"stå af i Roskilde"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2014

modesty

SandraXOXO skriver:

Næ jeg kan ikke forudsige om ts bliver gravid på den måde.. Og det kan du jo heller ikke love hende at hun ikke bliver ;-) Sådan er verden så spøjs. Nogle bliver lette gravide imens andre ikke gør. 

Nej, men jeg har heller ikke lovet hende at hun ikke kan blive det. Vil du kunne se hvis du læser mit første indlæg. 

Men lad os nu lade være med at diskutere det yderligere, så er det heller ikke vigtigere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

De kan være en meget stor og skræmmende beslutning at sig NU skal vi have børn. Så er det måske lidt nemmere for ham at ' passe på' og når uheldet så er ude og du bliver gravid, så er det bare sådan det er. 

Jeg tænker helt klart at det er hans både at 'få børn' på. Sådan var det jo også i gamle dage, børn var ikke noget man planlage, men noget der bare kom 

Det er også det jeg har ham lidt mistænkt for. Tror ikke det er så skræmmende for ham på denne måde

Anmeld

22. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det er også det jeg har ham lidt mistænkt for. Tror ikke det er så skræmmende for ham på denne måde

Ved han at du kan blive gravid på denne måde? Og har han sagt at skulle det ske at du bliver gravid inden det ønskede job, så beholder I barnet? Altså er du sikker på at det er hans måde at gå i gang med projekt baby på? 

Anmeld

22. september 2014

Missy_B

Min gode veninde blev gravid kun 4 måneder efter fødslen af deres nr 2 barn, fordi de troede at stå af i Roskilde var "okay" sikker. 

Sandsynlighedsprocenten kender jeg ikke - men når man bruger denne metode som prævention, må man påregne at der foreligger en reel risiko for graviditet. Jeg tænker at det er en god ide, at du lige nævner for ham - at denne risiko foreligger, og om han er klar på dette - ellers er det på med badehætten

Anmeld

22. september 2014

Morjanne76

Hvis I ikke begge ønsker en baby pt., er det ikke " stå af i Roskilde" I skal bruge som "beskyttelse".

Om ikke andet, må I jo snakke om, hvad I gør hvis du bliver gravid, inden skaden er sket.

Så du ikke har en kæreste der siger, at abort er den eneste mulighed og du selv ønsker barnet.

Anmeld

22. september 2014

CaWi

Jeg forstår ikke at man, velvidende at kæresten ikke vil have barn før "alt er på plads", dropper sine p-piller.

Ja du har taget dem i 10 år. Det er der mange andre der også har. Og de fungere da.

Du kunne ikke have ventet feks det år, det måske ville tage, før han fandt et job?

Jeg ville personligt bruge en anden form for prævention.  Pæssar eller lign. Ja det er også hans ansvar, men dælme også dit, og en liderlig mand tænker sjældent på gummi, hvis man ikke ligefrem vifter med det oppe i ansigtet på dem.

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ved han at du kan blive gravid på denne måde? Og har han sagt at skulle det ske at du bliver gravid inden det ønskede job, så beholder I barnet? Altså er du sikker på at det er hans måde at gå i gang med projekt baby på? 

Ja det ved han godt, selvom han mener han er rigtig god til at trække sig ud inden han kommer. Og han siger selv at vi skal beholde barnet selvom han ikke har fået et andet job.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.