PernilleogLouis skriver:
Jeg er lidt nysgerrig for at høre hvad I tænker om det at være alene?? Mangler I en mand - savner I en mand?? Har I stadig et håb om at den perfekte mand er derude?? Eller har I det bare helt fint med at være alene??
Altså jeg selv begynder altså at tvivle på om han nogensinde dukker op.. Nu har jeg været single i snart 2.5 år også slem synes jeg ikke selv jeg er
. Det er da også på mange måder okay at være alene men jeg savner nu manden - savner en at dele hverdagens små ligegyldige ting med - savner ham der altid vil lytte
og ja nus, kys, kram og hvad der ellers følger med tag jeg også gerne imod
. Men jeg aner ikke hvor jeg skal finde ham.
Hvad tænker I andre enlige mødre??
Åårh ja..... Jeg kender alt til det med at være single... Jeg har været single i snart 3 år
Altså jeg mødte en rigtig sød mand tilbage i april... Desværre var han vist bare ikke helt lige så glad for mig som jeg var for ham... Han mente ihvertfald at græsset var grønnere på den anden side
Nå men altså jeg har det egentlig godt med at være single.... Forstået på den måde at jeg har to piger i alderen 9 og 2 ... Samtidig studerer jeg.. De to ting alene tager rigtig meget af min tid.. Så i løbet af dagen og først på aftenen tænker jeg egentlig ikke så meget over det med at jeg er alene... Men så alligevel om aftenen og i mine fri weekender kan jeg virkelig godt komme til at savne at jeg havde en dejlig mand at dele mine børn og min tid med..
det der "lære hinanden at kende stadie" er jeg bare ikke ret god til og det virker næsten helt uoverskueligt at tænke på
Og alle de "bekymringer"... Åårh er han mon også vild med mig, hvorfor skriver han ikke, hvorfår tager han ikke sin Tlf... Har jeg gjort eller sagt noget forkert ??
Åårh Gud nej det savner jeg altså ikke lige 
Anmeld