hvad serverede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2014

Kay

Mother-love skriver:

Vi plejer og have.

Varm leverpostej m. Bacon og champignon
Hamburgerryg,rullepølse, salami, roastbeef, lune frikadeller og æg.

Tilbehør har vi rå løg, sky, remoulade, Mayo, italiensk salat, ristet løg, agurk, rødkål el. Rødbeder og rejer.

Vi plejer godt nok at ligge det over på nogle fade. Og så pakker vi bare det der er tilbage i fryseposer og hvis der f.eks er meget pålæg så kommer vi noget af det i fryseren

Puh skal da havde forkortet min liste 

Fra jeg var 15 til leg var 19 arbejdede jeg i køkkenet hos en slagter,  så jeg kan jo lave meget af det selv, og det gør nok at jeg tænker "det skal vi også ha, og det og det og det...."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

Kay

M_V skriver:

Vi serverede sandwich med henholdsvis laksesalat, ost/skinke, kylling/bacon og flæskesteg med rødkål. Så var der blandet smørrebrød, frikadeller og pølsehorn. Til kaffen var der dåbskager, som bestod af friske frugtkager med hindbær og jordbær.

Bestilt udefra eller?

Anmeld

15. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Kay skriver:

Ja der er min liste med tanker til pålæg meget længere  er så dårlig til at begrænse mig 

Vi havde rigtig meget til overs. Men folk var positive over det udvalg vi havde

Anmeld

15. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

Ej en sjov idé... hvor i landet kan man købe det?

Googlede lige hurtigt, og det ser ud til det primært er delikatesser og slagtere der laver det  

du kan da prøve at undersøge det hvis i har noget slagter eller Føtex eller lign i nærheden  

Anmeld

15. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

mener at huske i bor et sted nær Kbh ikke?

Nu fandt jeg lige Bilka ishøj, der har de det de kalder det bare en "pålægs firkant"

Anmeld

15. september 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Til Isabells dåb var det brunch med æg, bacon, cocktailpølser, pålæg, brød, frugt mv.

Hjemmelavet lagkager til dessert.

Til Elinas dåb var der bestilt sandwich fra Sunset. Derudover lavede vi frikadeller, kold kartoffelsalat og cocktailpølser.

Desserten var pandekager og så havde vi leje en softice maskine og en masse tilbehør dertil. Vi havde også lejet en Slush ice maskine, der var mange børn med

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

15. september 2014

Kay

hannetheis skriver:

Vi havde rigtig meget til overs. Men folk var positive over det udvalg vi havde

ja så havde jeg jo lige siddet og skrevet det hele i et indlæg på min mobil.. alt det vi havde tænkt skulle være på buffen... og så skifter baby udseende og sletter det hele 

Anmeld

15. september 2014

Kay

Mor11 skriver:

Googlede lige hurtigt, og det ser ud til det primært er delikatesser og slagtere der laver det  

du kan da prøve at undersøge det hvis i har noget slagter eller Føtex eller lign i nærheden  

tak  

Anmeld

15. september 2014

Kay

Mor11 skriver:

mener at huske i bor et sted nær Kbh ikke?

Nu fandt jeg lige Bilka ishøj, der har de det de kalder det bare en "pålægs firkant"

ahhh smart... det må der kigges nermere på  

Anmeld

15. september 2014

MHB

Kay skriver:

Lyder super lækkert  

Vi havde overvejet smørselv smørrebrøds buffet, men ved sgu ik om det ikke bliver for meget arbejde

Jeg tænker at det er ret overskueligt hvis kan begrænse sig  

Vi har en rigtig god ostebutik/mejeri i nærheden så vi fik fade derfra med 6-8 forskellige slags ost og 4-6 slags pølse. Resten stod vi selv for... jeg havde overvejet at lave alverdens andre sager men besluttede at holde det simpelt. Vi havdr indkøbt en nutella til børn og andre der ikke er så meget til ost men den blev slet ikke åbnet så jeg tror at det var fint med det der var  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.