kattekillinger!!!! årh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.614 visninger
42 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
I går aftes kom der nogle velkendte piv piv piv lyde ude fra vores skur! Vi har for 1½ år siden lavet en rugekasse til en af vores "vilde" mormisser derude, men hun brugte den aldrig til andet end at sove i Nu ligger der de smukkeste 4 killinger derude! 2 stribede, og 2 røde... NØJ hvor er killinger bare søde... det var meget svært for mig ikke at samle dem op og tage dem med ind , og da den stolte moder her til morges viste mig dem, følte jeg mig virkelig som den stolte bedstemor...
Men hvordan kommer jeg af med 4 killinger? vi har jo allerede haft så mange killinger at hele vores omgangskreds har kat allerede...hihi!
Jeg tager lige lidt billede af dem senere, så I kan se!!!
NURH, de er søde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Pia.

TIllykke med de små babyer....

Lige så snart du har taget billede af dem så sæt dem tilsalg på dyrenettet.dk - den side bruger jeg en del... har kanin unger til salg der inde lige nu.

skriv en kort tekst og at de er salgsklare om ca. 8-10 uger. der inde er jeg sikker på du får et godt salg...

Det folk tit gør forkert, er at de først sætter dyrene tilsalg når de faktisk er klar til at flytte hjemmefra, man bør gøre det lige så snart de er født - eller i hvert fald når man kan få taget et godt billede af dem...

mon ikke der er et par mødre med et par bløde hjerter her inde der måske vil have en killing...

Held og lykke med det...

Anmeld

20. august 2009

Lærke90

Nårrr .. tillykke med de små killinger, der er nu ikke noget som
små dyrebørn - så bare tænk hvordan man får det med sine egne  

Håber at du finder et godt hjem til dem.

Anmeld

20. august 2009

LouiseNielsen

De skal være mere end 8 uger inden de skal fra deres mor..... Nærmere 12!
De har bedst af at være hos deres mor så længe så muligt.....

Held og lykke med at få dem afsat. Jeg havde været en klar køber hvis min kæreste havde ku tåle katte....

Anmeld

20. august 2009

Pia.

LouiseLarsen skriver:

De skal være mere end 8 uger inden de skal fra deres mor..... Nærmere 12!
De har bedst af at være hos deres mor så længe så muligt.....

Held og lykke med at få dem afsat. Jeg havde været en klar køber hvis min kæreste havde ku tåle katte....

ja selvfølgelig... det har du da ret i... ved ikke lige hvad jeg tænkte på... tror faktisk der er lavet en ny regl omkring dette, hvis jeg ikke tager fejl...

Anmeld

20. august 2009

LouiseNielsen

Ved jeg ikke om det er.... Kan bare huske jeg læste det engang hvor jeg havde fundet en lille bittte killing, og skulle flaske den op..... Så 12 uger skal de gerne være!

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Jeg har styr på hvornår de må komme væk hjemmefra osv... - har afsat RIGTIG mange killinger tidligere, og sidste år opflaskede jeg 3...
De siger at killinger skal være min. 8 uger når de kommer væk hjemmefra, men at man helst skal vente til de er 12 uger. Ikke fordi de ikke kan klare sig uden deres mor, men fordi de stadig er meget sociale og afhængige af deres søskende... ene killinger kan komme væk tidligere!
Tror jeg vil forsøge at sætte dem på dyrenettet, men ved ikke præcis hvor gamle de er. De har øjne og ørerne står næsten helt op, så jeg gætter på omkring 4 uger (også udfra deres størrelse)
her kommer lige lidt billeder af dem og deres stolte mor, som med glæde viser vidunderne frem!
forresten var der en lille rød misling der havde gemt sig, så der er 5 killinger! 2 stribede og 3 røde!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. august 2009

Pia.

Er moren tam ? - altså kan i røre hende ? ... jeg vil skyde dem til at være 3-4 uger som du også selv siger...

Kommer moren kun hos jer... måske det var en idé at sterillisere hende - så der ikke kommer for mange killinger i fremtiden... det kan jo godt ende med at blive et problem for jer og naboerne i området...

men gud hvor er de skønne...

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Pia. skriver:

Er moren tam ? - altså kan i røre hende ? ... jeg vil skyde dem til at være 3-4 uger som du også selv siger...

Kommer moren kun hos jer... måske det var en idé at sterillisere hende - så der ikke kommer for mange killinger i fremtiden... det kan jo godt ende med at blive et problem for jer og naboerne i området...

men gud hvor er de skønne...

Ham der boede i huset før os, havde hende som indekat, men sparkede hende ud da han flyttede Vi har, al den tid vi har boet der, givet hende mad og passet på hende - plejet sår osv, hvis der har været noget. Hun er tam, men er en MEGET gammel kat.. vi troede slet ikke hun kunne få levedygtige killinger mere, men de ord æder jeg i mig igen!
Vi har ikke rigtig nogen naboer, så dem generer hun ikke
Vi har forsøgt at få tilskud fra kattens værn/dyrenes beskyttelse/teknisk forvaltning til at få hende steriliseret (vi har ikke rigtig pengene til det), men de vil aflive hende for 500 kr. og det er al den "hjælp" vi kan få - så længe hun er en glad,rask kat, skal hun have lov at leve!

Anmeld

20. august 2009

Diana...

Den mørke på det første billed Hvad køn er det?
Og hvad skal du have for dem.

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.