Wik skriver:
Jeg synes det lyder som om du faktisk bliver hjemme når der er behov for det, og du har en anden opfattelse end pædagogen i dette tilfælde.
Jeg synes som andre skriver godt man som barn kan have en off day, hvor man så er nød til at holde en ekstra fridag i ny og næ. Men jeg kan godt forstå du er truffet over det du bliver mødt af. For det første er du ikke enig i hende bedømmelse for det andet virker det som om du skal høre for det op til flere gange.
Det kan godt være der har været noget, det kan også være der ikke har og hans reaktion kommer fordi pædagogen pyller om ham, fordi han ved du er hjemme med den lille eller andre grunde. Summarsummarum hvis det bliver ved og det generere dig så tag det op, måske skal I begge have opsummeret hvor jeres grænser går, måske skal hun sige det lige ud, eller også skal lade være med at give sin personlige holdning til kende(for det kan jo også være der skoen trykker.)
Jeg synes forholdet mellem vuggestue/børnehave eller hvilken som helst inst. skal være med en gengæld respekt og et samarbejde, derfor skal der være rene linjer, men man skal også have lov at være uenig, jeg er selv den person der tager snakken op med dem der har mine unger. Jeg er aldrig blevet uvenner med nogen af dem, og min uenighed er altid blevet hørt.
Vi er to forskellige instanser som forældre på den ene side og pædagoger på den anden og vi skal udnytte den mulighed der er for at være der bedst muligt for dit barn.
Sorry laaang smørre. Du kan ikke gøre mere, end vurderer situationen som du hidtil har gjort, har du en anelse om han er for uoplagt, så hold ham hjemme, eller afsted i børnehave.
Jeg har selv sagt min personlige grænse til vores vuggestue, altså hvornår de skal ringe mig hjem, og de er så modsat din inst. dårlige til at ringe og gør det først når feber og gråd har stået på et stykke tid, så tal med dem. Vi har alle forskellige grænser.