hvad havde i gjort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

Moar2011

Kay skriver:

altså hvor vi bor nu... skal lillesøster til atart sove i stuen hos os... men ja på sigt skal de dele værelse da vi jo her kun har 1 soveværelse... og jeg tror ikke på vi finder noget med 3 værelser som vi er villige at betale for  

Det skader heller Ikk børn at dele værelse
Jeg havde flyttede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Kay

Storms-Mor skriver:

Det skader heller Ikk børn at dele værelse
Jeg havde flyttede

nej... slet ikke når det er to tøser med kun 2 år i mellem 

jeg delte værelse med min lille bror til jeg blev 10, og selvom vi havde muligheden for at få hvert vores ville vi hellere sove sammen... og der er to år i mellem os... 

vil ik mene jeg har taget skade 

Anmeld

12. september 2014

Kay

LouiseEm skriver:

Og hvis i endelig skal flytte ville jeg vente på et sted hvor børnene på sigt kunne få hver deres værelse.

desuden skal det lige siges at vores nabo var nr. 26 til at få hendes (der er en del større og dyrre) da hun flyttede ind for 2½ år siden  

og at rapoet er så stort så hvis det skulle blive nødvendigt at de havde hvert deres værelse så kunne vi sagtens havde soveværelse der 

Anmeld

12. september 2014

Rockertand

Kay skriver:

ja jeg tænker og tænker... selvom vi egentlig har givet svar... men nu ridser jeg lige fakta op for jer og så kan i stemme hvad i havde gjort...

-vi bor til leje i et lille rækkehus, med have

-vi bor 2 voksne og snart to børn på 54 kvm (et sove værelse og stue/køkken/allrum)

-vi kan li at bo her, elna har venner og dejlig vuggestue tæt på

-jeg er hypermobil i mit bækken, og har masiv bækkenløsning, og ved at det tager flere måneder efter fødslen at komme helt oven på igen.

-min familie vil med glæde hjælpe til med flytning, min mands familie er ikke lige så frivillige med deres hjælp

-vi har været skrevet op til noget større i 2½ år, og de huse her der er større bliver sjældent ledige (det er det første vi har fået tilbudt)

-vi har fået tilbudt et rækkehus på 86 kvm. med 2 soveværelser og stort rapo på første sal, og stue/køkken/allrum neden under.

-vi står nr. 11 så det er ikke sikkert vi får det

-jeg har termin 14 oktober

-huset er til overtagelse 1/11 (hvilket giver flytterod og nyfødt baby)

-huset ligger 100 meter fra hvor vi bor nu

-det er MEGET svært at finde noget ordentlig at bo i til en ordentlig pris her i området, og vi har faktisk kigget på at flytte væk her fra

-på grund af ni beløb optjæning skal vi male det meste af der hvor vi bor nu, samt hele den nye

(ni beløb er det man får udbetalt til at male lejligheden for når man flytter ind, man tjæner det ind over huslejen i løbet af 7 år, og vi har kun boet her i 3 år)

havde i sagt ja eller nej til den mulighed?? 

kom gerne bed begrundelse for jeres svar  

Arrmen, man kunne jo også vente med spekulationerne til det blev aktuelt, det er spild af energi, hvis I alligevel ikke får det.

Anmeld

12. september 2014

Kay

Rockertand skriver:

Arrmen, man kunne jo også vente med spekulationerne til det blev aktuelt, det er spild af energi, hvis I alligevel ikke får det.

ja... men nu var det jo et spørgsmål om hvad i andre hvad gjort hvis i var i vores situation... om i ville sige ja og håbe på at få den eller sige nej vi hopper over og venter på der måske kommer noget om 1,2,3,4,5,6 år?? 

Anmeld

12. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det havde jeg helt bestemt gjort. Baby sover det meste af tiden og I har brug for mere plads

Anmeld

12. september 2014

MorTilSnartFire <3

Kay skriver:

ja jeg tænker og tænker... selvom vi egentlig har givet svar... men nu ridser jeg lige fakta op for jer og så kan i stemme hvad i havde gjort...

-vi bor til leje i et lille rækkehus, med have

-vi bor 2 voksne og snart to børn på 54 kvm (et sove værelse og stue/køkken/allrum)

-vi kan li at bo her, elna har venner og dejlig vuggestue tæt på

-jeg er hypermobil i mit bækken, og har masiv bækkenløsning, og ved at det tager flere måneder efter fødslen at komme helt oven på igen.

-min familie vil med glæde hjælpe til med flytning, min mands familie er ikke lige så frivillige med deres hjælp

-vi har været skrevet op til noget større i 2½ år, og de huse her der er større bliver sjældent ledige (det er det første vi har fået tilbudt)

-vi har fået tilbudt et rækkehus på 86 kvm. med 2 soveværelser og stort rapo på første sal, og stue/køkken/allrum neden under.

-vi står nr. 11 så det er ikke sikkert vi får det

-jeg har termin 14 oktober

-huset er til overtagelse 1/11 (hvilket giver flytterod og nyfødt baby)

-huset ligger 100 meter fra hvor vi bor nu

-det er MEGET svært at finde noget ordentlig at bo i til en ordentlig pris her i området, og vi har faktisk kigget på at flytte væk her fra

-på grund af ni beløb optjæning skal vi male det meste af der hvor vi bor nu, samt hele den nye

(ni beløb er det man får udbetalt til at male lejligheden for når man flytter ind, man tjæner det ind over huslejen i løbet af 7 år, og vi har kun boet her i 3 år)

havde i sagt ja eller nej til den mulighed?? 

kom gerne bed begrundelse for jeres svar  

Ja, jeg havde flyttet. I bor sørme ikke på særlig meget plads! 

Da mine sønner var 17 mdr. Og 1 mdr. Flyttede vi fra lejlighed på 90 til 218.... Jeg tog børnene og forsvandt 1 dag ud til mine forældre, mens manden og vennerne flyttede møbler, malede osv ind i huset...  Ingen problem og ingen stress med en nyfødt og lille barn 

Anmeld

12. september 2014

Kay

Zap@mortil3 skriver:

Ja, jeg havde flyttet. I bor sørme ikke på særlig meget plads! 

Da mine sønner var 17 mdr. Og 1 mdr. Flyttede vi fra lejlighed på 90 til 218.... Jeg tog børnene og forsvandt 1 dag ud til mine forældre, mens manden og vennerne flyttede møbler, malede osv ind i huset...  Ingen problem og ingen stress med en nyfødt og lille barn 

god ide  

Anmeld

12. september 2014

Kay

mor:) skriver:

Det havde jeg helt bestemt gjort. Baby sover det meste af tiden og I har brug for mere plads

ja mere plads ville være rigtig rat... 

Anmeld

12. september 2014

ErDetSnartNU

Jeg havde helt sikkert flyttet, men jeg sætter så også meget pris på plads omkring mig  Specielt når I pludselig har 2 børn, hvor den ældste snart begynder at have legekammerater med hjem osv - jeg havde nok fået en smule klaustrofobi med 4 mennesker på 54 m2.

Og, psst - det hedder ikke rapo, men repos Kan være den rigtige stavemåde hjælper dig, hvis du skal søge inspirationsbilleder eller andet, hvor du skal søge på ordet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.