hvad serverede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2014

Kay

MHB skriver:

Jeg tænker at det er ret overskueligt hvis kan begrænse sig  

Vi har en rigtig god ostebutik/mejeri i nærheden så vi fik fade derfra med 6-8 forskellige slags ost og 4-6 slags pølse. Resten stod vi selv for... jeg havde overvejet at lave alverdens andre sager men besluttede at holde det simpelt. Vi havdr indkøbt en nutella til børn og andre der ikke er så meget til ost men den blev slet ikke åbnet så jeg tror at det var fint med det der var  

ja begrænsning er en kunst... og det er ikke noget jeg er god til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

Trekløver(:

Kay skriver:

Bestilt udefra eller?

Ja

Anmeld

16. september 2014

vitapigen

Brunch på den lokale kro og kage og islagkage fra den lokale ismejeri, derhjemme om eftermiddagen...

Anmeld

16. september 2014

Mamalou

Vi inviterede vores gæster på brunch. Godt nok lavede vi det ikke selv, men det fungerede meget fint

Anmeld

16. september 2014

Kay

Mamalou skriver:

Vi inviterede vores gæster på brunch. Godt nok lavede vi det ikke selv, men det fungerede meget fint

Jeg er for lidt morgen menneske til at det skal være brunch og vores store datter sover stadig til middag og det vil være umuligt at putte hende med alle de gæster hun er en festabe

Anmeld

16. september 2014

Mamalou

Kay skriver:

Jeg er for lidt morgen menneske til at det skal være brunch og vores store datter sover stadig til middag og det vil være umuligt at putte hende med alle de gæster hun er en festabe

Så dur det slet ikke  

Hvor mange bliver I?

Anmeld

16. september 2014

Kay

Mamalou skriver:

Så dur det slet ikke  

Hvor mange bliver I?

Der bliver inviteret så vi bliver Ca 50 hvor 11 er børn under 12 (og så lidt teenagere men dem tæller jeg for voksne de spiser jo lige så meget )

Anmeld

16. september 2014

Mamalou

Kay skriver:

Der bliver inviteret så vi bliver Ca 50 hvor 11 er børn under 12 (og så lidt teenagere men dem tæller jeg for voksne de spiser jo lige så meget )

Hvad med en frokostbuffet med forskellig pålæg, frikadeller og kartoffelsalat, og tærter? Det kan laves inden og er lige til at gå til

Anmeld

16. september 2014

Kay

Mamalou skriver:

Hvad med en frokostbuffet med forskellig pålæg, frikadeller og kartoffelsalat, og tærter? Det kan laves inden og er lige til at gå til

Vores tanke fra starten var at lave smør selv smørrebrøds buffet men tror bare vi skal begrænse pålæget da listen er meget lang og jeg bedst kan li at lave tingene selv 

Anmeld

16. september 2014

Kay

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.