gravid?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.371 visninger
44 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. september 2014

Anonym trådstarter

Var til læge i sidste uge da jeg havde betændelse i livmoderen,  vi udelukker graviditet da jeg har styrblødt mange gange de sidste par måneder

Har siden jeg fik piller for betændelsen haft det meget skidt, svimmel, kvalme osv, men tænkte det var nok pillerne...

Tar hjem fra arbejde idag, da jeg kaster op, tænker okay, bi ska li ha udelukket den der graviditet helt oh tar to forskellige tests, det begge viser positiv?! 

Vi ønsker baby, da vi har prøvet ii1 år, men fuck

Jeg har været på piller og kamp blødt,  åh jeg håber baby blir hængende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Christine

Anonym skriver:

Var til læge i sidste uge da jeg havde betændelse i livmoderen,  vi udelukker graviditet da jeg har styrblødt mange gange de sidste par måneder

Har siden jeg fik piller for betændelsen haft det meget skidt, svimmel, kvalme osv, men tænkte det var nok pillerne...

Tar hjem fra arbejde idag, da jeg kaster op, tænker okay, bi ska li ha udelukket den der graviditet helt oh tar to forskellige tests, det begge viser positiv?! 

Wow, spændende 

Jeg håber den er der så! Og det er da en standhaftig lille en, efter alt hvad du har været igennem 

Anmeld

9. september 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Wow, spændende 

Jeg håber den er der så! Og det er da en standhaftig lille en, efter alt hvad du har været igennem 

Hjemvendt fra lægen der også fik en meget tydelig positiv test....

Er henvist til scanning imorgen, jeg forstår ingenting....

Håber stadig at jeg er gravid. Men håber er godt nok lille, sidder med kvalme og er SÅ træt.....

Anmeld

9. september 2014

Ung kvinde mor snart til 2

Anonym skriver:

Håber stadig at jeg er gravid. Men håber er godt nok lille, sidder med kvalme og er SÅ træt.....

Hej vil nok siger det for vide hvor langt du henne efter det du skriv i din tråd skal de jo vi hvor langt du er og termin du har så tage det stille rolig det nok bare det de skal og tillykke med den positive test

Anmeld

9. september 2014

Anonym trådstarter

mette10 skriver:

Hej vil nok siger det for vide hvor langt du henne efter det du skriv i din tråd skal de jo vi hvor langt du er og termin du har så tage det stille rolig det nok bare det de skal og tillykke med den positive test

Tror desværre ikke jeg er gravid, når jeg har blødt så meget i 3-4 dage, men gud hvor jeg håber

Shit. Der pt lang tid til imorgen 

Anmeld

9. september 2014

Moar2011

Anonym skriver:

Ikke for at ødelægge troen,
HCG'et (eller hvad det hedder)
Kan blive i din krop i nogen uger, efter en abort, provokeret abort r det kun en blodprøve der vil være afgørende ..

Anmeld

9. september 2014

Christine

Anonym skriver:

Kvalme og træthed tyder da i hvert fald på graviditet 

Og tillykke med endnu en positiv test 

Anmeld

9. september 2014

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Ikke for at ødelægge troen,
HCG'et (eller hvad det hedder)
Kan blive i din krop i nogen uger, efter en abort, provokeret abort r det kun en blodprøve der vil være afgørende ..

Ja, og jeg har ikke blødt i de tre andre graviditer jeg har haft

Anmeld

9. september 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Kvalme og træthed tyder da i hvert fald på graviditet 

Og tillykke med endnu en positiv test 

Og har li kastet op.... 

Ej, jeg er forvirret,da jeg aldrig har haft SÅ positive test, trods jeg har tre børn....

Anmeld

9. september 2014

Moar2011

Anonym skriver:

Ja, og jeg har ikke blødt i de tre andre graviditer jeg har haft

Nemlig, jeg vil forberede mig på det "væreste" for jeg tror desværre ilk at det r fordi, fosteret stadig r der , men man ska jo aldrig sige aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.