Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver:Den mørke på det første billed Hvad køn er det?Og hvad skal du have for dem.Knus Diana
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver:Ham der boede i huset før os, havde hende som indekat, men sparkede hende ud da han flyttede Vi har, al den tid vi har boet der, givet hende mad og passet på hende - plejet sår osv, hvis der har været noget. Hun er tam, men er en MEGET gammel kat.. vi troede slet ikke hun kunne få levedygtige killinger mere, men de ord æder jeg i mig igen!Vi har ikke rigtig nogen naboer, så dem generer hun ikke Vi har forsøgt at få tilskud fra kattens værn/dyrenes beskyttelse/teknisk forvaltning til at få hende steriliseret (vi har ikke rigtig pengene til det), men de vil aflive hende for 500 kr. og det er al den "hjælp" vi kan få - så længe hun er en glad,rask kat, skal hun have lov at leve!
Maria82 skriver:Nu kan jeg goddt se du bor i Jylland men har du prøvet at kontakte Inges kattehjem ??? Måske hun kan fortælle hvad du kan gøre for at søge tilskud til at få hende sterilliseret.... et sted hvor du får anden tilbage melding end 500 til aftivning !!!Held og lykke med de små er godt nok søde...Knus
Caroline86 skriver:dem har vi også talt med... de må ikke gøre noget når de andre ikke vil hjælpe! det er virkelig dumt Men måske skal jeg tale med vores egen dyrlæge... de plejer at være søde til at give os rabat, fordi vi hjælper så mange herreløse katte hvis de er kommet til skade, og til at få nye gode hjem...
Caroline86 skriver:Jeg har styr på hvornår de må komme væk hjemmefra osv... - har afsat RIGTIG mange killinger tidligere, og sidste år opflaskede jeg 3... De siger at killinger skal være min. 8 uger når de kommer væk hjemmefra, men at man helst skal vente til de er 12 uger. Ikke fordi de ikke kan klare sig uden deres mor, men fordi de stadig er meget sociale og afhængige af deres søskende... ene killinger kan komme væk tidligere! Tror jeg vil forsøge at sætte dem på dyrenettet, men ved ikke præcis hvor gamle de er. De har øjne og ørerne står næsten helt op, så jeg gætter på omkring 4 uger (også udfra deres størrelse) her kommer lige lidt billeder af dem og deres stolte mor, som med glæde viser vidunderne frem! forresten var der en lille rød misling der havde gemt sig, så der er 5 killinger! 2 stribede og 3 røde!
Dutte84 skriver:Nåh hvor er de søde.... Vil så gerne have kat... MEN... Vi må kun have et husdyr her... ÆV....
Caroline86 skriver:det er altså strengt med de regler! Håber jeg kan finde nogle rigtig gode hjem til dem!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128