hvad serverede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.374 visninger
45 svar
14 synes godt om
14. september 2014

Kay

Ja lillesøster er ikke født endnu, men lokalet til navngivning er booket  

Da Elna blev navngivet holdte vi vielsesfest samtidig...

Men denne gang skal vi "kun" holde navngivning og havde egentlig en ide om hvad vi skulle servere... men nu er jeg lidt i tvivl...

Vi holder pynten, invitationer og dessert bordet (forskellige små ting og kager) i vinter tema... med en "islilla" farve og hvid...

Tanken er et frokost arrangement, hvad har i serveret til jeres dåb/navngivning eller har i nogle forslag?

Det bliver holdt midt i januar og vi havde tænkt selv at lave det meste mad og pynt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2014

EAF

Kay skriver:

Men denne gang skal vi "kun" holde navngivning og havde egentlig en ide om hvad vi skulle servere... men nu er jeg lidt i tvivl...

Vi holder pynten, invitationer og dessert bordet (forskellige små ting og kager) i vinter tema... med en "islilla" farve og hvid...

Tanken er et frokost arrangement, hvad har i serveret til jeres dåb/navngivning eller har i nogle forslag?

Det bliver holdt midt i januar og vi havde tænkt selv at lave det meste mad og pynt  

Helstegt pattegris med flødekartofler og salat og brød - det var bare så nemt og herligt. Vi havde lejet en til at komme med grisen, tilberede grisen og stege grisen) mums! 

Anmeld

15. september 2014

MHB

Vi havde ostebord med forskellige oste, pølser, laks, oliven, tapanader, pestoer, marmelader og naturligvis brød og kiks Det var super lækkert! 

Anmeld

15. september 2014

Christabelle

Vi serverede pålægsmænd til vores datters dåb

Anmeld

15. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Kay skriver:

Vi serverede pålægsbord.og hjemmelavet kager

Anmeld

15. september 2014

Mutti2B

Jeg serverede smørrebrød og så havde jeg lavet pølsehorn til børnene. Til kaffen en kæmpe kage og chokolader. Det var nemt for der var ikke noget der skulle holdes varmt.

Anmeld

15. september 2014

Frk.S

Vi havde lavet en blandet frokostbuffet med brød og pålæg  og bl.a. lun leverpostej.

Desuden var der så også salater og et par lune retter... der var fx kyllingepie, frikadeller og pølsehorn. 

Jeg tror vi gør noget henad det samme denne gang. 

Anmeld

15. september 2014

Mother-love

Vi bestilte pølsebord til Isabella barnedåb og så havde vi lagkage.
Vi havde ikke lige overskuddet til selv at lave mad.

Men hvad med at sætte en masse forskelligt pålæg, franskbrød og rugbrød på bordet?
Det er altid et hit her' det er nemlig det vi altid gør når vi holder fødselsdag.

Ellers kan i jo lave enmasse forskellige salater' kartofler, kød og flutes. Men dette kræver bare rigtig meget forberedelse, så det kommer jo an på hvor meget overskud i har til det.

Anmeld

15. september 2014

Kay

Natteravnen skriver:

Helstegt pattegris med flødekartofler og salat og brød - det var bare så nemt og herligt. Vi havde lejet en til at komme med grisen, tilberede grisen og stege grisen) mums! 

Lyder også lækkert sidst fik vi grillet okse stege og kalkun og lavede selv tilbehør, men det var i oktober, de ved ikke om der er nogle der gider komme ud og grille i januar

Anmeld

15. september 2014

Kay

MHB skriver:

Vi havde ostebord med forskellige oste, pølser, laks, oliven, tapanader, pestoer, marmelader og naturligvis brød og kiks Det var super lækkert! 

Lyder super lækkert  

Vi havde overvejet smørselv smørrebrøds buffet, men ved sgu ik om det ikke bliver for meget arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.