gravid?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2014

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Ikk mist håbet, det kommer bare vent

Tak, det håber jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Snorkfrøkenen

Anonym skriver:

Ja, det er det - men hva med alle de styrtblødninger??:

- 3-7 Sep

- 28-30 Aug

- 14-17 Aug

- 31 Juli-2 Aug

- 4-6 Juli

- 13-17 Juni

Det er mørkt og med endnu mørkere "snore" i...

SA i Maj 

Jamen, jeg kan heller ikke garantere noget som helst, men jeg synes bare det er for tidligt at miste håbet med de symptomer du har. Nogle kvinder bløder jo under graviditeten. Måske er det et meget spinkelt håb, men vent i hvert fald med at male Fanden på væggen. 

Anmeld

10. september 2014

Anonym trådstarter

Jamen, jeg kan heller ikke garantere noget som helst, men jeg synes bare det er for tidligt at miste håbet med de symptomer du har. Nogle kvinder bløder jo under graviditeten. Måske er det et meget spinkelt håb, men vent i hvert fald med at male Fanden på væggen. 

Mange tak, jeg er netop kommet hjem fra sygehuset efter scanning og ikke ret meget klogere, fik taget blodprøve og skal igen fredag for at se om det stiger eller falder

Scanningen viste en sort sæk, men intet yderligere, så enten:

- En tidlig graviditet, "bare" med blødninger

- En abort der er ved at være ovre

- Eller en graviditet udenfor livmoderen

Så er stadig på bar bund  Min test så imorges, stadig sådan ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2014

Snorkfrøkenen

Anonym skriver:

Mange tak, jeg er netop kommet hjem fra sygehuset efter scanning og ikke ret meget klogere, fik taget blodprøve og skal igen fredag for at se om det stiger eller falder

Scanningen viste en sort sæk, men intet yderligere, så enten:

- En tidlig graviditet, "bare" med blødninger

- En abort der er ved at være ovre

- Eller en graviditet udenfor livmoderen

Så er stadig på bar bund  Min test så imorges, stadig sådan ud:

Nej det kan jeg godt se, ikke rigtig gjorde nogen forskel... Det er jo godt nok en meget positiv test, så jeg kan virkelig godt forstå, du er forvirret.  Held og lykke. 

Anmeld

10. september 2014

Anonym trådstarter

Snorkfrøkenen skriver:

Nej det kan jeg godt se, ikke rigtig gjorde nogen forskel... Det er jo godt nok en meget positiv test, så jeg kan virkelig godt forstå, du er forvirret.  Held og lykke. 

Ja,ik?

Er efterfølgende blevet ringet op, at mit HCG tal er 615, men jeg aner ikke hvor langt jeg er henne, hvis jeg er gravid, det kan ikke været ret langt

Så må væbne mig med tålmodighed indtil ny BP fredag......

Anmeld

10. september 2014

Snorkfrøkenen

Anonym skriver:

Ja,ik?

Er efterfølgende blevet ringet op, at mit HCG tal er 615, men jeg aner ikke hvor langt jeg er henne, hvis jeg er gravid, det kan ikke været ret langt

Så må væbne mig med tålmodighed indtil ny BP fredag......

Du må endelig huske at smide en update herinde, så jeg lige kan følge med.

Anmeld

10. september 2014

Anonym trådstarter

Snorkfrøkenen skriver:

Jeg smider en update når jeg en gang har svaret fredag over middag.....

Hm, sidder med en lidt tom følelse, for kan Google mig fra til at man kun kan se en tom sæk i den tidlige graviditet, og det var nøjagtig hvad de kunne se i dag.

Mener ikke sækken var der ved min sidste SA, også snakkede han noget om der var gang i mine æggeledere

Ej, jeg er rundforvirret

Anmeld

10. september 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Jeg smider en update når jeg en gang har svaret fredag over middag.....

Hm, sidder med en lidt tom følelse, for kan Google mig fra til at man kun kan se en tom sæk i den tidlige graviditet, og det var nøjagtig hvad de kunne se i dag.

Mener ikke sækken var der ved min sidste SA, også snakkede han noget om der var gang i mine æggeledere

Ej, jeg er rundforvirret

Held og lykke 

Anmeld

12. september 2014

Anonym trådstarter

Snorkfrøkenen skriver:

UPDATE:

Højst sandsynlig en graviditet udenfor livmoderen, så skal vente til Tirsdag, hvor jeg skal scannes igen, hvis der ikke kommer voldsomme blødning eller smerter inden

Anmeld

12. september 2014

Snorkfrøkenen

Anonym skriver:

UPDATE:

Højst sandsynlig en graviditet udenfor livmoderen, så skal vente til Tirsdag, hvor jeg skal scannes igen, hvis der ikke kommer voldsomme blødning eller smerter inden

Åh det er jeg ked af at høre. Det var jo lige præcis det svar, jeg håbede IKKE at få... Jeg håber, du i det mindste kommer så skånsomt som muligt igennem forløbet. Masser af tanker herfra. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.