

Dutte84 det du har fået at vide i babysam med de SKAL være 9 måneder det ikke rigtig du har fået forkerte oplysninger. 

Jeg tror også på der er støtte nok . Men det er jo måden de sidder på i bilen hvis du kører frontalt ind i en anden . Så¨er det bedst at sidde bagudvendt da de så bliver støttet i nakken i mens stødet er der .. Der er jo ingen støtte hvis de sidder forudvendt

Anmeld

20. august 2009

Mca<3

http://www.sikkertrafik.dk/623000c/GSID/11633868   Nej det er ikke ulovligt .. Men når det er muligt at få en stol til større vægtklasse der kan bagudvendes så er det da klart at foretrække ..

Anmeld

20. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Ja, babysam snakkede faktisk ikke om kg... Jeg synes godt nok de skal være bedre rustet personalet her i Silkeborg...

Ja de har et rigtig dåeligt personale vi handler der slet ikke mere fordi de ikke kan give os den hjælp man skal have så vi handler i ønskebørn ikast 

Anmeld

30. august 2009

ansaca

Dutte84 skriver:

Fik lige præcis afvide i babysam at hvis hovedet ikke var op over kanten, så passede den hende fint og hendes er ikke op over endnu...

Det har vi også fået at vide på trods af at lillemanden vejer ca. 10kg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.