gravid?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2014

Wik

Nej ev så er chancerne nok ikke så store ;(Ev nogen gange er livet så mirakuløst andre gange pisse on fair. Nej jeg blødte kun minimalt en enkelt dag, men havde dog smerter.

Ved mig var der også hjerteblink ved 3. skanning, men de frygtede også det værste før det, og det gjorde jeg også. Derfor håbede jeg du var ligeså heldig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2014

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Nej ev så er chancerne nok ikke så store ;(Ev nogen gange er livet så mirakuløst andre gange pisse on fair. Nej jeg blødte kun minimalt en enkelt dag, men havde dog smerter.

Ved mig var der også hjerteblink ved 3. skanning, men de frygtede også det værste før det, og det gjorde jeg også. Derfor håbede jeg du var ligeså heldig  

Nej, tror også løbet er kørt, eftersom jeg har blødt meget og HCG er langsomt dalende også selv om jeg slet ikke har haft smerter, hvilket de egentlig også undre sig meget over inde på sygehuset

Anmeld

13. september 2014

Wik

Anonym skriver:

Nej, tror også løbet er kørt, eftersom jeg har blødt meget og HCG er langsomt dalende også selv om jeg slet ikke har haft smerter, hvilket de egentlig også undre sig meget over inde på sygehuset

Måske er du meget sejlivet, og ikke så pyllert som andre 

Anmeld

14. september 2014

Anonym trådstarter

Måske er du meget sejlivet, og ikke så pyllert som andre 

Ja, det har jeg ofte fået af vide, både da mit kejsersnit sprang i tidernes morgen, ved brækket knogler osv, det gør åbenbart ikke så ondt på mig som det burde...

Anmeld

15. september 2014

Wik

Anonym skriver:

Ja, det har jeg ofte fået af vide, både da mit kejsersnit sprang i tidernes morgen, ved brækket knogler osv, det gør åbenbart ikke så ondt på mig som det burde...

I mange tilfælde er det jo en god ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.