Gode råd søges til nyt køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2014

Kasand

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Vi skal have nyt køkken og derfor vil jeg gerne høre om jeres køkkener - hvad er i glade for og hvad er i trætte af?

Vi har indtil videre følgende krav:

Ovnen skal ikke være i gulvhøjde

Der skal være skuffer i soklen

Vi har et lille køkken,så vi har desværre ikke plads til en kogeø/spiseplads. Så jeg søger råd til,hvordan vi skaber mest muligt plads på få m2.

Vi har besluttet os for et hth-køkken,men jeg vil gerne høre jeres erfaringer med dem...

Tak for hjælpen:-)

Lisbeth

Jeg arbejder som køkkenkonsulent i Kvik (er dog ret ny i faget, men ved da en del allerede) og som du kan se i vores reklamer så praler vi af at vi slår alle priser. Det betyder at du hos os kan få køkken til minimum samme pris som hos IKEA. Og billigere end HTH ;-) Kvaliteten er også bedre da vi ikke masseproducerer vores produkter (derfor bedre kontrol med det enkelte produkt og derfor færre fejl) og så producerer vi det desuden i Danmark :-)

Vi har desuden gode tilbud på kvalitetshvidevarer fra Siemens og/eller AEG og de passer ALTID til vores køkkenelementer :-)

Og så er vores leveringstid kort. En uge på skabene, sokkel etc, max tre uger på bordplader. Og vi kan selvfølgelig også samle, levere om montere. :-)

Send mig gerne en pb med dine spørgsmål, så skal jeg svare efter bedste evne og kender jeg ikke svaret endnu skal jeg nok finde det :-)

Mit bedste råd er at i lægger et budget og gør sælger opmærksom på det, på den måde kan han/hun bedst vejlede jer. Få bestilt en tid til gennemarbejdning og tegning og sæt god tid af - og spørg gerne om alt hvad i kan komme i tanke om, det er det vi er der for :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Lisbeth1985

Kasand skriver: