Ingen venner/veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres svar...og er da ked af der en del der lidt føler det som jeg, da jeg o selv er ked af det over det, og savner a kunne holde en rigtig hyggelig pige aften for eksempel...går jo ikke helt når der kun er 1 af invitet...

Er dog i en mødregruppe..hvilket funger fin. men nogen gange bliver jeg bare træt a babysnak heeeeele tiden. Har også bare lyst til rigtig tøse hygge og sjov...

Og ved skam godt a man selv er nødt til a opsøge det...vil jeg også meget gerne...viste bare ikke lige vor og hvordan man kunne gøre det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Skouboe

Når man har en baby, har man verdens bedste undskyldning for at komme ud og møde folk - godt nok mødre det meste, men stadigvæk..

Jeg har en variant af dit problem... Vi flyttede sidste år og jeg har altid haft svært ved at få venner, så selvom mange af vores venner har holdt ved (ihvertfald endnu), kender jeg ikke rigtigt nogen i byen, og vennerne er så langt væk at det altid kræver en masse planlægning at se dem.

Lige nu starter der en masse hold op i hvad som helst, fordi vinter sæsonen går igang.. Freja og jeg var til tumlingeleg for første gang i dag, og mit hold virker ganske søde - der kunne måske være basis for en veninde der.. nu må vi se.

Jeg har også meldt mig til yoga - uden Freja. Jeg er ved at føle mig gammel og stiv og hele min krop værker, bl.a. af at slæbe rundt på min 10 kg's baby.. lad os se hvem der kommer der...

Anmeld

20. august 2009

Zelania

Hej alle sammen.

Kender godt til problemet. Nu har jeg heller ikke mange venner, jeg har nogle få rigtig gode venner med det er desværre ikke så tit jeg ser dem.

Det kan godt være svært at holde gang i venskaber når man flytter sammen med en og får børn.

De fleste på min alder vil hellere på diskotek hver weekend og drikke hjernen ud, og det gider jeg bare ikke bruge min tid på. Det har jeg ikke gidet i flere år, så derfor er en del faldet fra.

Men tror da sagtens man ville kunne finde nogle søde veninder på denne side

Isådald hvis nogle af jer har lyst til en sludder/sladder er min mailboks ihvertfald åben

Held og lykke til

Zelania 9+4

Anmeld

20. august 2009

Vingummien

Zafir skriver:

Altså fx HER på baby.dk er et godt sted at få venner Specielt, når man render rundt lidt alene og sådan. 

Oki skulle bare være sikker er nemlig nogen der skriver HER og så er der et link.  Skulle lige være sikker så hehe.

Har faktisk prøvet herinde, men så skriver man lige få ord og så er det det, lidt en skam

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
suanne85 skriver:

Oki skulle bare være sikker er nemlig nogen der skriver HER og så er der et link.  Skulle lige være sikker så hehe.

Har faktisk prøvet herinde, men så skriver man lige få ord og så er det det, lidt en skam

Det gør jeg også når jeg skriver links... Men så er linket jo markeret, så det ligner et link 

Men altså HER, i den forstand, var her på baby.dk

Anmeld

20. august 2009

Harfeletten

Anonym skriver:

Godmorgen til alle jer kvinder..

Er en ung alene mor på 23 år. Og har det problem a jeg simpelhen føler mig noget så ensom og alene.
Har altid i min tidlige ungdom haft masser af venner og veninder, og haft et rigtig sjovt. Nu har jeg en veninde tilbage...jep en enkelt..... Det gør mig så ked af det af jeg ikke har flere, og påvirker mig egentlig rigtig meget.

Men vor er det man finder sig nye venner??? Nu er jeg jo på barsel, så kan jo ikke rigtig møde nogen gennem evt arb eller skole.....

øv vor er det bare trist ikke a have nogen til a dele sit liv med.....

Hejsa.

Jeg har det præcis på samme måde.
Er egentlig mor på 21 år, og Har et par få veninder tilbage men de bor 40km væk fra mig, så ser dem RIGTIG sjældent.
Jeg føler mig også enorm ensom, og tager tit mig selv i at sidde og kigge ud af vinduet, og bare GLO ! 
Men du kan jo skrive til mig privat, hvis du har lyst til at snakke lidt om det ..

Hvor er du egentlig fra ?

Anmeld

20. august 2009

Bubbi

Må jeg slå et slag for mineveninder.dk

En super hyggelig side, som faktisk er en "dating" site kun for kvinder der søger nye veninder.

Er selv bruger derinde, og har været til nogle super hyggeligt komsammen

Men jeg smider lige et andet forslag ind over.

Jeg ligger gerne lejlighed til, lidt tøse hygge. jeg bor på Vesterbro, så hvis nogle skulle have lyst, er i mere end velkommen til at smide en pb. Både med og uden børn Lad os da få en hyggelig dag, og se om det kan udvikle nogle venskaber.

Anmeld

20. august 2009

Ni-ko-li-ne

jeg har NØJAGTIG samme problem som dig! har een veninde på Falster, så er der søde Rikke (Vinker) i Esbjerg og Kristine i Struer..... har så mødt een fra min mødre gruppe....men det er altså trist ikke at have veninder som man havde en gang...

Anmeld

20. august 2009

iln

Anonym skriver:

Godmorgen til alle jer kvinder..

Er en ung alene mor på 23 år. Og har det problem a jeg simpelhen føler mig noget så ensom og alene.
Har altid i min tidlige ungdom haft masser af venner og veninder, og haft et rigtig sjovt. Nu har jeg en veninde tilbage...jep en enkelt..... Det gør mig så ked af det af jeg ikke har flere, og påvirker mig egentlig rigtig meget.

Men vor er det man finder sig nye venner??? Nu er jeg jo på barsel, så kan jo ikke rigtig møde nogen gennem evt arb eller skole.....

øv vor er det bare trist ikke a have nogen til a dele sit liv med.....

Jeg har det på samme måde som dig.

Efter jeg blev gravid var min veninde gennem 19 år ellevild.. hun skulle være moster, lege med baby og alt det der.... sådan havde hun det i hvert fald de første 2 mdr. Siden da har jeg intet hørt til hende. MIn kærestes og mine fælles venner er også blevet venner med hende gennem os og de fortæller, hvordan hun invitere til fest minimum 2-3 gange om mdr - hmm... vi herhjemme er ike blevet inviteret. Man kan åbenbart ikke hygge sig når man er gravid og det er ikke sjovt når man er gravid - sådan tolker jeg det i hvert fald.

Synes også det er rigtig svært at opsøge andre og finde det perfekte venskab. Det er trosalt 19 år vi har bag os... vi kender hinanden ud og ind... der skal dælme meget til at finde noget der bare er en lille smule som det.

Men du er ikke alene i din situation. Desværre mister mange deres venner når der kommer en baby ind i billedet.

Anmeld

20. august 2009

Jordbærpigen

Prøv:
mineveninder.dk
nyevenner.dk
enven.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.