Vores børn er under fem år, vi eller de har dog ingen ipad, da der slet ikke er interesse for sådanne ting, tv er der hellere ikke interesse for her.
Men tænker lidt, at går vi 40 50 år tilbage, så hjalp børnene til i markerne med forældrene eller andre ting. Der legede og lærte børn på en helt anden måde.
Og sjovt nok de 40 50 år efter, der er satme blevet udviklet mange nye og smarte ting, både i de små hjem, skoler, børnehaver, landbrug osv.
Så velkommen til fremtiden, der udvikles nye ting hele tiden.
Så de børn som har en ipad, jamen dejligt for dem, de lærer på en måde meget fra sådan et stykke elektronik.
Og de børn som ikke har en, så lærer de bare ting fra tvet, naturen, køre tur i bilen eller andet, og dejligt for dem.
Syntes virkelig mange forældre sætter en rund ring over deres hoveder hvor de siger at deres børn hvertfaldt ikke får lov til disse ting, og høvler de forældre ned, som giver deres børn lov til tv, ipad, playstion osv.
Men i bund og grund, skal man så ikke Gøre de ting som fungerer bedst for forældre og børn, og som kan hjælpe børn med at lære?
Det syntes jeg hvertfaldt. Og jep, jeg ved at en masse nok skal høvle mig ned for mit indlæg, og komme med en masse bemærkninger om alt muligt klogt
Til ts jeg har slet ikke forstand på sådanne ting
men måske de har nogle gode råd i butikkerne, hvis du siger hvad den skal kunne bruges til