"stå af i Roskilde"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2014

BinaMor

Oi.....Just... dont....

ik'ås?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Siger hver gang at han skal huske kondom, men han mener at den metode han har fundet nu, virker lige så godt kan jo ikke tvinge det på ham

Så kan du da lade være med at dyrke sex med ham 

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ej men du kan samle benene. Undskyld jeg bliver spids nu. Men hvad er problemet? Du vil gerne være gravid han vil ikke ha barn lige nu. I dyrker ubeskyttet sex. Hvor voksent er det lige?

Vil du gerne være alene mor? 

Har du sat dig ned og gjort dig tanker om at blive forældre? Hvad det indebærer? 

Ærligt så lyder I begge meget umodne. Og nej jeg kender jer ikke. Men jeg har dit indlæg at gå ud fra. Og jeg ryster på hovedet. 

Held & Lykke fremover 

pssst. og nej jeg har ikke en dårlig dag.

Tak for dit forstående og hjælpende svar. Det var lige det jeg søgte. Ikke et svar på det jeg skrev men en nedrakning af mig og min kæreste,  det var så meget bedre!

Anmeld

22. september 2014

MorDk

Tak for dit forstående og hjælpende svar. Det var lige det jeg søgte. Ikke et svar på det jeg skrev men en nedrakning af mig og min kæreste,  det var så meget bedre!

Jeg lød nok spids ja... (undskyld) men jeg forstår bare ikke hvad problemet er. Hvad er det for et råd du søger? For jeg læser at du vil gerne være gravid. Du stopper med p-piller. Din kæreste vil ikke ha barn men vil gerne dyrke ubeskyttet sex. Det er jo ikke skide klogt. Jeg "rakker ikke personligt ned" men jeg undres virkelig. 

Hvad er det for råd du ville ønske jeg gav dig? For jeg kan ikke se at jeg kan skrive andet. Jo jeg kunne vælge 1 at lade være at svare 2 sige det kort og kontant. 

Jeg kan bare ikke forstå at det er svært at forstå at man altså kan blive gravid ved ubeskyttet samleje. Sorry!

Okay vi starter forfra... (blev bare grebet af absolut ????) 

Den korte:

Ubeskyttet sex = stor chance for graviditet. 

Den lange:

Jeg kan godt forstå du rigtig gerne vil være gravid. Det er også helt igennem fantastisk og det største jeg har oplevet. Men så længe din kæreste ikke er klar så har I noget I skal have snakket om. Forventninger m.m SÅ længe I dyrker ubeskyttet sex er der MEGET store chancer for at du bliver gravid. Og hvis dette sker er I begge så klar? 

Jeg skrev bare fordi jeg undre mig over man vælger at dyrker ubskyttet sex med sin kæreste velvidende om man altså kan blive gravid. (for det ved du jo godt man kan) og så sidder jeg ike lige og formulerer et indlæg. Det kom som jeg tænkte det lige fra hjertet - uden filter. 

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg lød nok spids ja... (undskyld) men jeg forstår bare ikke hvad problemet er. Hvad er det for et råd du søger? For jeg læser at du vil gerne være gravid. Du stopper med p-piller. Din kæreste vil ikke ha barn men vil gerne dyrke ubeskyttet sex. Det er jo ikke skide klogt. Jeg "rakker ikke personligt ned" men jeg undres virkelig. 

Hvad er det for råd du ville ønske jeg gav dig? For jeg kan ikke se at jeg kan skrive andet. Jo jeg kunne vælge 1 at lade være at svare 2 sige det kort og kontant. 

Jeg kan bare ikke forstå at det er svært at forstå at man altså kan blive gravid ved ubeskyttet samleje. Sorry!

Okay vi starter forfra... (blev bare grebet af absolut ????) 

Den korte:

Ubeskyttet sex = stor chance for graviditet. 

Den lange:

Jeg kan godt forstå du rigtig gerne vil være gravid. Det er også helt igennem fantastisk og det største jeg har oplevet. Men så længe din kæreste ikke er klar så har I noget I skal have snakket om. Forventninger m.m SÅ længe I dyrker ubeskyttet sex er der MEGET store chancer for at du bliver gravid. Og hvis dette sker er I begge så klar? 

Jeg skrev bare fordi jeg undre mig over man vælger at dyrker ubskyttet sex med sin kæreste velvidende om man altså kan blive gravid. (for det ved du jo godt man kan) og så sidder jeg ike lige og formulerer et indlæg. Det kom som jeg tænkte det lige fra hjertet - uden filter. 

Lige i dit tilfælde skulle du have valgt mulighed Nr 1, ladet være med at svare.  

Vi vil begge have baby, men vente til han fandt et bedre arbejde. Ikke noget med at det kun er mig der vil, men også ham

Anmeld

22. september 2014

SandraXOXO

Chancen for at blive gravid ved Roskilde metoden er nogenlunde lige så stor som chancen for at blive gravid normalt. En graviditet kræver kun 1 sædcelle. Og uanset om han kommer oppe i dig eller ej. Smutter der sgu nok et par sædceller ud under sexen. Vores yngste er lavet på den måde. Dog havde vi aftalt på forhånd at vi beholdte hvis det skete. 

Anmeld

22. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Lige i dit tilfælde skulle du have valgt mulighed Nr 1, ladet være med at svare.  

Vi vil begge have baby, men vente til han fandt et bedre arbejde. Ikke noget med at det kun er mig der vil, men også ham

Men han vil jo ikke lige nu - så jo det er stadig uansvarligt. 

Anmeld

22. september 2014

MorDk

Anonym skriver:

Hvad er det så du gerne vil høre? Hvad er det for råd du vil have? For det eneste gode råd er da at beskytte sig eller afholde sig fra sex indtil han har fundet det job han vil have. Andre muligheder?

Anmeld

22. september 2014

modesty

Ej men du kan samle benene. Undskyld jeg bliver spids nu. Men hvad er problemet? Du vil gerne være gravid han vil ikke ha barn lige nu. I dyrker ubeskyttet sex. Hvor voksent er det lige?

Vil du gerne være alene mor? 

Har du sat dig ned og gjort dig tanker om at blive forældre? Hvad det indebærer? 

Ærligt så lyder I begge meget umodne. Og nej jeg kender jer ikke. Men jeg har dit indlæg at gå ud fra. Og jeg ryster på hovedet. 

Held & Lykke fremover 

pssst. og nej jeg har ikke en dårlig dag.

Ro på nu. De vil jo gerne være forældre. Hvad er det for noget med alenemor? Hvis det drejer sig om at det ville være federe at have et bedre job, mon ikke de finder ud af det uanset hvad, så.

Til TS: Risikoen for at blive gravid er markant lavere - hvis han vel at mærke trækker sig ud INDEN han begynder at komme, hvilket nogle mænd kan have svært ved. Men sandsynligheden er der helt bestemt. Så hvis det er meget vigtigt for jer at du ikke bliver gravid inden han har fået et nyt job, så må I finde en anden metode.

Anmeld

22. september 2014

Marts<3

Anonym skriver:

Men hun har jo ret... 

Jeg vil gerne have et barn mere. Og bruger ikke prævention. Min kæreste vil absolut ikke. Så hvis ikke han bruger kondom, så blir der ikke dyrket sex. Det er et fælles ansvar. Det er ikke ulogisk hvordan man blir gravid. Så hvis man vil være gravid, så gør i det helt rigtige. Hvis ikke, så er i godt igang med at sætte Jer i en situration, hvor i blir forældre før planlagt. Troede man i 2014 snart vidste bedre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.