Mangler I mændene i jeres liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.444 visninger
33 svar
19 synes godt om
7. september 2014

PernilleogLouis

Jeg er lidt nysgerrig for at høre hvad I tænker om det at være alene?? Mangler I en mand - savner I en mand?? Har I stadig et håb om at den perfekte mand er derude?? Eller har I det bare helt fint med at være alene??

Altså jeg selv begynder altså at tvivle på om han nogensinde dukker op.. Nu har jeg været single i snart 2.5 år også slem synes jeg ikke selv jeg er. Det er da også på mange måder okay at være alene men jeg savner nu manden - savner en at dele hverdagens små ligegyldige ting med - savner ham der altid vil lytte og ja nus, kys, kram og hvad der ellers følger med tag jeg også gerne imod. Men jeg aner ikke hvor jeg skal finde ham.

Hvad tænker I andre enlige mødre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

dorthemus

Jeg har lige fået en kæreste - efter 5 år alene.
Han er alt det jeg har savnet i en mand og jeg er helt solgt. Har lagt mig fladt ned og overgivet mig
Jeg havde opgivet og tænkt at jeg aldrig ville finde lykken igen. Og pludselig var han der. Håber han er den eneste ene

Anmeld

7. september 2014

Kamulla

Årh den snak har vi haft os to..

jeg nyder nogle gange single tilværelsen og det at være mig, men savner også i perioder en mand rigtig meget.. Nu har jeg været single i snart 7 1/2 år og er begyndt at tvivle på lykken tilsmiler mig en dag og har da planlagt barn når jeg bliver 30år og hvis jeg stadig er alene... 

Nå.. Men jeg kan ikke give mange svar, har nok prøvet det hele.. Lige nu magter jeg ikke dating, har lige haft en periode med dating, men det er opslidende for 8. År i træk at skulle igennem dating møllen... Så sjov er den ikke mere, og magter ikke den der "lær mig at kende fasen" og v"vil han mig, vil han mig ikke"

Anmeld

7. september 2014

PernilleogLouis

dorthemus skriver:

Jeg har lige fået en kæreste - efter 5 år alene.
Han er alt det jeg har savnet i en mand og jeg er helt solgt. Har lagt mig fladt ned og overgivet mig
Jeg havde opgivet og tænkt at jeg aldrig ville finde lykken igen. Og pludselig var han der. Håber han er den eneste ene

Åh dejligt med en lykkelig slutning - jeg krydser finger for jer

Anmeld

7. september 2014

PernilleogLouis

Kamulla skriver:

Årh den snak har vi haft os to..

jeg nyder nogle gange single tilværelsen og det at være mig, men savner også i perioder en mand rigtig meget.. Nu har jeg været single i snart 7 1/2 år og er begyndt at tvivle på lykken tilsmiler mig en dag og har da planlagt barn når jeg bliver 30år og hvis jeg stadig er alene... 

Nå.. Men jeg kan ikke give mange svar, har nok prøvet det hele.. Lige nu magter jeg ikke dating, har lige haft en periode med dating, men det er opslidende for 8. År i træk at skulle igennem dating møllen... Så sjov er den ikke mere, og magter ikke den der "lær mig at kende fasen" og v"vil han mig, vil han mig ikke"

Ja det har vi og jeg forstår det ikke - vi er da fantastiske hos to - og jeg synes altså det er lidt unfair at lykken ikke tilsmiler os

Jeg har kun datet én i de 2,5 år og allerede nu orker jeg ikke alt det med "lær mig at kende fasen". Jeg bliver snart 31 og er altså lidt opgivende - hvor blir han af?? Eller er alle de gode mænd bare taget??

Anmeld

7. september 2014

dorthemus

PernilleogLouis skriver:

Åh dejligt med en lykkelig slutning - jeg krydser finger for jer

Tak pøj pøj!

Anmeld

7. september 2014

Kamulla

PernilleogLouis skriver:

Ja det har vi og jeg forstår det ikke - vi er da fantastiske hos to - og jeg synes altså det er lidt unfair at lykken ikke tilsmiler os

Jeg har kun datet én i de 2,5 år og allerede nu orker jeg ikke alt det med "lær mig at kende fasen". Jeg bliver snart 31 og er altså lidt opgivende - hvor blir han af?? Eller er alle de gode mænd bare taget??

Ja aner det ikke.. Det er guld og diamanter der ligger i vejkanten og bliver snavset.. Hahahahaha.... De må gå med skygklapper ... Spader... Mænd er som toiletter, enten er de optaget, ellers er de til at lukke op og skide i... Myhahahahaha 

Pt flirter jeg med en men han er dansker bosat i norge.... NORGE??!!! Oppp af bakke... 

Anmeld

7. september 2014

PernilleogLouis

Kamulla skriver:

Ja aner det ikke.. Det er guld og diamanter der ligger i vejkanten og bliver snavset.. Hahahahaha.... De må gå med skygklapper ... Spader... Mænd er som toiletter, enten er de optaget, ellers er de til at lukke op og skide i... Myhahahahaha 

Pt flirter jeg med en men han er dansker bosat i norge.... NORGE??!!! Oppp af bakke... 

Ha ha den var god

Ja okay Norge... ja det er sgu lidt op ad bakke men okay man skal jo heller ikke gøre det nemt for sig selv

Er du på datingsider eller hvor er det lige du møder dem?? Er jo den eneste af mine veninder der er single - virkelig depri

Anmeld

7. september 2014

dorthemus

PernilleogLouis skriver:

Ha ha den var god

Ja okay Norge... ja det er sgu lidt op ad bakke men okay man skal jo heller ikke gøre det nemt for sig selv

Er du på datingsider eller hvor er det lige du møder dem?? Er jo den eneste af mine veninder der er single - virkelig depri

P.s. jeg brugte Tinder

Anmeld

7. september 2014

Kamulla

PernilleogLouis skriver:

Ha ha den var god

Det eneste sted jeg er luge nu er tinder... DER har jeg fundet ham der bor i norge.. Og har haft datet en i 3 mdr som jeg mødte igennem appen... HAm var jeg vildt glad for men det var desværre ikke helt gengældt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.