Lisbeth1985 skriver:
Nu spørger jeg måske dumt (har ikke forstand på køkkener - derfor denne tråd
)...
Hvad er en underlimet vask??
Kan se der er en anden bruger der har svaret, så vil bare tilføje lidt link på forskel.
Underlimet
Eller som vores nedfældet
Jeg syntes personligt at underlimet er mere rengøringsvenlig og så virker det mere hygiejnisk.
En anden ting jeg vil anbefale i forhold til vask er at tænke over størrelsen. Det var blandt andet noget af det jeg gik op i da vi skulle have ny. Ganske enkelt fordi den tidligere var en dum lille rund en, hvilket var virkelig irriterende når man skulle vaske bradepander o.lign. af.
Omkring bordplade generelt skal i nok tænke over hvor meget vedligeholdelse i gider. Ofte skal træbordplader behandles med olie f.eks. et par gange om året, mens laminat er lettere at vedligeholde. Granit er så vidt jeg ved også nemt at vedligeholde, men pænt dyrt, selvom det også er super flot.
Endelig kan I tænke over højden. vi valgte f.eks. nogle høje sokler for at det kom op i højden, så arbejdshøjden var bedre for min kæreste når han f.eks. laver mad eller bager boller og den slags.
Ovnen er også kommet op i højden så man ikke skal bukke sig, hvilket jeg også syntes er rart 
Det er vidst lige hvad jeg havde at tilføje
Qnuz
Anmeld