"stå af i Roskilde"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.154 visninger
36 svar
55 synes godt om
22. september 2014

Anonym trådstarter

Har brug for et af de der gode råd.

Min kæreste og jeg har snakket om længe at vi gerne vil have et barn, men han ville gerne vente til han fandt et bedre arbejde, hvor han ikke skulle arbejde til kl. 19.15 og hver anden weekend.

Sagde til ham at jeg var stoppe med mine pupiller fordi jeg havde taget dem i næste 10 år, så syntes min krop trængte til an pause. Det gik også fint i starten, han var rigtig god til at bruge kondom, men nu er han begyndt " at stå af i Roskilde". Det mener han ikke der sker noget ved. Er så bange for at blive gravid, for han har jo ikke fundet det rigtig arbejde  hvor stor er chancen for at uheldet ville være ude når vi har sex på denne måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja der er jo risiko for at blive gravid - ja faktisk ikke så lille endda. 

Hvis du ikke vil være gravid og han ikke vil bruge kondom så må du enten sige "så er der bare ingen sex" eller begynde på noget prævention igen. 

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ja der er jo risiko for at blive gravid - ja faktisk ikke så lille endda. 

Hvis du ikke vil være gravid og han ikke vil bruge kondom så må du enten sige "så er der bare ingen sex" eller begynde på noget prævention igen. 

Jeg vil jo gerne Være gravid, men han syntes jo vi skal vente til han har et anden job. Så derfor tænker jeg at det ikke ville være så godt at blive gravid når han syntes vi skal vente.

Hvor stor er chancen?

Anmeld

22. september 2014

MorDk

Ærligt. I må altså tage noget ansvar her. Ingen prævention... ja så er chancerne jo store for en graviditet. Undskyld... men jeg bliver bare sådan lidt... arrrgh! Come on! 

Hvis ikke I er enige om en graviditet lige nu så beskyt jer! 

Det er ikke kun hans ansvar. 

Anmeld

22. september 2014

Anonym skriver:

Jeg vil jo gerne Være gravid, men han syntes jo vi skal vente til han har et anden job. Så derfor tænker jeg at det ikke ville være så godt at blive gravid når han syntes vi skal vente.

Hvor stor er chancen?

Ja men du vil vel ikke være gravid lige nu hvor din kæreste ikke vil være gravid? 

Jamen jeg har ikke nogen procenttal for hvor stor den er - men risikoen er vel lige så stor som ved almindelig sex hvor han kommer op i dig - det kræver jo blot at en sædcelle sætter sig fast. 

Anmeld

22. september 2014

MorDk skriver:

Ærligt. I må altså tage noget ansvar her. Ingen prævention... ja så er chancerne jo store for en graviditet. Undskyld... men jeg bliver bare sådan lidt... arrrgh! Come on! 

Jeg tænkte det - du skrev det

Anmeld

22. september 2014

Mamalu

Min veninde stoppede med at tage ppiller efter 10 år og en måned efter var hun gravid 

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Siger hver gang at han skal huske kondom, men han mener at den metode han har fundet nu, virker lige så godt kan jo ikke tvinge det på ham

Anmeld

22. september 2014

MorDk

Anonym skriver:

Siger hver gang at han skal huske kondom, men han mener at den metode han har fundet nu, virker lige så godt kan jo ikke tvinge det på ham

Ej men du kan samle benene. Undskyld jeg bliver spids nu. Men hvad er problemet? Du vil gerne være gravid han vil ikke ha barn lige nu. I dyrker ubeskyttet sex. Hvor voksent er det lige?

Vil du gerne være alene mor? 

Har du sat dig ned og gjort dig tanker om at blive forældre? Hvad det indebærer? 

Ærligt så lyder I begge meget umodne. Og nej jeg kender jer ikke. Men jeg har dit indlæg at gå ud fra. Og jeg ryster på hovedet. 

Held & Lykke fremover 

pssst. og nej jeg har ikke en dårlig dag.

Anmeld

22. september 2014

MHB

Anonym skriver:

Måske du så skal gøre det klart for ham at der er en seriøs risiko for graviditet på den måde, og fortælle ham at hvis du bliver gravid så skal i altså være forældre - uanset om han har fået nyt job eller ej! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.