kattekillinger!!!! årh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2009

Mullemus86

Ej, det kunne være dejligt..!
Må prøve at snakke med min fætter, hehe.. Men, er mest interesseret, hvis en af de grå er en han..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Harfeletten

Caroline86 skriver:

hej smukke..
regner ikke med at skal have andet for dem end omkostningerne for dyrlæge (vaccination og ormekur)

Er det rigtigt ? 
Hvilke køn er det ?

Anmeld

21. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Harfeletten skriver:

Er det rigtigt ? 
Hvilke køn er det ?

vi har ikke helt styr på kønnene endnu... slet ikke de røde når jeg kommer hjem fra weekend håber jeg på at kunne se det bedre..Daniel skal holde øje med dem hele weekenden, så jeg håber ikke de er flyttet hjemmefra når jeg kommer hjem

Anmeld

21. august 2009

Pia.

Caroline86 skriver:

vi har ikke helt styr på kønnene endnu... slet ikke de røde når jeg kommer hjem fra weekend håber jeg på at kunne se det bedre..Daniel skal holde øje med dem hele weekenden, så jeg håber ikke de er flyttet hjemmefra når jeg kommer hjem

Nu må du ikke hænger mig op på det her men jeg mener at det kun er han katte der kan være røde - tager jeg fejl... ? det er noget med et gen .... måske jeg tager fejl men er næsten sikker...

Det samme er det vist med 3-farvet katte, (du ved dem der er hvide, røde og brune) det er hunner...

måske er det bare noget jeg har hørt en gang og der måske slet ikke er hold i det, men er næsten sikker....

Knus Pia.

Anmeld

21. august 2009

Moderator

Pia. skriver:

Nu må du ikke hænger mig op på det her men jeg mener at det kun er han katte der kan være røde - tager jeg fejl... ? det er noget med et gen .... måske jeg tager fejl men er næsten sikker...

Det samme er det vist med 3-farvet katte, (du ved dem der er hvide, røde og brune) det er hunner...

måske er det bare noget jeg har hørt en gang og der måske slet ikke er hold i det, men er næsten sikker....

Knus Pia.

spændende teori! har ikke hørt den før, men det kan da meget vel passe! Jeg be- eller afkræfter lige når vi har styr på kønnene

Anmeld

21. august 2009

Harfeletten

Caroline86 skriver:

Hehe, nej det håber jeg heller ikke ..
Men mon ikke han kan klare det ?!
Han er jo en stor dreng

Glæder mig til at høre mere om de små pus .. Jeg er ihvertfald interessert

Anmeld

21. august 2009

Lærke90

Pia. skriver:

Knus Pia.

Jeg skal ikke kunne sige det med sikker hed - men mener at en af mine gamle veninde fra folkeskolen har en rød kat som hedder Garfield og det er i hvert fald en hun  At navnet så er mere "drenge" agtigt er jo så lidt forvirrende

Anmeld

21. august 2009

FrkT

Pia. skriver:

Knus Pia.

Det er ikke sandt. Hunkatte kan også sagtens være røde. Forskellen i det er denne: en hankat kan blive rød hvis enten moren eller faren (eller selvfølgelig begge) er røde - men en af dem er nok (det er også nok hvis den ene fx er flerfarvet med rød i sig). En hunkat kan kun blive rød hvis der er rød i både moren og faren (fx en rød far og en trefarvet mor)... så der er godt nok flest røde hankatte, men hunkatte kan også sagtens blive røde.

Anmeld

25. august 2009

Moderator

nå, det er åbenbart ikke så svært at komme af med killingerne alligevel - men de er jo også for kære!
Dem herinde fra der er interesserede; kan I ikke skrive en PB til mig om Jeres "krav" (farve, køn) og om I er interesserede I at vi sørger for ormekur og vaccine eller om I selv vil det (vi gør hvad flertallet føler for)?

Jeg kan fortælle at de alle 5 har det rigtig godt og er blevet MEGET nysgerrige.. de er blevet meget bedre til at gå, og kommer faktisk ret hurtigt omkring De gider ikke være i deres kasse mere, så man skal passe på hvor man går nu
knus Caroline

Anmeld

25. august 2009

Mira0911

Pia. skriver:

Knus Pia.

Vi har haft røde katte og det var hanner allesammen... Så tror ikke du tager fejl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.