Mangler I mændene i jeres liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

PernilleogLouis

Ciss skriver:

Jeg har jo kun været alene i et års tid, så jeg er jo ikke så erfaren på det endnu.

Foreløbig synes jeg, det går ok. Det er på en måde et stressmoment mindre i livet, at jeg ikke hele tiden skal forholde mig til en, som er uenig med mig om alt muligt. Det er faktisk lidt dejligt at få lov til at stole på sig selv og tage de beslutninger, man faktisk tror 100% på er det rette for børnene uden at måtte lave stadige kompromiser og måtte fronte beslutninger, man egentlig ikke føler er de rette inderst inde.

Til gengæld kan jeg godt savne en at diskutere sagerne med i de situationer, hvor jeg ikke er sikker på, hvordan jeg skal gribe et problem an.

Og selvfølgelig, når jeg kommer træt og udkørt hjem efter en lang og frustrerende dag på arbejde, så kan jeg da godt drømme om at blive mødt af en dejlig mand, et knus og lidt omtanke, i stedet for ulvetime, stressmadlavning og tøjvask. - Men det letter rigtig meget, når Lillebror på snart fem ser op på mig og siger: "Mor. Når jeg bliver stor skal jeg stege pandekager til dig, når du kommer hjem."

Åh hvor er han sød 

Her er det mere "mor jeg tror altså du skal til at gøre dig lidt pæn hvis du gerne vil ha en kæreste" og den ene dag "mor du har altså en stor numse"

Der gik også ca 14 mdr før jeg datede en efter vi gik fra hinanden - han er så også den eneste.. Tror også jeg er blevet lidt mere kræsen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Ciss

PernilleogLouis skriver:

Åh hvor er han sød 

Her er det mere "mor jeg tror altså du skal til at gøre dig lidt pæn hvis du gerne vil ha en kæreste" og den ene dag "mor du har altså en stor numse"

Der gik også ca 14 mdr før jeg datede en efter vi gik fra hinanden - han er så også den eneste.. Tror også jeg er blevet lidt mere kræsen 

De unger!

Ja, tror absolut, man bliver mere kræsen...

Anmeld

8. september 2014

PernilleogLouis

Ciss skriver:

De unger!

Ja, tror absolut, man bliver mere kræsen...

Ja håber han ændrer syn på det når han bliver ældre ellers får han vist aldrig en kæreste selv

Anmeld

25. september 2014

kesuh

PernilleogLouis skriver:

Jeg er lidt nysgerrig for at høre hvad I tænker om det at være alene?? Mangler I en mand - savner I en mand?? Har I stadig et håb om at den perfekte mand er derude?? Eller har I det bare helt fint med at være alene??

Altså jeg selv begynder altså at tvivle på om han nogensinde dukker op.. Nu har jeg været single i snart 2.5 år også slem synes jeg ikke selv jeg er. Det er da også på mange måder okay at være alene men jeg savner nu manden - savner en at dele hverdagens små ligegyldige ting med - savner ham der altid vil lytte og ja nus, kys, kram og hvad der ellers følger med tag jeg også gerne imod. Men jeg aner ikke hvor jeg skal finde ham.

Hvad tænker I andre enlige mødre??

Haha nej, jeg savner ikke manden, men jeg savner kvinden 

Jeg har gået lidt over 2 år nu og jeg kan mærke det er begyndt, at trække i mig for at finde en ny, men det gør det heller ikke bedre, at familie og endda eksens familie spørger indtil om jeg ikke snart skal have en ny   

Ja det virker lidt awkard, at eksens familie spørger, men de er kun interesseret i at jeg finder en kvinde der er god for mig.

Til svaret på dit spørgsmål, så ja! Håbet er der stadig, men det virker lidt mere fjernt end det gjorde førhen, men det er der!

Jeg nyder min frihed til tider, men så snart knægten ikke er der ( Har ham 7/7 ), så bliver det sådan.. at der mangler sgu faktisk noget!
Når jeg har ham så bliver tankerne ledt hen på ham og jeg spekulerer ikke så meget over det.

Jeg har mødt et par stykker, men jeg finder hurtigt ud af, at de ikke magter at jeg bliver nødt til at dele opmærksomheden mellem dem og knægten, så de bliver hurtigt sorteret fra.

Datinghelvede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.