Ingen venner/veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

Vingummien

Zafir skriver:

Det gør jeg også når jeg skriver links... Men så er linket jo markeret, så det ligner et link 

Men altså HER, i den forstand, var her på baby.dk

He he kunne ikke se om det var markeret eller ej Skal vist have nye briller hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

JustAnotherName

Jeg har EEN rigtig god bedste-veninde, og nogle få veninder/bekendte.
Men ja, jeg føler sgu også ind imellem at det er lidt tyndt i udvalget af venner som man VIRKELIG kan snakke om ALT med .....de fleste er sådan nogle hygge nogle, hvor man lige vender "hvad der er sket siden sidst", eller snakker børn med...

Jeg mangler også mere af dét der, hvor man kan vise og fortælle om "bagsiden af medaljen" og stadig føle sig tryg og holdt af.

Men sådanne rellationer får man vist ikke dusiner af ....for hvis man har MANGE af dem, så bliver de nok ikke så ægte, autentiske og tæt på!
- Så få er godt nok! Men mere en kun en enkelt kunne dog være rart nok.

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
suanne85 skriver:

He he kunne ikke se om det var markeret eller ej Skal vist have nye briller hehe

Arrrh  

Men det var da ok at spørge

Anmeld

21. august 2009

sarahb

Synes det er helt vildt der er så mange der har mistet dere veninder eller ik har nogle. det er jo MANGE.. Dethavde jeg ikke troet..
Jeg ville dø over ikk have et netværk ud over min mand..
Jeg har 4 gode gode veninder jeg ser tit og så er der alle de andre veninder som man ser on an off.. Så jeg er meget social og ville ik gå en uge uden at se mine veninder.. Tror jeg ville blive depri og godt muggen hvis den eneste jeg skulle gå op af , lave ting med og snakke med er min mand..
Jeg r virkelig ked af at så mange har det sådan og mangler en tæt veninde i deres liv..
Håber i kan bruge hinanden og få skabt nogle venskaber

Anmeld

21. august 2009

Slettet

Anonym skriver:

Godmorgen til alle jer kvinder..

Er en ung alene mor på 23 år. Og har det problem a jeg simpelhen føler mig noget så ensom og alene.
Har altid i min tidlige ungdom haft masser af venner og veninder, og haft et rigtig sjovt. Nu har jeg en veninde tilbage...jep en enkelt..... Det gør mig så ked af det af jeg ikke har flere, og påvirker mig egentlig rigtig meget.

Men vor er det man finder sig nye venner??? Nu er jeg jo på barsel, så kan jo ikke rigtig møde nogen gennem evt arb eller skole.....

øv vor er det bare trist ikke a have nogen til a dele sit liv med.....

Singleplus.dk er et rigtig godt sted for enlige forældre, jeg scorede både min forlovede og en af mine bedste veninder der  ...Det skal dog lige siges at det ikke er en datingside som udgangspunkt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.