Ingen venner/veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.485 visninger
34 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Anonym trådstarter

Godmorgen til alle jer kvinder..

Er en ung alene mor på 23 år. Og har det problem a jeg simpelhen føler mig noget så ensom og alene.
Har altid i min tidlige ungdom haft masser af venner og veninder, og haft et rigtig sjovt. Nu har jeg en veninde tilbage...jep en enkelt..... Det gør mig så ked af det af jeg ikke har flere, og påvirker mig egentlig rigtig meget.

Men vor er det man finder sig nye venner??? Nu er jeg jo på barsel, så kan jo ikke rigtig møde nogen gennem evt arb eller skole.....

øv vor er det bare trist ikke a have nogen til a dele sit liv med.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Vingummien

Anonym skriver:

Er en ung alene mor på 23 år. Og har det problem a jeg simpelhen føler mig noget så ensom og alene.
Har altid i min tidlige ungdom haft masser af venner og veninder, og haft et rigtig sjovt. Nu har jeg en veninde tilbage...jep en enkelt..... Det gør mig så ked af det af jeg ikke har flere, og påvirker mig egentlig rigtig meget.

Men vor er det man finder sig nye venner??? Nu er jeg jo på barsel, så kan jo ikke rigtig møde nogen gennem evt arb eller skole.....

Efter jeg er blevet mor har jeg også kun en enkelt tilbage at snakke med.
har os tit tænkt på hvordan man møder nogle andre, har et par gange været i noget der hedder forældre cafe, har de ikke det der omkring hvor du bor?

Så kommer der en masse andre mødre med deres børn i alle aldre og syntes altid man falder i snak med en eller 2, er ikke selv så god til at henvende mig men så gør de det.

Har os tit tænkt på at der burde sgu være en side hvor man kan søge venner, lidt lige som dating sider

Anmeld

20. august 2009

jannie

hvor er du fra i landet - der må da findes et eller andet derude hvor man kan få skabt sig et form for netværk - hvor det er iorden med børn. kender det selv lidt for godt - børnene kommer og vennerne falder fra fordi man ikke lige har mulighed for de samme ting som før og måske ikke lige kan stå til rådighed 24-7 fordi man pludselig prioterer anderledes end før man fik børn

held og lykke med det
jannie 29+4

Anmeld

20. august 2009

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Du er heldig jeg har ingen kun bekendt og gammel veninder over msn og tlf..ser ikke nogle af dem jeg rende samme med osv...

Øv øv...

Måske vi kunne starte en veninde klub..

Hvor er du fra ??.

Mvh henriette

Anmeld

20. august 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg forstår dig godt, der findes simpelthen ikke noget værre end den følelse af og være alene. Men nogen gange må man bare lære og leve med det. Det lyder hårdt, og har tager mig rigtig mange år og nå hertil hvor jeg er i dag.

Jeg har altid været meget alene i alle mine teenage år, jeg har kun haft en veninde. Thats it. I dag har jeg så 2. Jeg har svært ved og stole på folk, og er derud over ikke rigtig helt vildt social - undgår helst og gå i byen på div diskoteker

Men altså det komer nok, den dag du skal ud og lave nogen andre ting end lige din baby.
Du kan skrive til mig privat, hvis du vil det.

Et stort og trøstende fra Sofie med Malou Selma 230508

Anmeld

20. august 2009

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Da jeg fik min søn var der også rigtig mange af mine veninder der faldt fra.... Jeg ku pludselig ikke fise i byen hele tiden osv, så jeg var ikke så spændende mere.... Men helt ærlig, det viser jo bare at det i bund og grund var overfladiske venner!

Jeg har fundet et par nye veninder, men det er så tilgengæld nogen jeg ved hvor jeg har....

Det er ikke nemt at finde nye venner, fordi mange i dag er så egoistiske, så man falder ikke bare i snak på samme måde som man engang gjorde. Man går meget ud fra førstehårds indtryk, og hvis du fx er lidt genert, så tænker folk "Ej hende der er sku for snobbet, eller for mærkelig" Selvom det slet ikke er tilfældet....

Jeg vil da også rigtig gerne møde nye veninder, men da jeg selv er meget genert er det ikke mig der lige starter en samtale, men måske skulle man ta sig sammen også få det gjort...

Kan du ikke starte til noget Efterfødsels gymnastik, eller noget andet hvor du kan komme i kontakt med andre mødre?

Anmeld

20. august 2009

Vingummien

Henriette.S.J. skriver:

Du er heldig jeg har ingen kun bekendt og gammel veninder over msn og tlf..ser ikke nogle af dem jeg rende samme med osv...

Øv øv...

Måske vi kunne starte en veninde klub..

Hvor er du fra ??.

Mvh henriette

Sådan er  det også her, og er for det meste den samme jeg snakker med, er meget sjællendt jeg ser hende.

utroligt det kan være sådan ik

Anmeld

20. august 2009

tumle81

Kan godt følge jer...

Jeg har ingen tætte veninder tilbage, da dem jeg havde fra folkeskolen for et lille års tid gjorde nærmest alt for at ødelægge mit ægteskab! Dette har så gjort at jeg ikke kan eller har lyst til at snakke med dem mere. Dette er faktisk ret ærgerligt da vi alle have mænd, og de kom også godt ud af det med hinanden. Vi var fire og tre af os havde børn, så på den måde var der forståelse for at man ikke kunne ses 24-7...

Hmm har så fået nogle gode "veninder" i min mødre gruppe. Vi snakker super godt sammen og ses også stadig selvom ungerne er 2 år gamle. Det er dog ike helt det samme som en tæt veninde man har kendt siden man var 3 år gammel!!!

Ja der burde være et veninde sted hvor man kan finde nye veninder og lign :-)

Knus Kathrina 30+3

Anmeld

20. august 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Har os tit tænkt på at der burde sgu være en side hvor man kan søge venner, lidt lige som dating sider

jamen den ide har jeg bare tænkt over mange gange.
prøvede at oprette en gruppe på fb for hjemmegående forældre.... netop for at få lidt netværk. men den floppede totalt og tæller pt. kun 8 medlemmer.
efter jeg blev sygemeldt og kom på barsel har jeg virkelig savnet andre der mangler lidt at lave i formiddags timerne.... men det er bare ikke nemt at finde.

Anmeld

20. august 2009

Plysbjørnen

Jeg vil også være med i en veninde klub... Har nemlig heller ingen (anden en min mand) og snakke med... Ja så er jeg i en mødre gruppe, denne gang virker den til at være rigtig god... Men alligevel, man vil vel gerne have nogen at snakke med ud over det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.