Gode råd søges til nyt køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2014

Lisbeth1985

Nystart skriver:

Vi kiggede os ved HTH men måtte erkende at TVIS bare var så meget billigere....

vi har højskab med ovn, for jeg ville heller ikke ha i gulvhøjde, samme sted som ovn har vi micro... vi har kogebplade i bordplade med skuffer under....

vi har lavet en bommert med et håndtag mht at vi ikke kan åbne køleskab 100% op..

Vores skraldespand sidder på et glide system, som vi måtte lave om da vi havde valgt en vask hvor den ikke kunne være der for...

LA VÆR at køb armetur der hvor i handler køkkenet, for i kan få lige så go kvalitet til meget billigere penge andre steder....... og vær OBS på at ikke alle tager højde for at køkken og hvidevarer passer sammen...

Låger og greb kan i spare en krig på bare ved at se jer godt for, mht hvad de har....

Stoppede TVIS jer ikke? De må da have kunnet se på tegningerne,at i ville få problemer med køleskabet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Lisbeth1985

An&Jo skriver:

vi har HTH nu, og det er kun 10 år gammelt og ligner noget der er 40 år gammelt..

Jeg ville aldrig handle køkken ved dem igen..

Vi skal have lavet nyt køkken næste år, og vores krav er 2 ovne oppe i højden, integreret køleskab, en quoker (en vandhane med kogende vand)

Jeg vil lige overveje det med vandhanen - det er nemlig en skøøøøn ide:-) 

Anmeld

10. september 2014

Nystart

Lisbeth1985 skriver:

Stoppede TVIS jer ikke? De må da have kunnet se på tegningerne,at i ville få problemer med køleskabet...

nej det  var fordi vi satte den 5 cm anderledes da vi satte den på end på tegningen.. så det var selv forskyldt.. men små ting kan virkelig gøre meget....

Anmeld

10. september 2014

Lisbeth1985

Nystart skriver:

nej det  var fordi vi satte den 5 cm anderledes da vi satte den på end på tegningen.. så det var selv forskyldt.. men små ting kan virkelig gøre meget....

Okay. Det er godt at høre,at tegningen var rigtig. Jeg stoler nemlig blindt på,at HTH har styr på detaljerne,så vi ikke ender med nogle dårlige løsninger:-)

Anmeld

10. september 2014

tarkoflen

Jeg ville vælge alle de skuffer jeg kunne komme i nærheden af, det er så meget nemmere at danne overblik! Og så ville jeg have overskabe der går helt til loft. 1. Du slipper for at gøre rent ovenpå skabene 2. Du får ret meget ekstra opbevaringsplads uden det fylder.

Og så ville jeg vælge en quooker, det skal jeg bare have i det køkken vi engang får i et hus der er vores eget

Anmeld

10. september 2014

Lisbeth1985

tarkoflen skriver:

Jeg ville vælge alle de skuffer jeg kunne komme i nærheden af, det er så meget nemmere at danne overblik! Og så ville jeg have overskabe der går helt til loft. 1. Du slipper for at gøre rent ovenpå skabene 2. Du får ret meget ekstra opbevaringsplads uden det fylder.

Og så ville jeg vælge en quooker, det skal jeg bare have i det køkken vi engang får i et hus der er vores eget

Godt,du skriver det med overskabene... Det har vi nu,men jeg har slet ikke tænkt over at skrive det på vil-gerne-have-listen:-) Tak for hjælpen!

Anmeld

10. september 2014

A.n.onym.

Lisbeth1985 skriver:

Godt,du skriver det med overskabene... Det har vi nu,men jeg har slet ikke tænkt over at skrive det på vil-gerne-have-listen:-) Tak for hjælpen!

Har arbejdet hos Hth og jeg har selv hth køkken.

jeg vil anbefale en quooker, at i vælger en bordplade som enten ikke skal plejes (træ) eller ihverttilfælde er realistiske omkring pasningen af den og så skuffer skuffer skuffer.

Anmeld

10. september 2014

fo82

Förde køkken i Flensburg - de kommer endda og måler efter med laser!!! Plus at der er SÅ meget mere for pengene.

og de har en konsulent der taler dansk.

Anmeld

10. september 2014

Lisbeth1985

MommyK skriver:

Har arbejdet hos Hth og jeg har selv hth køkken.

jeg vil anbefale en quooker, at i vælger en bordplade som enten ikke skal plejes (træ) eller ihverttilfælde er realistiske omkring pasningen af den og så skuffer skuffer skuffer.

Gode tips,tak:-)

Vi har allerede beslutning os for en laminatbordplade:-)

Anmeld

10. september 2014

Lisbeth1985

fo82 skriver:

Förde køkken i Flensburg - de kommer endda og måler efter med laser!!! Plus at der er SÅ meget mere for pengene.

og de har en konsulent der taler dansk.

Det tror jeg ikke kan betale sig. Vi bor i Aarhus,så der kommer jo en del transport oveni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.