"stå af i Roskilde"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2014

modesty

SandraXOXO skriver:

Chancen for at blive gravid ved Roskilde metoden er nogenlunde lige så stor som chancen for at blive gravid normalt. En graviditet kræver kun 1 sædcelle. Og uanset om han kommer oppe i dig eller ej. Smutter der sgu nok et par sædceller ud under sexen. Vores yngste er lavet på den måde. Dog havde vi aftalt på forhånd at vi beholdte hvis det skete. 

Har du noget fakta der underbygger den påstand? Jeg er ret sikker på at det ikke er sandt at risikoen er lige så stor (eller bare i nærheden) hvis manden kan finde ud af at trække sig inden han begynder at komme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

SandraXOXO

modesty skriver:

Har du noget fakta der underbygger den påstand? Jeg er ret sikker på at det ikke er sandt at risikoen er lige så stor (eller bare i nærheden) hvis manden kan finde ud af at trække sig inden han begynder at komme.

En skøn datter der tuller rundt og ser pingu lige nu. Men udover hende så nej. Ingen fakta, eller garantier for noget. :-D

Anmeld

22. september 2014

MorDk

modesty skriver:

Pre-sperm kan indeholde sædceller og pre-sperm kommer "før" spermen  

Anmeld

22. september 2014

modesty

SandraXOXO skriver:

En skøn datter der tuller rundt og ser pingu lige nu. Men udover hende så nej. Ingen fakta, eller garantier for noget. :-D

Så kan du jo heller ikke sige at risikoen er lige så stor - det ved du ret beset intet om.

Anmeld

22. september 2014

Mumto3

De kan være en meget stor og skræmmende beslutning at sig NU skal vi have børn. Så er det måske lidt nemmere for ham at ' passe på' og når uheldet så er ude og du bliver gravid, så er det bare sådan det er. 

Jeg tænker helt klart at det er hans både at 'få børn' på. Sådan var det jo også i gamle dage, børn var ikke noget man planlage, men noget der bare kom 

Anmeld

22. september 2014

modesty

MorDk skriver:

Pre-sperm kan indeholde sædceller og pre-sperm kommer "før" spermen  

Det ved jeg godt. Det er ikke det samme som at risikoen er lige så stor.

Anmeld

22. september 2014

MorDk

Mumto3 skriver:

De kan være en meget stor og skræmmende beslutning at sig NU skal vi have børn. Så er det måske lidt nemmere for ham at ' passe på' og når uheldet så er ude og du bliver gravid, så er det bare sådan det er. 

Jeg tænker helt klart at det er hans både at 'få børn' på. Sådan var det jo også i gamle dage, børn var ikke noget man planlage, men noget der bare kom 

Ja se det kan der være noget om... men alligevel...

Anmeld

22. september 2014

MorDk

modesty skriver:

Nej enig men risikoen er der om vi vil det eller ej. Og hvis man ved det må man tage sine forholdsregler.

Anmeld

22. september 2014

SandraXOXO

modesty skriver:

I mine øjne er det 'nogenlunde det samme' hvilket jo var det jeg skrev. Bliver du aldrig træt af at ville diskutere alt? :-D

Anmeld

22. september 2014

SandraXOXO

modesty skriver:

Så kan du jo heller ikke sige at risikoen er lige så stor - det ved du ret beset intet om.

Næ jeg kan ikke forudsige om ts bliver gravid på den måde.. Og det kan du jo heller ikke love hende at hun ikke bliver ;-) Sådan er verden så spøjs. Nogle bliver lette gravide imens andre ikke gør. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.