Jeg har jo kun været alene i et års tid, så jeg er jo ikke så erfaren på det endnu.
Foreløbig synes jeg, det går ok. Det er på en måde et stressmoment mindre i livet, at jeg ikke hele tiden skal forholde mig til en, som er uenig med mig om alt muligt. Det er faktisk lidt dejligt at få lov til at stole på sig selv og tage de beslutninger, man faktisk tror 100% på er det rette for børnene uden at måtte lave stadige kompromiser og måtte fronte beslutninger, man egentlig ikke føler er de rette inderst inde.
Til gengæld kan jeg godt savne en at diskutere sagerne med i de situationer, hvor jeg ikke er sikker på, hvordan jeg skal gribe et problem an.
Og selvfølgelig, når jeg kommer træt og udkørt hjem efter en lang og frustrerende dag på arbejde, så kan jeg da godt drømme om at blive mødt af en dejlig mand, et knus og lidt omtanke, i stedet for ulvetime, stressmadlavning og tøjvask. - Men det letter rigtig meget, når Lillebror på snart fem ser op på mig og siger: "Mor. Når jeg bliver stor skal jeg stege pandekager til dig, når du kommer hjem." 
Anmeld