Mangler I mændene i jeres liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

PernilleogLouis

sandramor skriver:

Åårh ja..... Jeg kender alt til det med at være single... Jeg har været single i snart 3 år

Altså jeg mødte en rigtig sød mand tilbage i april... Desværre var han vist bare ikke helt lige så glad for mig som jeg var for ham... Han mente ihvertfald at græsset var grønnere på den anden side

Nå men altså jeg har det egentlig godt med at være single.... Forstået på den måde at jeg har to piger i alderen 9 og 2 ... Samtidig studerer jeg.. De to ting alene tager rigtig meget af min tid.. Så i løbet af dagen og først på aftenen tænker jeg egentlig ikke så meget over det med at jeg er alene... Men så alligevel om aftenen og i mine fri weekender kan jeg virkelig godt komme til at savne at jeg havde en dejlig mand at dele mine børn og min tid med..

det der "lære hinanden at kende stadie" er jeg bare ikke ret god til og det virker næsten helt uoverskueligt at tænke på   Og alle de "bekymringer"... Åårh er han mon også vild med mig, hvorfor skriver han ikke, hvorfår tager han ikke sin Tlf... Har jeg gjort eller sagt noget forkert ??  Åårh Gud nej det savner jeg altså ikke lige 

Nej alt det i startfasen kan man godt undvære men det er jo hyggeligt at få de søde beskeder i løbet af dagen og ja lige præcist i friweekenderne så savner jeg det også - jeg læser også og har lige haft friweekend og på den gode side - sikke en masse jeg har fået læst eftersom jeg ik havde andet at bruge tiden på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

PernilleogLouis

lotchen skriver:

Aha, the Brazilian Wax man

Kan godt huske dit indlæg om det og den eneste gode ting jeg kan komme på ved ikke at ha en kæreste er altså man ikke behøver blive vokset så ofte - ingen ser det jo nu

Anmeld

8. september 2014

dorthemus

PernilleogLouis skriver:

Kan godt huske dit indlæg om det og den eneste gode ting jeg kan komme på ved ikke at ha en kæreste er altså man ikke behøver blive vokset så ofte - ingen ser det jo nu

Uh jeg gør det nu alligevel. Den store tur med exfoliering, barbering/wax, creme, make-up selvom jeg bare er mig

Anmeld

8. september 2014

PernilleogLouis

dorthemus skriver:

Uh jeg gør det nu alligevel. Den store tur med exfoliering, barbering/wax, creme, make-up selvom jeg bare er mig

Jeg gør det også men betaler nu ikke 500 hveranden uge når det kun er mig der skal se det 

Anmeld

8. september 2014

dorthemus

PernilleogLouis skriver:

Jeg gør det også men betaler nu ikke 500 hveranden uge når det kun er mig der skal se det 

Nej nu heller ikke mig

Anmeld

8. september 2014

Leneur

Jeg elsker tiden alene sammen med min datter. Jeg elsker at jeg er den eneste der skal sætte dagsordenen herhjemme. Jeg elsker at det kun er mig der bestemmer over fjernbetjeningen. Jeg elsker når datteren vil "hjælpe" med at lave aftensmad. Bi får bare hygget os og snakket om alt...
Jeg hader den dårlige samvittighed jeg har overfor min datter, når hun ikke vil være med i køkkenet og jeg er nødt til det, selvom hun gerne vil lege, spille, tegne eller andet med mig og jeg må sige nej, for ellers får vi ikke noget at spise. Jeg hader at være alene om de praktiske gøremål og så hader jeg ikke at få jævnligt sex...
Jeg gider ikke/har ikke lyst til/orker ikke alt det datingshow, for som regel er der altid en af os der ikke er helt hooked på den anden og i guder, der findes også mange frøer ude i det ganske land.
Så lige pt nyder jeg altså stadig livet som alenemor, selvom der da er nogle ting jeg savner og nu har jeg da været single i over 5 år...

Anmeld

8. september 2014

Ciss

Jeg har jo kun været alene i et års tid, så jeg er jo ikke så erfaren på det endnu.

Foreløbig synes jeg, det går ok. Det er på en måde et stressmoment mindre i livet, at jeg ikke hele tiden skal forholde mig til en, som er uenig med mig om alt muligt. Det er faktisk lidt dejligt at få lov til at stole på sig selv og tage de beslutninger, man faktisk tror 100% på er det rette for børnene uden at måtte lave stadige kompromiser og måtte fronte beslutninger, man egentlig ikke føler er de rette inderst inde.

Til gengæld kan jeg godt savne en at diskutere sagerne med i de situationer, hvor jeg ikke er sikker på, hvordan jeg skal gribe et problem an.

Og selvfølgelig, når jeg kommer træt og udkørt hjem efter en lang og frustrerende dag på arbejde, så kan jeg da godt drømme om at blive mødt af en dejlig mand, et knus og lidt omtanke, i stedet for ulvetime, stressmadlavning og tøjvask. - Men det letter rigtig meget, når Lillebror på snart fem ser op på mig og siger: "Mor. Når jeg bliver stor skal jeg stege pandekager til dig, når du kommer hjem."

Anmeld

8. september 2014

klmf

dorthemus skriver:

Hehe jæææz him

Fantastisk

Anmeld

8. september 2014

klmf

PernilleogLouis skriver:

Her er der nu også et element af vinterpels

Anmeld

8. september 2014

PernilleogLouis

Leneur skriver:

Jeg elsker tiden alene sammen med min datter. Jeg elsker at jeg er den eneste der skal sætte dagsordenen herhjemme. Jeg elsker at det kun er mig der bestemmer over fjernbetjeningen. Jeg elsker når datteren vil "hjælpe" med at lave aftensmad. Bi får bare hygget os og snakket om alt...
Jeg hader den dårlige samvittighed jeg har overfor min datter, når hun ikke vil være med i køkkenet og jeg er nødt til det, selvom hun gerne vil lege, spille, tegne eller andet med mig og jeg må sige nej, for ellers får vi ikke noget at spise. Jeg hader at være alene om de praktiske gøremål og så hader jeg ikke at få jævnligt sex...
Jeg gider ikke/har ikke lyst til/orker ikke alt det datingshow, for som regel er der altid en af os der ikke er helt hooked på den anden og i guder, der findes også mange frøer ude i det ganske land.
Så lige pt nyder jeg altså stadig livet som alenemor, selvom der da er nogle ting jeg savner og nu har jeg da været single i over 5 år...

Jeg syns sgu det er lidt fedt at du stadig nyder det efter 5 år som single.. Her er det jo 2.5 år og ja jeg syns altså der blir færre og færre ting at nyde - selv det da er rart at jeg kun skal beslutte alting med mig selv MEN vil gerne indrømme at jeg ik håber at det varer ved 2.5 år endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.