gravid?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

Anonym trådstarter

Snorkfrøkenen skriver:

Åh det er jeg ked af at høre. Det var jo lige præcis det svar, jeg håbede IKKE at få... Jeg håber, du i det mindste kommer så skånsomt som muligt igennem forløbet. Masser af tanker herfra. 

1000 tak, ja der ikke andet for at håbe, at jeg blir hurtig gravid igen ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Wik

Men havde du ikke en mørk sø i livmoderen til første skanning? Hvem har skannet dig akut gynækologisk eller en alm. læge?

Anmeld

13. september 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

UPDATE:

Højst sandsynlig en graviditet udenfor livmoderen, så skal vente til Tirsdag, hvor jeg skal scannes igen, hvis der ikke kommer voldsomme blødning eller smerter inden

Anmeld

13. september 2014

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Men havde du ikke en mørk sø i livmoderen til første skanning? Hvem har skannet dig akut gynækologisk eller en alm. læge?

Aner det ik, det var overlægen på kvinde ambulatoriet 

Anmeld

13. september 2014

Wik

Hmm okay, jeg fik nemlig samme besked først, men efter yderligere undersøgelse blev det afkræftet. Man kan ikke både have et foster i livmoder og udenfor livmoderen, det er yderst sjældent. Har du meget ondt?

Anmeld

13. september 2014

Wik

Jeg krydser fingre til tirsdag, hvem ved hvad det kan eller ikke kan udvikle sig til. Pas på dig selv indtil videre. 

Anmeld

13. september 2014

miniRTLL

Anonym skriver:

Var til læge i sidste uge da jeg havde betændelse i livmoderen,  vi udelukker graviditet da jeg har styrblødt mange gange de sidste par måneder

Har siden jeg fik piller for betændelsen haft det meget skidt, svimmel, kvalme osv, men tænkte det var nok pillerne...

Tar hjem fra arbejde idag, da jeg kaster op, tænker okay, bi ska li ha udelukket den der graviditet helt oh tar to forskellige tests, det begge viser positiv?! 

Vi ønsker baby, da vi har prøvet ii1 år, men fuck

Jeg har været på piller og kamp blødt,  åh jeg håber baby blir hængende 

Hold da op en masse du har været igennem, og sikke en lille fighter du må have i maven så :-)

Håber den er der for jer

Anmeld

13. september 2014

Anonym trådstarter

Hmm okay, jeg fik nemlig samme besked først, men efter yderligere undersøgelse blev det afkræftet. Man kan ikke både have et foster i livmoder og udenfor livmoderen, det er yderst sjældent. Har du meget ondt?

Nej, men det har jeg slet ikke haft trods meget blødning. 

HCG var faldet på 48 timer fra 615-575 

Skal scannes igen Tirsdag.... 

Blødte du også i flere dage? 

Anmeld

13. september 2014

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Jeg krydser fingre til tirsdag, hvem ved hvad det kan eller ikke kan udvikle sig til. Pas på dig selv indtil videre. 

Tror ikke på det, nu når HCG er på vej ned ��

Anmeld

13. september 2014

Aluka

Var til læge i sidste uge da jeg havde betændelse i livmoderen,  vi udelukker graviditet da jeg har styrblødt mange gange de sidste par måneder

Har siden jeg fik piller for betændelsen haft det meget skidt, svimmel, kvalme osv, men tænkte det var nok pillerne...

Tar hjem fra arbejde idag, da jeg kaster op, tænker okay, bi ska li ha udelukket den der graviditet helt oh tar to forskellige tests, det begge viser positiv?! 

Vi ønsker baby, da vi har prøvet ii1 år, men fuck

Jeg har været på piller og kamp blødt,  åh jeg håber baby blir hængende 

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.