Lisbeth1985 skriver:
Hold da op!! Sikke en service.. Online rådgivning:-)
Vi har faktisk en plan om også at køre forbi kvik.. Jeg må bare tilstå,at både manden og jeg har en ide om,at vi hos kvik vil gå på kompromis med kvaliteten - men det kan godt være,at vi tager fejl...
Tak for dit svar:-)
Selvfølgelig - vi lever jo af st give god service ;-)
I forhold til kvalitet ligger vi på samme niveau som HTH, lidt højere på nogle af produkterne, så det skal i ikke være bekymret for :-)
Vil så også tilføje, ligesom en anden skriver, køb aldrig bordplade et andet sted end hvor du køber køkkenet. Tegninger, mål og produkter skal passe sammen og der er langt mindre risiko for fejl hvis den der bestiller bordpladen hos leverandøren kender til planerne for det færdige resultat og har været med til at få alle detaljerne på plads :-)
Og til børnefamilier med travl hverdag vil jeg altid anbefale laminat (hvis det skal være budgetvenligt - vores ligger på 526 kr pr løbende meter og op til omkring 800, afhængig af tykkelse, dybde og type af kanter) og ellers i den dyrere ende kompaktlaminat eller Corion :-)
Men bestil da både tid hos HTH og Kvik, få tilbud begge steder og sammenlign. Hvis HTH mod forventning skulle være billigere, så gå i Kvik igen og fortæl dem prisen - vi slår jo alle priser ;-)
Anmeld