Mangler I mændene i jeres liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2014

PernilleogLouis

Kamulla skriver:

Det eneste sted jeg er luge nu er tinder... DER har jeg fundet ham der bor i norge.. Og har haft datet en i 3 mdr som jeg mødte igennem appen... HAm var jeg vildt glad for men det var desværre ikke helt gengældt 

åh altså de mænd - det er deres tab 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

Mamalou

Jeg mødte en sød fyr for et lille halvt år siden efter jeg har været alene i 2,5 år. Det holdte desværre ikke og jeg er singlemom igen.

Jeg nød helt sikkert at være mig selv, men hvor har det også været rart at have en voksen at dele hverdagen med. Men tanken om dating-ræset, usikkerheden og "lære-hinanden-at-kende-fasen" orker jeg slet ikke. Nu er bruddet også ret nyt, så måske jeg har et andet syn på tingene når der er gået lidt tid

Vi må på jagt sammen

Anmeld

7. september 2014

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Jeg mødte en sød fyr for et lille halvt år siden efter jeg har været alene i 2,5 år. Det holdte desværre ikke og jeg er singlemom igen.

Jeg nød helt sikkert at være mig selv, men hvor har det også været rart at have en voksen at dele hverdagen med. Men tanken om dating-ræset, usikkerheden og "lære-hinanden-at-kende-fasen" orker jeg slet ikke. Nu er bruddet også ret nyt, så måske jeg har et andet syn på tingene når der er gået lidt tid

Vi må på jagt sammen

det kunne da være sjovt med en single-mor bytur  

Er ked af det ikke gik for dig - øv øv. 

men dejligt at vide man ikke er den eneste der syns det er svært

Anmeld

7. september 2014

Kamulla

PernilleogLouis skriver:

åh altså de mænd - det er deres tab 

Hehe ja.. Og når jeg siger at jeg har prøvet næsten alt,så mener jeg det.., var for nogle år siden med i et single program hahahahaha

Anmeld

7. september 2014

PernilleogLouis

Kamulla skriver:

Hehe ja.. Og når jeg siger at jeg har prøvet næsten alt,så mener jeg det.., var for nogle år siden med i et single program hahahahaha

ej er det rigtigt - hvor er du vild det havde jeg aldrig turde gøre

Anmeld

7. september 2014

Kamulla

PernilleogLouis skriver:

ej er det rigtigt - hvor er du vild det havde jeg aldrig turde gøre

Haha... Gør det aldrig igen... Jeg er ikke typen der elsker den opmærksomhed og elsker slet ikke kameraet... Tror jeg har allergi overfor det.. Havde en veninde der headhuntet mig .. Prøvede at sige nej men.. Haha ja bum så var jeg med

Anmeld

7. september 2014

PernilleogLouis

Kamulla skriver:

Haha... Gør det aldrig igen... Jeg er ikke typen der elsker den opmærksomhed og elsker slet ikke kameraet... Tror jeg har allergi overfor det.. Havde en veninde der headhuntet mig .. Prøvede at sige nej men.. Haha ja bum så var jeg med

ej sidder jo og tænker "det kunne være sjovt og se" - ærgerligt du i det mindste ik fik noget ud af det

Anmeld

7. september 2014

sandramor

PernilleogLouis skriver:

Jeg er lidt nysgerrig for at høre hvad I tænker om det at være alene?? Mangler I en mand - savner I en mand?? Har I stadig et håb om at den perfekte mand er derude?? Eller har I det bare helt fint med at være alene??

Altså jeg selv begynder altså at tvivle på om han nogensinde dukker op.. Nu har jeg været single i snart 2.5 år også slem synes jeg ikke selv jeg er. Det er da også på mange måder okay at være alene men jeg savner nu manden - savner en at dele hverdagens små ligegyldige ting med - savner ham der altid vil lytte og ja nus, kys, kram og hvad der ellers følger med tag jeg også gerne imod. Men jeg aner ikke hvor jeg skal finde ham.

Hvad tænker I andre enlige mødre??

Åårh ja..... Jeg kender alt til det med at være single... Jeg har været single i snart 3 år

Altså jeg mødte en rigtig sød mand tilbage i april... Desværre var han vist bare ikke helt lige så glad for mig som jeg var for ham... Han mente ihvertfald at græsset var grønnere på den anden side

Nå men altså jeg har det egentlig godt med at være single.... Forstået på den måde at jeg har to piger i alderen 9 og 2 ... Samtidig studerer jeg.. De to ting alene tager rigtig meget af min tid.. Så i løbet af dagen og først på aftenen tænker jeg egentlig ikke så meget over det med at jeg er alene... Men så alligevel om aftenen og i mine fri weekender kan jeg virkelig godt komme til at savne at jeg havde en dejlig mand at dele mine børn og min tid med..

det der "lære hinanden at kende stadie" er jeg bare ikke ret god til og det virker næsten helt uoverskueligt at tænke på   Og alle de "bekymringer"... Åårh er han mon også vild med mig, hvorfor skriver han ikke, hvorfår tager han ikke sin Tlf... Har jeg gjort eller sagt noget forkert ??  Åårh Gud nej det savner jeg altså ikke lige 

Anmeld

7. september 2014

klmf

dorthemus skriver:

Jeg har lige fået en kæreste - efter 5 år alene.
Han er alt det jeg har savnet i en mand og jeg er helt solgt. Har lagt mig fladt ned og overgivet mig
Jeg havde opgivet og tænkt at jeg aldrig ville finde lykken igen. Og pludselig var han der. Håber han er den eneste ene

Aha, the Brazilian Wax man

Anmeld

8. september 2014

dorthemus

lotchen skriver:

Aha, the Brazilian Wax man

Hehe jæææz him

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.