ja jeg tænker og tænker... selvom vi egentlig har givet svar... men nu ridser jeg lige fakta op for jer og så kan i stemme hvad i havde gjort...
-vi bor til leje i et lille rækkehus, med have
-vi bor 2 voksne og snart to børn på 54 kvm (et sove værelse og stue/køkken/allrum)
-vi kan li at bo her, elna har venner og dejlig vuggestue tæt på
-jeg er hypermobil i mit bækken, og har masiv bækkenløsning, og ved at det tager flere måneder efter fødslen at komme helt oven på igen.
-min familie vil med glæde hjælpe til med flytning, min mands familie er ikke lige så frivillige med deres hjælp
-vi har været skrevet op til noget større i 2½ år, og de huse her der er større bliver sjældent ledige (det er det første vi har fået tilbudt)
-vi har fået tilbudt et rækkehus på 86 kvm. med 2 soveværelser og stort rapo på første sal, og stue/køkken/allrum neden under.
-vi står nr. 11 så det er ikke sikkert vi får det
-jeg har termin 14 oktober
-huset er til overtagelse 1/11 (hvilket giver flytterod og nyfødt baby)
-huset ligger 100 meter fra hvor vi bor nu
-det er MEGET svært at finde noget ordentlig at bo i til en ordentlig pris her i området, og vi har faktisk kigget på at flytte væk her fra
-på grund af ni beløb optjæning skal vi male det meste af der hvor vi bor nu, samt hele den nye
(ni beløb er det man får udbetalt til at male lejligheden for når man flytter ind, man tjæner det ind over huslejen i løbet af 7 år, og vi har kun boet her i 3 år)
havde i sagt ja eller nej til den mulighed??
kom gerne bed begrundelse for jeres svar