lonemus skriver:
Jeg spurgte på FDM, da min søn vejede 9 kilo, da han var 7 mdr. De sagde jeg SKULLE skifte autostol nu, da det altid var vægten man tog efter, fordi hvis man bliver påkørt er det barnets fulde vægt der ryger frem, og hvis autostolen ikke er godkendt til barnets vægtklasse, så er det farligt!
Jeg har osse lige skiftet dem begge over i den der hedder 15-36 kilo, selvom de kun er 2 og 3 år gamle, men deres vægt siger 15,3 kilo og 15,7 kilo - og meget høje er de.
Så jeg vile absolut skifte nu og følge vægten, de råd har jeg fået flere steder 
Enig.
Lucas sidder ikke bagudadvendt mere da han er kommer over i en 9 til 18 kg og den kan ikke vendes den vej så der ikke så meget at køre og han skal ikke sidde i en hvor han bliver skruet ned i og sidder skævt osv.
Jeg har snakket med flere min læge SP min far der sælger autostole osv og de ALLE sige det hedder 9 kg el 9 måneder og at Lucas gerne må side fremad.
Knus Diana som os var meget nervøs men hvad fanen skal man gøre og når de kloge mennesker sige at det må han godt jamen så er det jo sådan det er.
Anmeld