Hvad gør man lige med den børnehave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2014

moaren

LinLin skriver:

Man behøver altså ikke have feber for ikke at være frisk nok til at kommer bhv! "Et barn der ikke kan følge en normal hverdag" ringes hjem der hvor jeg arbejder...

Jeg ville da selv prøve at give ham en lur hvis han var i min bhv, men hvis han stadig kun ville sidde på skødet, virkede træt e.l. Ville jeg klart ringe ham hjem!

Der er jo heller ikke kun ham i bhv

Ved godt at man sagtens kan være skidt tilpas og dårlig selvom man ikke har feber 

Jeg ved bare ikke helt hvad jeg skal gøre ved det. Hvad skal jeg gøre for at han kan blive frisk igen. Når ikke han er syg, så er det rigtig svært, syntes jeg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

LinLin

Moaren skriver:

Ved godt at man sagtens kan være skidt tilpas og dårlig selvom man ikke har feber 

Jeg ved bare ikke helt hvad jeg skal gøre ved det. Hvad skal jeg gøre for at han kan blive frisk igen. Når ikke han er syg, så er det rigtig svært, syntes jeg. 

Har han ikke en far, så det ikke er dig hver gang?! Eller andre der kan hjælpe...

Selvfølgelig er det træls at blive ringet op "hver uge" men jeg forstår godt at bhv gør det hvis han ikke kan følge hverdagen....

Anmeld

11. september 2014

moaren

mor:) skriver:

Ja du er afmarcheret. 

Han kan sagtens være skidt uden at vise det på samme måde derhjemme, for han er jo hjemme og i trygge rammer. 

Jeg må da også indrømme hvis det var mine børn så ville jeg da tænke: lillebror syg samt storbror ikke sig selv i børbehave -- måske er storbror også ved at blive syg og så ville jeg beholde ham hjemme, når nu jeg er hjemme alligevel. 

Min dreng er blevet ringet hjem nogle gange hvor han bare hang i vuggestuen (så det selv da jeg kom) og da vi så kom hjem, gik han straks i gang med at lege. 

Du har helt ret og har også tænkt, at det kunne være storebror bare viste andre tegn end lillebror.

Grunden til jeg ikke holder storebror hjemme idag er, at han ikke var dårlig i morges. Ville gerne i børnehave og jeg var hjemme for at passe syg lillebror. At pædagogen så mener, da vi afleverer, at storebror også er syg, det er så lidt svært at vide. 

Anmeld

11. september 2014

moaren

L&V skriver:

Han behøver jo ik være syg som i ligge i sengen syg men sløj eller noget driller inde i hovedet. Har i ikke nogle bedsteforældre eller andet der evt ku træde til

Jo, vi har min mor og hun bliver også brugt hvor det er muligt. Hun arbejder også og så mener jeg bare stadig ikke det kan være rigtigt, at han skal holdes hjemme fordi han er træt. Altså, hvornår må jeg så sende ham afsted?

Anmeld

11. september 2014

moaren

LinLin skriver:

Har han ikke en far, så det ikke er dig hver gang?! Eller andre der kan hjælpe...

Selvfølgelig er det træls at blive ringet op "hver uge" men jeg forstår godt at bhv gør det hvis han ikke kan følge hverdagen....

Jo, han har en far og vi skiftes til at tage sygedage. 

Jeg spørg bare lige, hvornår kan jeg så sende ham afsted?

Kan sagtens se at han skal kunne følge hverdagen, men kan det være rigtigt, at han skal være hjemme fordi han er træt?

Anmeld

11. september 2014

LinLin

Moaren skriver:

Jo, han har en far og vi skiftes til at tage sygedage. 

Jeg spørg bare lige, hvornår kan jeg så sende ham afsted?

Kan sagtens se at han skal kunne følge hverdagen, men kan det være rigtigt, at han skal være hjemme fordi han er træt?

Hvis han er frisk om morgenen sender du ham selvfølgelig afsted! Men din tråd handler jo om hvorvidt det er ok din søn bliver ringet hjem " bare fordi han er træt og hænger på en pædagog" - og ja det synes jeg det er er

Anmeld

11. september 2014

moaren

LinLin skriver:

Hvis han er frisk om morgenen sender du ham selvfølgelig afsted! Men din tråd handler jo om hvorvidt det er ok din søn bliver ringet hjem " bare fordi han er træt og hænger på en pædagog" - og ja det synes jeg det er er

Hmm....ja, når du nu siger det på den måde :-)

Anmeld

11. september 2014

L&V

Moaren skriver:

Jo, vi har min mor og hun bliver også brugt hvor det er muligt. Hun arbejder også og så mener jeg bare stadig ikke det kan være rigtigt, at han skal holdes hjemme fordi han er træt. Altså, hvornår må jeg så sende ham afsted?

Det hedder sig jo at børn skal ku klare en normal hverdag i institutionen uden særlige hensyn eller støtte. Så når han kan det

Anmeld

11. september 2014

moaren

L&V skriver:

Det hedder sig jo at børn skal ku klare en normal hverdag i institutionen uden særlige hensyn eller støtte. Så når han kan det

Ja....men nu er der vel grænser for hvor længe man kan holde knægten hjemme. 

Anmeld

11. september 2014

L&V

Moaren skriver:

Ja....men nu er der vel grænser for hvor længe man kan holde knægten hjemme. 

Tja men så længe han ik ka det så er i deres gode ret til at ringe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.