hvis min bror tilbød mig et skab eller reole eller noget andet... og han ikke nævnte noget om betaling ville jeg betragte det som en forærring...
hvis man vil havde penge for sine ting, må man lægge det klart ud fra starten!
jeg har en veninde der tilbød at give os en kommode, og vi sagde pænt ja tak... da vi så skulle hente den bad hun om penge... hvilket hun intet havde nævnt om før... og må indrømme jeg blev så trodsig at jeg pænt sagde at det var vi bestemt ikke interesseret i...
ikke fordi vi ikke ville betale, men fordi hun tilbyder os at vi må få den og så pludselig vil havde penge for det alligevel...
lig kortene på bordet fra start! for ja det er småligt at komme og bede om penge efterfølgende...
i vores familie går møbeler i "arv" rundt til dem der har brug for det når vi rykker rundt...
vores klædeskab er fra mine svigerforældre... min bror får 2 af vores stole i dag da vi har købt en slagbænk og derfor ikke har plads til dem... kunne da ikke drømme om at tilbyde penge eller forlange penge for de ting... for jeg ved at hvis de skal af med noget ringer de også og høre om vi kan bruge det

Anmeld