kattekillinger!!!! årh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Granice skriver:

Hej
Hvor bor du henne jeg kunne godt, tænke mig en af dem men skal lige forhandle med manden først.
Hvad skal du have for dem, jeg er kun intiseret i de røde.
du kan skrive til min hotmail. granice@hotmail.com
heidi

Hej.
Jeg skal lige tale med dyrlægen om vaccine og ormekur osv, før jeg kan give dig en pris, men egentlig er det bare vigtigt de får et godt hjem. Så hvis du bare vil betale det vaccine og ormekur koster, tror jeg det er fint
Jeg vender lige tilbage til dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Moderator

Maria82 skriver:

Har du prøvet at kontakte vildkat.dk ??? måske de kan hjælpe dig også ??? en mulighed måske....

dem kender jeg ikke! det vil jeg lige undersøge tak skal du have

Anmeld

20. august 2009

Harfeletten

Caroline86 skriver:

I går aftes kom der nogle velkendte piv piv piv lyde ude fra vores skur! Vi har for 1½ år siden lavet en rugekasse til en af vores "vilde" mormisser derude, men hun brugte den aldrig til andet end at sove i Nu ligger der de smukkeste 4 killinger derude! 2 stribede, og 2 røde... NØJ hvor er killinger bare søde... det var meget svært for mig ikke at samle dem op og tage dem med ind , og da den stolte moder her til morges viste mig dem, følte jeg mig virkelig som den stolte bedstemor...
Men hvordan kommer jeg af med 4 killinger? vi har jo allerede haft så mange killinger at hele vores omgangskreds har kat allerede...hihi!
Jeg tager lige lidt billede af dem senere, så I kan se!!!
NURH, de er søde!

Hej smukke.

Sikke nogle dejlige nogle.
Hvad skal du have for en af dem?

Anmeld

20. august 2009

dorthemus

Pia. skriver:

TIllykke med de små babyer....

Lige så snart du har taget billede af dem så sæt dem tilsalg på dyrenettet.dk - den side bruger jeg en del... har kanin unger til salg der inde lige nu.

skriv en kort tekst og at de er salgsklare om ca. 8-10 uger. der inde er jeg sikker på du får et godt salg...

Det folk tit gør forkert, er at de først sætter dyrene tilsalg når de faktisk er klar til at flytte hjemmefra, man bør gøre det lige så snart de er født - eller i hvert fald når man kan få taget et godt billede af dem...

mon ikke der er et par mødre med et par bløde hjerter her inde der måske vil have en killing...

Held og lykke med det...

Killinger må først "flytte hjemmefra" når de er 12 uger...

Anmeld

20. august 2009

Mullemus86

Årh..! Hvor er de skønne..! Især de grå-stribede
Må godt nok ikke have kat, men.. Udlejer=fætter kunne nok tales til rette... Hvorfor skal du også bo i jylland..??

Anmeld

20. august 2009

Pia.

dorthemus skriver:

Killinger må først "flytte hjemmefra" når de er 12 uger...

Jep det ved jeg ... men killingerne her var jo ikke ny fødte - hun mener de er 3-4 uger gamle

Men du har helt ret...

Anmeld

20. august 2009

dorthemus

Caroline86 skriver:

Jeg har styr på hvornår de må komme væk hjemmefra osv... - har afsat RIGTIG mange killinger tidligere, og sidste år opflaskede jeg 3...
De siger at killinger skal være min. 8 uger når de kommer væk hjemmefra, men at man helst skal vente til de er 12 uger. Ikke fordi de ikke kan klare sig uden deres mor, men fordi de stadig er meget sociale og afhængige af deres søskende... ene killinger kan komme væk tidligere!
Tror jeg vil forsøge at sætte dem på dyrenettet, men ved ikke præcis hvor gamle de er. De har øjne og ørerne står næsten helt op, så jeg gætter på omkring 4 uger (også udfra deres størrelse)
her kommer lige lidt billeder af dem og deres stolte mor, som med glæde viser vidunderne frem!
forresten var der en lille rød misling der havde gemt sig, så der er 5 killinger! 2 stribede og 3 røde!

Nåhr  Især den lille mørke stribede er da for skøn....øv hvem der bare måtte have kat

Anmeld

20. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hvor er de bare dejlige Men jeg har vist dyr nok.

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Harfeletten skriver:

Hej smukke.

Sikke nogle dejlige nogle.
Hvad skal du have for en af dem?

hej smukke..
regner ikke med at skal have andet for dem end omkostningerne for dyrlæge (vaccination og ormekur)

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Mullemus86 skriver:

Årh..! Hvor er de skønne..! Især de grå-stribede
Må godt nok ikke have kat, men.. Udlejer=fætter kunne nok tales til rette... Hvorfor skal du også bo i jylland..??

jeg kører jo jævnligt til nordsjælland, så mon ikke vi kunne finde en ordning hvis du skulle være interesseret!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.