Tak for dit forstående og hjælpende svar. Det var lige det jeg søgte. Ikke et svar på det jeg skrev men en nedrakning af mig og min kæreste, det var så meget bedre!
Jeg lød nok spids ja... (undskyld) men jeg forstår bare ikke hvad problemet er. Hvad er det for et råd du søger? For jeg læser at du vil gerne være gravid. Du stopper med p-piller. Din kæreste vil ikke ha barn men vil gerne dyrke ubeskyttet sex. Det er jo ikke skide klogt. Jeg "rakker ikke personligt ned" men jeg undres virkelig.
Hvad er det for råd du ville ønske jeg gav dig? For jeg kan ikke se at jeg kan skrive andet. Jo jeg kunne vælge 1 at lade være at svare 2 sige det kort og kontant.
Jeg kan bare ikke forstå at det er svært at forstå at man altså kan blive gravid ved ubeskyttet samleje. Sorry!
Okay vi starter forfra... (blev bare grebet af absolut ????) 

Den korte:
Ubeskyttet sex = stor chance for graviditet.
Den lange:
Jeg kan godt forstå du rigtig gerne vil være gravid. Det er også helt igennem fantastisk og det største jeg har oplevet. Men så længe din kæreste ikke er klar så har I noget I skal have snakket om. Forventninger m.m SÅ længe I dyrker ubeskyttet sex er der MEGET store chancer for at du bliver gravid. Og hvis dette sker er I begge så klar?
Jeg skrev bare fordi jeg undre mig over man vælger at dyrker ubskyttet sex med sin kæreste velvidende om man altså kan blive gravid. (for det ved du jo godt man kan) og så sidder jeg ike lige og formulerer et indlæg. Det kom som jeg tænkte det lige fra hjertet - uden filter.
Anmeld